Kerst!

13-10-2012 22:10 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik : hartje: kerst! Morgen de kerstspullen uit de schuur halen en kijken welke kleuren het dit jaar worden en wat ik nieuw wil. En dan langzaam maar zeker het huis gaan versieren, jippie!
Heerlijk, kerst!

Ben nu mijn woonkamer al lekker 'winter klaar' aan het maken. De ballen en slingers mogen nog even wachten, dat wel maar leef al wel naar de kerstperiode toe.

Met Sinterklaas heb ik dan weer helemaal niets, nooit gehad ook. Mijn boom staat dan ook al eind november daar wacht ik niet mee omdat de pepernoten nog op tafel staan ofzo.

Een echte boom en dan veel witte ballen er in.

Al vind ik die roze van de Action ook wel leuk, maar dat vloekt met mijn interieur en dat trek ik dan weer niet
Sinterklaas is stom
quote:jansenenjanssens schreef op 13 oktober 2012 @ 23:10:

Sinterklaas is stomKlopt.
quote:jansenenjanssens schreef op 13 oktober 2012 @ 23:10:

Sinterklaas is stomtssskkk..nu ga ik ook staffen!
Stom?

Ach leuk voor mensen met kinderen.
quote:jansenenjanssens schreef op 13 oktober 2012 @ 22:26:

@Julys (haaaaaai!!) ik heb na 25 jaar genoeg om er elk jaar wat anders van te maken

Hola!

Krijgen we straks weer onze jaarlijkse plaats hier een foto van je kerstboom- topic? Dat vind ik leuk!
Jansen, als ik zeg dat ik je vandaag op foto gespot heb, dan weet jij genoeg toch?
quote:pastiche schreef op 13 oktober 2012 @ 22:34:

[...]

Dat is een heel positieve draai maar ben bang dat het erger dan dat is . Mijn man keek die eerste keer zijn ogen uit toen ik de dozen opende (zijn moeder doet aan een één of twee kleuren boom) en keek me verbijsterd aan toen ik zei dat alles erin ging. Ook die groene met roze bloemetjes? En die lichtblauwe met zilveren stippen? En die paarse klok...? En niet die rode met gouden decoraties ook dan toch?

Elke goede "boomdesigner" zal wrs een rilling van pure horror niet kunnen weerstaan bij de aanblik van mijn boom . Mijn man vindt het ondertussen leuk en gezellig. Effectief gehersenspoeld.Dat is niet zo moeilijk, want jouw man vindt jou gewoon helemaal geweldig! Dus ook jouw hysterische boom
Oh, een wijntje, goed idee! En nu maar hopen dat ik niet ga dromen over gekleurde ballen en slingers en ander kerstgedoe.

Alhoewel ik dit jaar voor het eerst gewoon stiekem me best verheug, want in love. Dat maakt zelfs de meest lelijke boom heel prachtig en de bijbehorende verplichtingen niet vervelend.
eerste kerstboom gespot: http://www.at5.nl/gespot/85089/kerstboom-1
it's a big club and you ain't in it
Ik vind die ouderwetse kerstballen (die mijn oma's generatie had) altijd zo mooi. Lekker bont en gekleurde lampjes erbij.

Maarja, mijn katten zijn ook dol op kerstballen...
Ik hou wel van ouderwetse traditionele kerstkleuren. Vind het ook leuk om dingen van hout en stof in de kerstboom te hebben. Ik koop mijn boom op de eerste zaterdag dat ze vekocht worden bij de gamma, week voor sinterklaas meestal.

Zit ook nu al te denken wat ik allemaal wil gaan doen met de kerstdecoratie, zo leuk!! Sinterklaas vier ik tussendoor wel bij mn ouders :D
quote:Julus schreef op 13 oktober 2012 @ 23:18:

Jansen, als ik zeg dat ik je vandaag op foto gespot heb, dan weet jij genoeg toch?Yep Vond je m leuk?
Ben dol op kerst al was het maar opdat deze maanden voorbij zijn
quote:jansenenjanssens schreef op 14 oktober 2012 @ 09:54:

[...]

Yep Vond je m leuk?Heel leuk!
Thnx
Ik heb vooral rode versiersels - nog maar een jaar kunnen 'sparen', daarvoor moest ik het met de boom en versiersels doen van m'n ex, nou ja, van z'n moeder dan

Dit jaar wil ik de zelf gehaakte rode bloemen met een groen lintje er wel weer in, en ik denk dat ik met grijze en witte wol nog wat er bij ga maken. Ben zelf niet zo van het glimmend, zelfs niet met kerst, wel van het 'lekker warm binnen en koud buiten'
ik heb inmiddels één boom neergezet. Uit kerst 2010. Lang niet gezien, ziet er weer als nieuw uit.

Ik heb hem wat ingekort tot 1.20 cm, in een mooie aarden pot gemetseld en de takken in wild verband in de stam gestoken voor de natuurlijke look.

Zitten alleen nog maar lichtjes in; een slingertje led en een slingertje mini gloei.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven