Nickname

16-10-2012 13:56 45 berichten
Hallo allemaal!

Na al heel lang meelezen heb ik een paar weken geleden besloten om hier een nick/account aan te maken.

Maar wat was dat moeilijk zeg! Ten eerste om iets te verzinnen wat ik leuk vind en een beetje past, en daarna keer op keer de melding: Niet beschikbaar.

Hadden jullie er ook zoveel moeite mee? Is jullie nick ook jullie eerste keuze? Of hebben jullie iets heel anders moeten kiezen door het 'niet beschikbaar' verhaal?

In elk geval is het uiteindelijk gelukt (na misschien wel 30 of 40 dingen geprobeerd te hebben), dus tijd om me even voor te stellen

Ik ben Tooth_Fairy, 26 jaar en woon met mijn vriend en kattenroedel (4 stuks) in Noord-Holland.

Verder heb ik (nog) geen problemen waar ik jullie hulp en advies voor nodig heb/vraag, maar vind ik het vooral erg leuk en vaak leerzaam om te lezen wat hier allemaal geschreven wordt.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
DIT is ook mijn tigste nick. Ik ben wég van Maria mena, ik vind haar briljant. Was gemakkelijk om een nieuwe naam te verzinnen, hoewel hij nooit zo eigen zal voelen als mijn aller aller eerste nickname. Maar goed, komt tijd, komt raad.
Jammer idd van die hoofdletters, maar soit.
Het was in een keer goed, helaas vergeet ik zelf steeds de spelling van mijn nick dus inloggen gaat vaak niet in een keer goed....
Lorem Ipsum
quote:ephina schreef op 16 oktober 2012 @ 14:49:

Elmervrouw, zit er eigenlijk een verhaal achter jouw nick ?Jazeker!

Ken je het olifantje Elmer?

Elmer is anders, en ik heb me ook altijd 'anders' gevoeld. Nu vind ik mezelf uniek en kleurrijk, net als Elmer. Een kleurrijke verzameling van allemaal stukjes EV. Tegenwoordig trots op!

(En vrouw dus.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dit is denk ik wel al mijn derde nick, geen idee waarom ik voor de naam Vilma heb gekozen maar hij past mij als een jas.

Welkom op het Vivaforum, ik zal je naam wel vaker voorbij zien komen want dit forum is ernstig verslavend
al eens eerder hier gepost... koosnaampje en gek genoeg bestond die hier nog niet...
Welkom!

Mijn 1ste nick, en meteen gelukt.

Gebruik al jaren deze nick voor een schietspel online en aangezien ik daarbij praatte met mensen uit het buitenland, heb ik een engelse gemaakt. (weet dat het normaal Girly is )

en 3, omdat het mijn lievelingsgetal is. ( geen idee waarom )
@vilma dat het verslavend is heb ik al gemerkt ja, lees al lang mee en het laatste jaar ofzo echt dagelijks meerdere keren
Welkom.

Dit is mijn eerste nick. Ik had wel eerst mijn eigen naam geprobeerd, 10 jaar geleden wist ik echt niet van de gevaren van internet dus ben blij dat ik deze nick heb. Oja, eerst deze nick nog gehad aan elkaar maar toen er een bug was moest ik een andere kiezen. Dan maar een streepje ertussen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar kun je ook koken?
Ik heb me net ook geregistreerd, na maanden mee lezen. Vond het ook helemaal niet makkelijk om een nick te verzinnen, ik heb nu maar iets geks ingevoerd.
Dit is mijn eerste nick, ik ben er erg blij mee.

Maar het was niet mijn eerste keus, ik geloof de dertigste, alles was bezet.

Ik heb wel eens een opmerking gehad van iemand die het stom vond dat volwassen vrouwen zichzelf een kleine meisje naam geven maar daar had ik nog nooit over nagedacht, ik was allang blij dat iets het deed!

En ik vind het juist mooier staan zonder hoofdletter, dus ook al zou dat kunnen bleef hij met een kleine letter.

Welkom trouwens!
Ik kan zeker koken amand, ik heb de koksopleiding gedaan .
Welkom! =))

Mijn nick is heel simpel, mijn tweede naam plus mijn geboortejaar.
quote:tooth_fairy schreef op 17 oktober 2012 @ 00:24:

Ik kan zeker koken amand, ik heb de koksopleiding gedaan .

Niet antwoorden!

Welkom.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dit is mijn 5e nickname.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Mijn beide nicknames waren gewoon beschikbaar.

Geen gedoe.

Beide ben ik, al voelt deze meer als een jas.

Mijn andere nick voelt meer als mijn favorite schoenen, helemaal ingelopen.
Welkom!

Ik heb ook mijn eerste Nick. Wilde eigenlijk zomer maar die was al weg, dus dan maar mijn leeftijd toendertijd erachteraan. Baal wel een beetje van want die leeftijd klopt niet meer.

Maar ik lees net dat je soms van het forum afgegooid kan worden??? Wist ik niet. Wanneer gebeurt dit dan?
quote:Enn schreef op woensdag 17 oktober 2012 00:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tooth_fairy in "Nickname"" class="messagelink">tooth_fairy schreef op 17 oktober 2012 @ 00:24</a>:</b>

Ik kan zeker koken amand, ik heb de koksopleiding gedaan .</div></blockquote>

Niet antwoorden!

Welkom.

Waarom niet antwoorden?

En dankjewel
Welkom!

Ben ook lang bezig geweest, een heleboel was idd al bezet. Eigenlijk heeft mijn man mijn nick verzonnen, heeft een poosje kanaries gehad en noemde pasgeboren kanaries altijd Grobbekuikens. Niet mijn eerste keus, maar in ieder geval was ie nog niet bezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven