Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Nou ja wat slecht zeg van de Mediamarkt.Ik was al geen fan maar nu helemaal niet meer.Ben je nu bij je kinderen aan het wassen?Of koop je gewoon weer wat nieuws
Mogguh

Pffffff.... Net terug van een dag werk. Toch weer 6,5 uur gemaakt vandaag.

Fijn MissM, over de helft. Je (jullie) kunnen nu gaan aftellen .

Troela een potter? I wish Coetje, het is totaal het tegenovergestelde.

Wij zeggen hier gekscherend altijd dat Troela geen hand meer heeft maar alleen een groot gat, ipv een gat in haar hand.

Wat een vreselijk nieuws over de vriend van vriend. Hij was dus erg ziek begrijp ik? Laat uw een gezin achter?
Schandalig Zoeb, die wasmachine.

Waardeloos.

Wat nu?
Druk dagje gehad, de hele dag 'on the road', tandarts, boodschappen, geleend boek terugbrengen, plantjes water bij mn moesje, kapper en nog wat andere dingetjes. Nu lekker thuis met katten op de bank!

Morgen ook weer een heel programma dus nu maar even relaxen.

Coe, wat een ontzettend rot nieuws, 33 is echt veel te jong...

Zoeb, wat een gedoe zeg met die wasmachine! Al enig idee wanneer ie nu komt?

Gold,weet je al wanneer je terecht kunt bij de reumatoloog?

Grappig dat Troela aan het schoonmaken is voor nieuwe kleren, die houdt dus wel van een beetje shoppen

Ik ben er niet bepaald dol op maar moet echt nodig wat dingen gaan kopen, heb te weing nu het weer kouder wordt. Nog even wachten tot salaris weer gestort is... of kan ik bij jou nog wat komen schoonmaken
Jazeker kan dat Gelfje! Wanneer kan ik je verwachten?

Voor de reumatoloog moet ik maandag een afspraak maken.
tja op dat antwoord had ik niet gerekend, hoe kom ik daar nu weer onderuit..
Ok, heb al een smoes verzonnen: kan helaas niet op je aanbod ingaan want ik wil natuurlijk Troela's markt niet verpesten

(en verder moet ik misschien eerst thuis eens wat gaan schoonmaken, er ligt hier weer een astronomisch hoge stapel schone was... )
Ha ha Gelfje

Daar zal Troela blij mee zijn.

Mogguh maisjes

Vroeg ben ik hè?

Moest wel, uitstapje Efeling vandaag. Jammer genoeg beloofd het weer niet veel goeds...
Coetje hoe gaat het. Was vriend al lang ziek?Zo te lezen was het kanker. K*t ziekte is het toch.

Brr naar de Efteling met dit weer. Veel plezier Gold.

Haha Gelf wat een goede smoes.

En nee nog steeds geen nieuws van het wasmachientje.

Gisteren een half uur in de wacht gehangen en Sam was wakker dus ik heb maar opgehangen. Straks de zoveelste poging.

Gezeur zeg. Het is echt de eerste en de laatste keer dat ik daar iets heb gekocht.

En mijn mail werkt ook al niet goed. Ik heb het idee dat er op een mailadres geen mails binnenkomen.
Mogguh!

Je was zeker vroeg Gold! Hoop dat jullie het een beetje droog houden in de efteling. Ben er ook weleens geweest met slecht weer maar vond dat eigenlijk best lekker: helemaal niet druk en weinig rijen

Zit in 'pyama' met een kop thee aan de laptop, wil vanavond iets lekkers te eten maken maar heb geen inspiratie dus zit receptjes te googelen. Nu eerst maar ontbijten, wordt een saai ontbijt want heb alleen nog maar pindakaas en hagelslag in huis

Gisteren wel boodschappen voor oma gedaan maar ben die voor mezelf straal vergeten, lekker handig!
Ha Zoeb,

Wat een gedoe zeg met die wasmasjien! Ik weet wel dat ik zoiets dus niet snel bij de MM zal kopen (niet dat je daar iets hebt overigens). Echt belachelijk slechte service.
Wil je iets makkelijks eten/maken Gelf?

Mijn zaterdagavondmenu.

Hamburger op een maanzaadbroodje (wat je even in de oven doet zodat het knapperig is), met gebakken spekjes, friet, salade en een gebakken ei op het broodje. Heerlijk en gemakkelijk.
Dat klinkt eigenlijk best heel erg lekker Zoeb, misschien ga ik dat wel doen! Heb eigenlijk niet zo'n zin om heel lang in de keuken te staan en dit is lekker en niet moeilijk. Krijg er nu al trek in

Heb alleen geen friet-pan maar.. oven frites zijn tegenwoordig geloof ik ook best te eten.
Gebakken aardappeltjes gaan ook. Kant en klaar uit de winkel, alleen even bakken. Ik ben af en toe ook een luie kok.
k was net bij Intratuin en ik kreeg spontaan zin in kerst.

Over acht weken kunnen we de kerstboom weer zetten. Haha.

De wasmachinesoap is nog niet voorbij. Ik heb ze uiteindelijk weer aan de telefoon gekregen en er was nog geen zicht op levering. We kunnen een andere gaan uitzoeken. Eens kijken of ze inderdaad iets van korting kunnen geven en hij moet op voorraad zijn, dan nemen we hem meteen mee en dan moeten de zoons het ding maar twee trappen op zeulen.
Moggu..

Zoeb,inderdaad een soap zeg!Hadden ze niet eerder kunnen zeggen dat ie niet in voorraad was.Gelukkig heb je 2 sterkte zoons,die zullen dat ding heus wel voor jou 2 trappen op tillen.

Gold,hoe was de Efteling?Tussen de buien door?

Gelfje,en jouw zaterdagavond maaltijd?Het klonk erg lekker!

Ik zit alweer 2 nachten met Uk onder de douche,benauwd dat ie het heeft en zijn puffer helpt niet.

Na het stomen kan hij gelukkig wel slijm ophoesten,maar 2 uur later is het weer hetzelfde.

Heb echt met hem te doen..(en een klein beetje met mezelf

Wij zouden eigenlijk vandaag naar Texel vertrekken,maar dat doen we niet met zieke Uk.Misschien morgen of overmorgen.

Die tent is trouwens ook een soap.Hij is nog niet klaar en we weten niet of ie nu wel goed is,maar hij is ook meteen ruim 1000 euro duurder dan offerte.Vriend gaat morgenvroeg nog 1 keer kijken en als ie dan nog niet goed is,en voor een normaal bedrag,hoeven we hem niet meer.(ik heb alweer een kant en klare op het oog,zet ik die er snel aan volgende week)

Ik las van de week een topic,over offerte's en facturen die dan veel hoger zijn.Even uitzoeken hoe dat zit.Ik heb nergens getekend voor die offerte van die tent,maar 1500 euro of nu al 2800 is toch wel een heel groot verschil.Ga dat echt niet uitgeven aan een tent,daar heb ik een andere stacaravan voor,compleet met tent en al.

Fijne zondag allemaal
Mogguh maisjes..

Het was best leuk gisteren. 's Ochtends een paar buitjes maar in de middag heeft het eigenlijk alleen maar geregend.

Het was inderdaad niet erg druk dus hebben toch veel kunnen doen. Mijn gegil in de Vliegende Hollander is op beeld vastgelegd. Het is een wonder dat ik niet schor ben vandaag .

Het lijkt mij dat zoiets toch zomaar niet kan Coetje, een offerte zonder overleg zomaar met zo'n bedrag verhogen. Ik zou het dan ook niet zomaar betalen.

Zometeen verder. De wasmachine heeft gepiept dus is klaar. Tijd voor een nieuwe lading.
Nieuwe lading draait. Nog twee te gaan.

Wat een soap over die wasmachine Zoeb.

Niet te geloven en dat voor zo'n zaak.

Wel fijn dat je nu een andere uit mag kiezen

Ik zou als ik jou was ook nog wat korting proberen te krijgen, misschien kun je even tussen neus en lippen melden dat je er over denkt om je verhaal bij Radar en Kassa te doen ?

Gelfje nog een relaxt dagje gehad gisteren?

En wat is het geworden voor avondeten?

(wij hebben de shoarmaboer gebeld, niemand had nog puf voor iets anders)

Beterschap voor Ukkie Coetje.

(Mijn meiden zijn op het ogenblik hun kasten weer aan het reorganiseren dus wellicht leggen ze wel weer wat apart voor jouw oudste )
Arme Uk Coetje en ja hoor, ook arme jij. Je zult wel gebroken zijn na zo'n nacht.

Lijkt me niet kunnen dat ze een offerte opeens zoveel duurder uit laten vallen. Je moet het ook maar hebben. En zeker na al het foute wat eraan is.

Gold fijn dat het grootste deel van de dag droog was. Niks aan om zeiknat te regenen in de Efteling.

We hebben geen nieuwe wasmachine uitgezocht hoor. Ik had er geen puf in vandaag en we wachten het nog even af. Ik sleep wel weer de wassen naar de kinders. Die vinden ook dat ik moet wachten als ik graag die wasmachine wil hebben. Maar ik ga wel extra korting vragen. 't Is wel goed zo.
Goedemorgen!

We hebben een relaxt weekend acht de rug, de kinderen zijn twee keer naar de kermis geweest en we hebben flink gewandeld in het vos.

Coe, gecondoleerd met vriend, kloteziekte is het ook.

Enne, niet zomaar akkoord gaan met een dergelijk verhoogd bedrag, daar horen ze voor te bellen!

Zoeb, succes met het regelen van de korting.

Gold, jammer van het weer, maar gelukkig hebben jullie een leuke dag gehad. Volgend jaar willen we ook voor het eerst naar de Efteling gaan met de kinderen. De komende maanden maar eens kijken of ik ergens kortingkaarten vandaan kan vissen.
Mogguh.

Coetje ik schrok vanmorgen wakken en ik moest meteen aan jou denken.

Je moet natuurlijk niet de binnenkant van je raam meten voor de rolluiken, maar de stenen rand. Haha, je ramen zouden eruit vallen als je daar rolluiken aan gaat hangen.

Waar je al niet aan denkt als je in bed ligt hè.

Gisteren heb ik de hoes van de bank omgewisseld. En er kwam een klein zilveren armbandje met een naam en een datum uit te voorschijn. De mensen van wie ik de bank heb gekocht gebeld en ze waren zo blij dat het terecht was. Hun kindje had het bij de geboorte van oma gekregen en ze hadden inmiddels al een nieuwe laten maken. Dat zegt genoeg. Ik dacht wel zoiets en was blij dat ik hun nummer nog had omdat ik de mails al had verwijderd.

Nu douchen, armbandje af gaan geven en dan werken.

't Is weer maandag. Brr. zo'n weekend vliegt voorbij.
Hoe'st met Uk Coetje? Ik hoop dat hij niet meer zo benauwd is.
Moggu

Het is hier even een gekkenhuis dus vanmiddag kom ik op mijn gemakkie nog een keer langs.
Zoeb,wat zullen die mensen blij zijn dat jij dat armbandje hebt gevonden!

Uk knapt weer een beetje op,al blijven de avonden en nachten een drama,hoesten,proesten,blaffen,veel slijm.

Vanochtend een andere puffer gehaald dus ik hoop dat die beter werkt.

Gister wel naar vriendin geweest in Den Haag,vriend heeft daar een kachel aangesloten en daarna lekker gegeten op Scheveningen,op de terugweg naar de kermis in de stad,toch een leuke dag gehad.

Vandaag nog niet naar Texel,misschien morgen..
Het weer gaat beter worden Coetje, dus het zou lekker zijn als je nog even naar Texel zou kunnen. En misschien is de zeelucht ook wel goed voor Ukkies longen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven