Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
woensdag 10 oktober 2012 om 16:58
Ik ben al aan het zoeken naar rolluiken voor beneden,scheelt weer.Maar wat zijn die krengen duur!!
Gesprek met mentor was oke.
Heb een hoop mails van leraren met beterschapswensen voor Oudste,dat is wel leuk.
Afgesproken dat Oudste de proefwerken en overhoringen die ze tot nu gemist heeft niet hoeft in te halen,dat haalt al heel wat druk van de ketel,vriendin komt morgen met kopieen van alle aantekeningen van laatste weken en vanaf na de vakantie gaat ze met haar huiswerk aan de gang,bedoeling is dat ze dan bijblijft(mocht dat lukken met moeheid natuurlijk)
Eventueel kan ze straks beginnen met halve dagen en op de tijden dat ze normaal gym heeft (4 uur per week) gaan we proberen of ze dan wat bijles kan krijgen in de vakken die ze moeilijk vind of waar ze niet aan uitkomt omdat ze toch wel wat gemist heeft.
Al met al ben ik tevreden over hoe school dit oppakt.
Gesprek met mentor was oke.
Heb een hoop mails van leraren met beterschapswensen voor Oudste,dat is wel leuk.
Afgesproken dat Oudste de proefwerken en overhoringen die ze tot nu gemist heeft niet hoeft in te halen,dat haalt al heel wat druk van de ketel,vriendin komt morgen met kopieen van alle aantekeningen van laatste weken en vanaf na de vakantie gaat ze met haar huiswerk aan de gang,bedoeling is dat ze dan bijblijft(mocht dat lukken met moeheid natuurlijk)
Eventueel kan ze straks beginnen met halve dagen en op de tijden dat ze normaal gym heeft (4 uur per week) gaan we proberen of ze dan wat bijles kan krijgen in de vakken die ze moeilijk vind of waar ze niet aan uitkomt omdat ze toch wel wat gemist heeft.
Al met al ben ik tevreden over hoe school dit oppakt.
woensdag 10 oktober 2012 om 20:35
Hallo maisjes!
Vandaag heb ik eerst lekker uitgeslapen en daarna ben ik de stad in geweest met mijn Oudste.
Een terrasje gedaan en 's middags bij de huisarts langs geweest. De medicatie zorgt ervoor dat ik beter slaap, maar overdag is er niks veranderd en na een beetje aandringen heb ik eindelijk een doorverwijzing naar de reumatoloog gekregen. Morgen kan ik bellen voor een afspraak.
Verder heb ik:
twee wassen gedraaid en gedroogd,
ik ben met de swiffert rond geweest en
over de grens een volle tank benzine gehaald.
Morgen moet ik een boel boodschappen doen. Mijn lijstje ligt al klaar.
Mijn Troela wil extra geld verdienen dus die doet de komende dag na school en huiswerk de badkamers en ze gaat ook de keuken soppen.
Ik blij, zij blij. Zo snijdt het mes aan twee kanten
Wat fijn dat ze op school zo goed meedenken Coetje.
Wel balen van je kozijnen. Ik heb even de soap rond je wb gemist maar zo te horen gaat het daar niet echt goed.
Rolluiken zijn inderdaad duur in aanschaf. Is er niks goeds tweedehands te vinden op marktplaats of zo?
Vandaag heb ik eerst lekker uitgeslapen en daarna ben ik de stad in geweest met mijn Oudste.
Een terrasje gedaan en 's middags bij de huisarts langs geweest. De medicatie zorgt ervoor dat ik beter slaap, maar overdag is er niks veranderd en na een beetje aandringen heb ik eindelijk een doorverwijzing naar de reumatoloog gekregen. Morgen kan ik bellen voor een afspraak.
Verder heb ik:
twee wassen gedraaid en gedroogd,
ik ben met de swiffert rond geweest en
over de grens een volle tank benzine gehaald.
Morgen moet ik een boel boodschappen doen. Mijn lijstje ligt al klaar.
Mijn Troela wil extra geld verdienen dus die doet de komende dag na school en huiswerk de badkamers en ze gaat ook de keuken soppen.
Ik blij, zij blij. Zo snijdt het mes aan twee kanten
Wat fijn dat ze op school zo goed meedenken Coetje.
Wel balen van je kozijnen. Ik heb even de soap rond je wb gemist maar zo te horen gaat het daar niet echt goed.
Rolluiken zijn inderdaad duur in aanschaf. Is er niks goeds tweedehands te vinden op marktplaats of zo?
donderdag 11 oktober 2012 om 08:08
Ja Coetje, kijk eens op marktplaats. Die dingen zijn niet zo moeilijk op te hangen en het scheelt je inderdaad enorm veel geld in de energierekening. Je moet dan de binnenkant (buiten natuurlijk) van je kozijn meten. Er staan er genoeg te koop lijkt me.
Wat fijn dat ze op school zo meedenken. Dat scheelt al een heel stuk. Ik heb leraren meegemaakt die niet met Nienkes ziekte om konden gaan en haar daarom maar totaal negeerden als ze er niet was. De juf van haar laatste jaar was geweldig en toen kwam ik er pas achter dat het ook anders kon.
Gold leuk dagje heb je gehad. Wat een leuke deal met Troela.
Hoop dat je snel bij de reumatoloog terecht kan.
Wat fijn dat ze op school zo meedenken. Dat scheelt al een heel stuk. Ik heb leraren meegemaakt die niet met Nienkes ziekte om konden gaan en haar daarom maar totaal negeerden als ze er niet was. De juf van haar laatste jaar was geweldig en toen kwam ik er pas achter dat het ook anders kon.
Gold leuk dagje heb je gehad. Wat een leuke deal met Troela.
Hoop dat je snel bij de reumatoloog terecht kan.
donderdag 11 oktober 2012 om 09:18
Moggu..
Huh,ik dacht dat je wasmachine vorige week al zou komen Zoeb.
Maar jij misschien ook wel,zo te lezen.
Wat ben je onthand zonder zo'n ding he.
Ik hoop dat ie snel komt.
Die rolluiken lijken mij wel een goede investering,zal toch ergens moeten besparen op de energie-kosten,die rijzen de pan uit.
Hier staat de verwarming al weer even aan,s'avonds zelfs al op 21 en dan hoor je hem loeien.
Gold,wat leuk dat Troela je zo helpt(en zichzelf natuurlijk)
Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de reumatoloog.En ga natuurlijk duimen dat het allemaal meevalt.
Huh,ik dacht dat je wasmachine vorige week al zou komen Zoeb.
Maar jij misschien ook wel,zo te lezen.
Wat ben je onthand zonder zo'n ding he.
Ik hoop dat ie snel komt.
Die rolluiken lijken mij wel een goede investering,zal toch ergens moeten besparen op de energie-kosten,die rijzen de pan uit.
Hier staat de verwarming al weer even aan,s'avonds zelfs al op 21 en dan hoor je hem loeien.
Gold,wat leuk dat Troela je zo helpt(en zichzelf natuurlijk)
Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de reumatoloog.En ga natuurlijk duimen dat het allemaal meevalt.
donderdag 11 oktober 2012 om 14:17
Mogguh maisjes..
Zowat de hele ochtend de hort op geweest voor tennis en boodschappen.
Er staat een pan soep te pruttelen,
de was is gevouwen en opgeruimd en
de spruitjes voor vanavond heb ik al schoongemaakt.
Vanmiddag probeer ik even rust te houden want morgen moet ik de hele dag werken en zaterdag gaan we naar de Efteling.
Ben je al wat wijzer over je wasmachine Zoeb?
Coetje al iets van rolluiken gevonden?
Het is inderdaad even een investering maar achteraf hebben wij eigenlijk ook een beetje spijt dat we het hier niet hebben laten doen. Wij hebben nu screens tegen de zon, maar als het winter is heb je daar niks aan.
Zowat de hele ochtend de hort op geweest voor tennis en boodschappen.
Er staat een pan soep te pruttelen,
de was is gevouwen en opgeruimd en
de spruitjes voor vanavond heb ik al schoongemaakt.
Vanmiddag probeer ik even rust te houden want morgen moet ik de hele dag werken en zaterdag gaan we naar de Efteling.
Ben je al wat wijzer over je wasmachine Zoeb?
Coetje al iets van rolluiken gevonden?
Het is inderdaad even een investering maar achteraf hebben wij eigenlijk ook een beetje spijt dat we het hier niet hebben laten doen. Wij hebben nu screens tegen de zon, maar als het winter is heb je daar niks aan.
donderdag 11 oktober 2012 om 15:53
Kan je niet iets op Twitter doen wb die Mediamarkt Zoeb?Mamz is daar nogal actief.
Wat frustrerend zeg!Zeker omdat je gewoon betaald hebt!
Ja,ik ben aan het rondkijken voor rolluiken,heb ook wat offerte's aangevraagd.(maar denk dat het toch 2ehands wordt )
Wij eten stamppot rauwe andijvie en zuurkool voor vriend,met rookworst van de slager en speklapjes voor Uk.
En beste vriend van Uk heeft net besloten dat ie hier blijft...jij bent altijd zo lief en maakt van die lekkere dingen
Wat frustrerend zeg!Zeker omdat je gewoon betaald hebt!
Ja,ik ben aan het rondkijken voor rolluiken,heb ook wat offerte's aangevraagd.(maar denk dat het toch 2ehands wordt )
Wij eten stamppot rauwe andijvie en zuurkool voor vriend,met rookworst van de slager en speklapjes voor Uk.
En beste vriend van Uk heeft net besloten dat ie hier blijft...jij bent altijd zo lief en maakt van die lekkere dingen
donderdag 11 oktober 2012 om 16:07
Wat een lief compliment Coetje
Je kunt wel merken dat het herfst is.
Andijvie, zuurkool en rookworst bij Coetje en hier eten we vanavond spruitjes met uitgebakken spekjes.
Troela is de keukenkastjes aan het soppen en er komt me toch een hoop gezucht en gekreun uit de keuken!
En af en toe hoor ik haar mantra: "ik doe dit voor nieuwe kleren. Ik doe dit voor nieuwe kleren.... "
Je kunt wel merken dat het herfst is.
Andijvie, zuurkool en rookworst bij Coetje en hier eten we vanavond spruitjes met uitgebakken spekjes.
Troela is de keukenkastjes aan het soppen en er komt me toch een hoop gezucht en gekreun uit de keuken!
En af en toe hoor ik haar mantra: "ik doe dit voor nieuwe kleren. Ik doe dit voor nieuwe kleren.... "
donderdag 11 oktober 2012 om 21:40
donderdag 11 oktober 2012 om 21:48
Klote van de wasmachine Zoeb, ik zou het er niet bij laten zitten.
Mooi trouwens, van de vernoeming van Nienke.
Ik moet wel lachen om het mantra van Troela
coe, het gaat het met oudste?
Wij zijn over de helft, nog 6 weken en dan wordt alles weer normaal.
Gisteren hebben we Mmetje helemaal gelukkig gemaakt met een paar Cars auto's, hij vindt ze zo mooi dat ze mee naar bed moeten en hij heeft geen tijd om te eten of te drinken want hij moet spelen
Nu even de was in de droger proppen en dan ga ik nog even tv kijken in bed.
Mooi trouwens, van de vernoeming van Nienke.
Ik moet wel lachen om het mantra van Troela
coe, het gaat het met oudste?
Wij zijn over de helft, nog 6 weken en dan wordt alles weer normaal.
Gisteren hebben we Mmetje helemaal gelukkig gemaakt met een paar Cars auto's, hij vindt ze zo mooi dat ze mee naar bed moeten en hij heeft geen tijd om te eten of te drinken want hij moet spelen
Nu even de was in de droger proppen en dan ga ik nog even tv kijken in bed.
vrijdag 12 oktober 2012 om 12:29