Nickname

16-10-2012 13:56 45 berichten
Hallo allemaal!

Na al heel lang meelezen heb ik een paar weken geleden besloten om hier een nick/account aan te maken.

Maar wat was dat moeilijk zeg! Ten eerste om iets te verzinnen wat ik leuk vind en een beetje past, en daarna keer op keer de melding: Niet beschikbaar.

Hadden jullie er ook zoveel moeite mee? Is jullie nick ook jullie eerste keuze? Of hebben jullie iets heel anders moeten kiezen door het 'niet beschikbaar' verhaal?

In elk geval is het uiteindelijk gelukt (na misschien wel 30 of 40 dingen geprobeerd te hebben), dus tijd om me even voor te stellen

Ik ben Tooth_Fairy, 26 jaar en woon met mijn vriend en kattenroedel (4 stuks) in Noord-Holland.

Verder heb ik (nog) geen problemen waar ik jullie hulp en advies voor nodig heb/vraag, maar vind ik het vooral erg leuk en vaak leerzaam om te lezen wat hier allemaal geschreven wordt.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Welkom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welkom. Dit is mijn vierde nick. Ik vond het niet moeilijk mijn nicknames te verzinnen.
Gezellig. Ik heb er geen moment over nagedacht. Heb een woord genomen wat nergens op slaat in de verwachting dat die nog niet bezet was.
1e poging meteen raak: koosnaampje + geboortedatum
quote:waterplant schreef op 16 oktober 2012 @ 14:09:

Gezellig. Ik heb er geen moment over nagedacht. Heb een woord genomen wat nergens op slaat in de verwachting dat die nog niet bezet was.Ik ook. En werd eerst een paar keer teleurgesteld, dat toch iemand me voor was geweest maar met deze nick niet, hoera!
Welkom!

Dit is mijn 2e nick. Nou ja, heb nog wel wat meer gehad, maar dat was toen er hier een rare storm heerste.

Mijn 1e nick is Liv. Door hele gekke omstandigheden heb ik die nu even niet meer.

Maar goed, die naam was destijds mijn eerste keuze én niet bezet. Heel fijn. (maar ja, das ook alweer tig jaar geleden )
quote:liv_1 schreef op 16 oktober 2012 @ 14:11: maar dat was toen er hier een rare storm heerste.

Welkom TO! Dit was het eerste wat ik probeerde, geen moeite dus.
Welkom Tooth fairy. Het is in ieder geval niet moeilijk om er een leuk plaatje bij te zoeken , google is your friend, dus ga je gang.

Mijn naam/avatar/motto passen naadloos bij mij.

Helaas moest er op een gegeven moment een punt gezet worden tussen beter en laat, van de redaktie van het forum. Vind ik nog steeds jammer.
Ik vond het ook lastig, wat klinkt wel leuk en past bij je, maar is niet echt herkenbaar? Uiteindelijk bedacht ik Dazzle, maar die was al bezet, dus toen werd het Razzle.
Ik heb geloof ik mijn zesendertigste nick nu, het wordt steeds lastiger een te bedenken.

Gedraag je maar netjes dan kun je het bij deze houden Tandenfeetje.

En welkom!
Bedankt allemaal! Voelt als een warm welkom

Goh, bij veel mensen in een keer raak dus..Dan ligt het toch echt aan mij haha

Ik ga ook zeker een plaatje erbij googelen, maar ik ben nu op mijn werk en daar wil ik thuis even voor gaan zitten.
Welkom!

Ik heb een naam gekozen uit een film die ik net daarvoor had gezien.

Wel jammer dat ik deze nick heb gemaakt tijdens de bug 'kan-geen-hoofdletter-maken-in-een-nick'. Dat is het enige slordige aan mijn nick. Deze nick is overigens mijn 4e.
Dit is mijn derde, maar favoriet en was niet bezet.

Ik baal ook ervan dat ik geen hoofdletter heb.

Welkom.
@bammetjebamie wow wat veel! En netjes gedragen, ga mijn best doen haha! Anders moet ik weer dat hele proces door
Dit is mijn eerste nick. Meteen, hup, klaar.
Dit is mijn eerste nick! En vond hem eigenlijk wel heel origineel!!
Welkom!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmervrouw, zit er eigenlijk een verhaal achter jouw nick ?
Ik wilde eerste ariel of persil, maar uiteindelijk voor dash2in1 gegaan :D .. eerste nickname. Familielid van mij zit hier ook op, zij heeft ondertussen al ook paar gehad volgens mij. Waterplant is echt een leuke nickname :p
Veel dank!

Leuk plaatje elmervrouw.
Welkom! Mijn 2e Nick, de eerste werd te herkenbaar. Bij deze kreeg ik ook melding na melding dus uiteindelijk maar gekozen voor Bijenrompje, nav een motto van een forummer.. Niet origineel, maar beter goed gejat dan slecht verzonnen ;)
Welkom! Dit is mijn eerste nick. De naam die ik eigenlijk wilde was helaas al bezet (al ben ik hem nog nooit tegen gekomen hier...) en namen met cijfertjes erachter vind ik persoonlijk niks. Dus toen maar wat anders bedacht!
Welkom hier!

Ik heb nog steeds mijn eerste nick. Ik deed ook maar lukraak wat pogingen tot eentje lukte. Kan me niet eens herinneren waarom ik Frizzy intoetste, maar ik ben intussen weg gehecht aan mijn nick.
Dit is mijn eerste en enige nick. Ik wilde persé Iris erin hebben, maar die was al bezet, dus werd het Iris1969 (helaas zonder hoofdletter). Gelukkig word ik echter meestal gewoon Iris genoemd (of iets met blauw of bloembol ).

Veel plezier hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven