stomme postbezorging
zondag 14 oktober 2012 om 23:03
nee,TNT is inderdaad niet meer wat het geweest.. Een zéér goede kennis van mijn ouders is overleden..
Nu blijkt dat de kaart 20 km. verderop is bezorgd.. Dus mijn ouders hebben niet naar de crematie gekunnen.. En dit is niet de eerste keer.
Nu blijkt dat de kaart 20 km. verderop is bezorgd.. Dus mijn ouders hebben niet naar de crematie gekunnen.. En dit is niet de eerste keer.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 14 oktober 2012 om 23:29
Hier hebben we een half jaar lang slechts op 3 dagen postbezorging gehad. Alleen op dinsdag, woensdag en donderdag. Ze kregen de overige dagen gewoon niet ingevuld. Tel daarbij op dat 24-uurs bezorging ook niet echt opgaat, dan had je alleen op dinsdag verstuurde post op woensdag of donderdag binnen. De rest van de dagen komt gewoon tot een week later pas binnen hier. Sinds kort loopt er nu weer iemand die 3 dagen, dus ik hoop op verbetering.
zondag 14 oktober 2012 om 23:33
Hier komt wel eens post geadresseerd aan (over)buren of zelfs andere straatnaam.
Ook als verzender en ontvanger gemerkt dat birevenbuspost in kadopapier ipv envelop niet in de bus gegooid wordt. Heb je zo weer een week of wat vertaging: of bezorger probeert het keer op keer terwijl er niemand thuis is tijdens kantooruren of pakketje wordt bij buren afgegeven, maar geadresseerde krijgt daar geen bericht van (en buren gaan op vakantie).
Ook als verzender en ontvanger gemerkt dat birevenbuspost in kadopapier ipv envelop niet in de bus gegooid wordt. Heb je zo weer een week of wat vertaging: of bezorger probeert het keer op keer terwijl er niemand thuis is tijdens kantooruren of pakketje wordt bij buren afgegeven, maar geadresseerde krijgt daar geen bericht van (en buren gaan op vakantie).
maandag 15 oktober 2012 om 09:42
Ik wacht nog steeds op 2 brievenbuspakketjes die 4 weken geleden zijn verstuurd. Eén van de pakketjes is aangekomen, de andere 2 gewoon foetsie. Allemaal van dezelfde afzender :S.
Aan de postbezorgers in mijn wijk ligt het niet. Heb zelf post gelopen, maar er worden zoveel fouten gemaakt bij het sorteren. Gaat nergens over..
Aan de postbezorgers in mijn wijk ligt het niet. Heb zelf post gelopen, maar er worden zoveel fouten gemaakt bij het sorteren. Gaat nergens over..
maandag 15 oktober 2012 om 10:02
Bij mij komen soms 3 x per dag postbodes,kan het ook niet meer volgen?
Verder hoeft TNT als iets niet aangetekend verzonden is,geen handtekening,en kan dus doen met die post wat ze wil.
Zus zat 3 weken op een pakket te wachten, stond dat het was afgeleverd,ja,bij de buren die 3 weken op vakantie waren,geen briefje in de bus niks.
Pas toen de buren thuis kwamen van vakantie, kreeg ze haar pakket.
Of ze zetten het ergens neer,uit het zicht(voor andere mensen) maar ook uit het zicht van jou.
Verder hoeft TNT als iets niet aangetekend verzonden is,geen handtekening,en kan dus doen met die post wat ze wil.
Zus zat 3 weken op een pakket te wachten, stond dat het was afgeleverd,ja,bij de buren die 3 weken op vakantie waren,geen briefje in de bus niks.
Of ze zetten het ergens neer,uit het zicht(voor andere mensen) maar ook uit het zicht van jou.
maandag 15 oktober 2012 om 16:25
quote:ladytruckster schreef op 15 oktober 2012 @ 10:02:
Of ze zetten het ergens neer,uit het zicht(voor andere mensen) maar ook uit het zicht van jou.Ik krijg inderdaad ook wel eens 2 of 3 keer post per dag. Dan is het vaak 1 van post NL, 1 van Selekt mail en dan heb je ook nog Sandd
Of ze zetten het ergens neer,uit het zicht(voor andere mensen) maar ook uit het zicht van jou.Ik krijg inderdaad ook wel eens 2 of 3 keer post per dag. Dan is het vaak 1 van post NL, 1 van Selekt mail en dan heb je ook nog Sandd
dinsdag 16 oktober 2012 om 23:35
woensdag 17 oktober 2012 om 20:21
quote:snoesje666 schreef op 16 oktober 2012 @ 23:35:
Ik heb een maand op het vakantiekaartje van mijn ouders gewacht.
Vandaag kwam het aan. Er zat een stickertje op "missent to thailand".
De Duitse postsorteerder kan er blijkbaar ook wat van.
Het kan nog gekker, mijn nicht in Canada heeft vorig jaar half november een pakketje naar mij toegestuurd met kerstspulletjes en kadootjes. Niets ontvangen, niet te traceren. Toen wij van de wintersport terugkwamen dit jaar eind februari lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij lag op het postkantoor. Tadaa, het kerstpakketje. Beter laat dan nooit.
Vorig jaar kreeg ik van mijn tante uit Canada een kerstkaart met daarin de voorkant van de kaart die ze mij gestuurd had en de achterkant van een kaart voor iemand bestemd in Polen met een hostie erbij. Dit zat samen in een plastic geseald zakje van de Canadese posterijen . Ik ben benieuwd wie dan de achterkant van mijn kaart ontvangen heeft
Ik heb een maand op het vakantiekaartje van mijn ouders gewacht.
Vandaag kwam het aan. Er zat een stickertje op "missent to thailand".
De Duitse postsorteerder kan er blijkbaar ook wat van.
Het kan nog gekker, mijn nicht in Canada heeft vorig jaar half november een pakketje naar mij toegestuurd met kerstspulletjes en kadootjes. Niets ontvangen, niet te traceren. Toen wij van de wintersport terugkwamen dit jaar eind februari lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij lag op het postkantoor. Tadaa, het kerstpakketje. Beter laat dan nooit.
Vorig jaar kreeg ik van mijn tante uit Canada een kerstkaart met daarin de voorkant van de kaart die ze mij gestuurd had en de achterkant van een kaart voor iemand bestemd in Polen met een hostie erbij. Dit zat samen in een plastic geseald zakje van de Canadese posterijen . Ik ben benieuwd wie dan de achterkant van mijn kaart ontvangen heeft
woensdag 17 oktober 2012 om 20:28
quote:wouss87 schreef op 17 oktober 2012 @ 18:47:
Ik werk als postbezorger en snap de frustraties wel.
Als pakketjes niet door de brievenbus kan, zet ik meestal gewoon een sticker erop zodat het de volgende dag met de pakketdienst mee kan.
Maar dat gaat ook niet altijd goed helaas .
(Ik werk zelf ook als bezorger).
En sommige pakketjes zijn 1 mm te groot voor bepaalde brievenbussen, waardoor dat ook weer een dag later bezorgd wordt.
Ik werk als postbezorger en snap de frustraties wel.
Als pakketjes niet door de brievenbus kan, zet ik meestal gewoon een sticker erop zodat het de volgende dag met de pakketdienst mee kan.
Maar dat gaat ook niet altijd goed helaas .
(Ik werk zelf ook als bezorger).
En sommige pakketjes zijn 1 mm te groot voor bepaalde brievenbussen, waardoor dat ook weer een dag later bezorgd wordt.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
zaterdag 2 februari 2013 om 12:32
Wat slecht zeg?! En het meest frustrerende is dat je er geen hol aan kunt doen. Dien je een klacht in dan krijg je zo'n standaardbriefje dat ze het uit gaan zoeken (yeah right!?) en na een maand een standaardbriefje dat het helaas niet is gevonden.
TNT...boehhhh, flopbedrijf!!!
(boos, want ben al veel kwijtgeraakt door TNT)
TNT...boehhhh, flopbedrijf!!!
(boos, want ben al veel kwijtgeraakt door TNT)
zaterdag 2 februari 2013 om 13:56
Als het al heeeel vaaak mis gaat moet je eens bedenken dat het misschien wel aan jezelf ligt en niet aan de post.
Echt hoe vaak ik post zie dat niet dichtgeplakt is ( de machine is bruut er zit niet voor niks een plakstrip op de envelop).
Geen afzender ( kan het bij fouten dus ook niet retour, komt het uiteindelijk dus gewoon niet aan), geen huisnummer, geen postcode, geen plaatsnaam.
Echt wij zijn geen goede gokkers hoor bij postnl.
En ja, het wordt wel degelijk uitgezocht, alleen zie je dat als klant niet.
Echt hoe vaak ik post zie dat niet dichtgeplakt is ( de machine is bruut er zit niet voor niks een plakstrip op de envelop).
Geen afzender ( kan het bij fouten dus ook niet retour, komt het uiteindelijk dus gewoon niet aan), geen huisnummer, geen postcode, geen plaatsnaam.
Echt wij zijn geen goede gokkers hoor bij postnl.
En ja, het wordt wel degelijk uitgezocht, alleen zie je dat als klant niet.
zaterdag 2 februari 2013 om 14:05
dinsdag 5 februari 2013 om 18:54
ik had dus iets via marktplaats verkocht, opgestuurd en nu is het dus gewoon kwijt. Koper heel erg boos en zegt me te melden bij marktplaats. Maar ik kan er toch niets aan doen dat het pakketje weg is? Ik had al bedacht dat als volgende week het pakketje nog steeds weg is dat ik dan het bedrag aan haar terugstort, maar voor hezelfde geld wordt het pakketje deze week gevonden. TNT is nl de boel aan het onderzoeken, wat dat dan ook moge betekenen.