Zondagavond!

14-10-2012 16:38 25 berichten
Ik ga me zometeen in mijn werkpak hijsen en naar mijn werk, gelukkig maar enkele uurtjes. Denk dat ik me daarna op de bank nestel met een filmpje!

Nu ben ik nieuwsgierig naar wat jullie nog op de planning hebben staan!
Alle reacties Link kopieren
Boer zoekt vrouw.

Mijn huis is schoon, met mijn kinderen spelletjes gespeeld en de hond twee keer uitgelaten. Een rustige zondag.
Een bak Ben and Jerry's (Berry white) en de bank.

Zo min mogelijk! (Lover is wel hier, net even samen een dutje gedaan en straks lekker kaarsjes aan en verder piama daggen)
Internagelaktisch
Ziek op de bank of bed liggen. Dacht dat het beter ging, maar helaas, merk dat ik het toch rustig aan moet doen. Dus lig nu met laptop op bed... Vriend mag lekker koken vandaag.
Nu nog even naar t bos (de hele dag aan n te bouwen kast gewerkt) dan wat eten in de kroeg waar mijn lief vanavond moet spelen. Leuk.
Ik ben aan het bijkomen van Symphonica in Rosso, enorm genoten! Nu lekker thuis nagenieten, verwarming aan, pot thee er bij, verder niets..........
Vanavond lekker op de bank met een boek en dan Boer Zoekt Vrouw kijken. Open haard aan, heerlijk!

Vanmiddag het bos in geweest met vriend en de hond. Meer niet, lekker loom dagje dus.
Heb net de was opgehangen en straks ga ik thee zetten en de steek ik de kaarsen aan. Verder Undercover en Reportage kijken denk ik. Ik weet nog niet waar het over gaat vanavond dus eerst even kijken of het interessant wordt.
Boer zoekt vrouw! En tot die tijd hard studeren en eten van de Indonesische toko eten
Boer zoekt vrouw kijken.

En daarna komt de film Hachi op RTL5, maar ik denk dat dat niet zo'n goed idee is, want dan loop ik morgen met die dikke huilogen rond.
Ik heb me net weer in mijn zondagse joggingpak gehesen toen de visite weg was en gaan zo lekker op de bank series liggen kijken.
Hier is het de dag na het verjaardagsfeest van mijn oudste dochter die 7 is geworden. We hebben de slingers opgeruimd, de stofzuiger door het huis gehaald, iedereen is onder de douche geweest, de was is opgevouwen, wat bedden zijn verschoond en verder veel op de bank gehangen en de kinderen hebben gespeeld met het nieuwe speelgoed. Uitrust dagje dus. Vanavond eten we de restjes van gisteren, dus ik hoef niet te koken en daarna Boer zoekt vrouw kijken.
Boer zoekt vrouw kijken.
quote:emma77emma schreef op 14 oktober 2012 @ 17:10:

En daarna komt de film Hachi op RTL5, maar ik denk dat dat niet zo'n goed idee is, want dan loop ik morgen met die dikke huilogen rond.

Weet je het zeker? Ik zie het nergens staan?

Ik zie het al: het is NET5
Klinkt allemaal heel relaxed en leuk. Bankhangen en series kijken. Ben nu net op het werk aangekomen snel bakje thee en dan gas erop. Wens jullie allemaal veel sterkte, rust, plezier en beterschap toe. ;)
Normaal gaan we altijd op zondagavond naar mijn ouders, vanavond weet ik nog niet wat we gaan doen. We zijn een weekendje in een hotel in Overijssel.
lekker grote blok met de hond uit geweest, en verder klerenkast opgeruimd, en lekker luieren, zo ff eten en vanavond weer Boer Zoekt Vrouw kijken met familie!
Straks lekker eten en dan in bad. Daarna wat opruimen en wat brieven schrijven/huiswerk maken.
Hachi kijken, prachtige film!
Bzv en verder op de bank
Ben net thuis, zometeen komt een vriendin op bezoek en dan gaan we lekker koken, eten en bijkletsen
Hier ook BzV en dan (waarschijnlijk) de film Hachi.
Ik ben net weer thuis, sluit me bij de meeste van jullie aan pyjama aan en bank hangen.. Rondje zappen en thee leuten..
Boer zoekt vrouw kijken natuurlijk!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:registreerjenu schreef op 14 oktober 2012 @ 17:18:

[...]

Weet je het zeker? Ik zie het nergens staan?

Ik zie het al: het is NET5Sorry, verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven