Kerst!

13-10-2012 22:10 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik : hartje: kerst! Morgen de kerstspullen uit de schuur halen en kijken welke kleuren het dit jaar worden en wat ik nieuw wil. En dan langzaam maar zeker het huis gaan versieren, jippie!
@Nik, wil hè n kaart van mij?

@Pastiche, dat thema had ik vorig jaar hahaha
quote:peacy schreef op 13 oktober 2012 @ 22:24:

Ik heb de kerstkaarten al in huis.

Ik kom nooit verder dan ze kopen, als ik ze al koop

Gaat dat tegenwoordig niet via FB?
Jaaaaah, daar heb ik ook zin in! Mijn boom wordt blauw dit jaar.
quote:jansenenjanssens schreef op 13 oktober 2012 @ 22:21:

Roze en witte bomen en dan met paars en zwart!Cool!
@Julys (haaaaaai!!) ik heb na 25 jaar genoeg om er elk jaar wat anders van te maken
Normaal wel. Maar ik vind posten leuk!
quote:jansenenjanssens schreef op 13 oktober 2012 @ 22:25:

@Nik, wil hè n kaart van mij?

@Pastiche, dat thema had ik vorig jaar hahahaJa, leuk! Wil jij er dan een terug? Want dan moet ik ze nog wel gaan kopen.
Ik heb genoeg ballen en versiersels voor een boom of 3/4 maar heb de laatste jaren nooit een boom.
Alleen n roze boom heb ik niet :(
bah kerst... nu al?

Wordt al helemaal gestoord van die kerstzooi in de winkel...tussen het hersft, halloween, sint maarten, en sint door... waar gaan we in hemelsnaam mee bezig... net als in juli al pepernoten... grrrr bah! pas in december...

straks hebben we in maart die zooi al weer :s
Die moet een week voor kerst kopen, dan zijn ze meestal al in de uitverkoop.
quote:lady-voldemort schreef op 13 oktober 2012 @ 22:16:

J&J, een beetje dronken is leuk maar nu draaf je toch echt een beetje door hoor. Ik zal je helaas tegen jezelf in bescherming moeten nemen en je staffen. Het is niet anders . Geweldig
Nou ja, ik moet toegeven dat ik ook al voorbereid ben hoor. Ik ging laatst de ramen lappen en toen realiseerde ik me dat de Action-kerstmannetjes van vorig jaar er nog steeds op zaten. Ik heb er maar omheen gelapt, scheelt weer een heleboel werk over een paar weken .
Ik kan echt toeleven naar Kerst. Zag de kaarten staan en.heb ze gekocht!

Nu de ballen.nog kiezen.
Je bent toch dronken, TO?
Dat verklaart een hoop
quote:nikki_nuts schreef op 13 oktober 2012 @ 22:27:

[...]

Ja, leuk! Wil jij er dan een terug? Want dan moet ik ze nog wel gaan kopen.Ik heb er nog wel een stuk of tig voor je. Ik koop ze ieder jaar en dan vergeet ik ze op de bus te doen en dan scheep ik de mensen maar weer af met een meeltje, vandaar.
quote:Julus schreef op 13 oktober 2012 @ 22:24:

[...]

Jaaa, dat is leuk! Na zoveel jaar heb je genoeg om uit eigen assortiment te kiezen.

Dat is een heel positieve draai maar ben bang dat het erger dan dat is . Mijn man keek die eerste keer zijn ogen uit toen ik de dozen opende (zijn moeder doet aan een één of twee kleuren boom) en keek me verbijsterd aan toen ik zei dat alles erin ging. Ook die groene met roze bloemetjes? En die lichtblauwe met zilveren stippen? En die paarse klok...? En niet die rode met gouden decoraties ook dan toch?

Elke goede "boomdesigner" zal wrs een rilling van pure horror niet kunnen weerstaan bij de aanblik van mijn boom . Mijn man vindt het ondertussen leuk en gezellig. Effectief gehersenspoeld.
@Pastiche, leuk hè alles door elkaar!
Ik zag vandaagal bij iemand de kerstboom op staan en het raam was versierd! Ik lieg niet!
quote:RioDeJaneiro schreef op 13 oktober 2012 @ 22:48:

Ik zag vandaagal bij iemand de kerstboom op staan en het raam was versierd! Ik lieg niet!Heb je een foto?

Ik zag vandaagal bij iemand de kerstboom op staan en het raam was versierd! Ik lieg niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik zag vandaagal bij iemand de kerstboom op staan en het raam was versierd! Ik lieg niet!Ik heb de eerste rood flikkerende boom en elektrische kandelaar ook al gespot.
Neem jij nog een wijntje ... kerst... nie goed wies nie!
En bij De Tuinen waren de chocoladeletters al in de uitverkoop, bij de AH het Sintsnoep, en de Action stond al vol met kerstmeuk. Ik heb voor de zekerheid bij thuiskomst even gecheckt of het wel echt half oktober was...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven