iPhone 5 t-mobile ff zeuren
donderdag 18 oktober 2012 om 15:25
Grrrrrrrrr, wil ff zeuren!
Ik heb op 27-09 mijn nieuwe iPhone besteld bij de t-mobile winkel..
Ondertussen is het 18-10, issie dr nogsteeds niet EN krijg ik net dit smsje.
'Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile'
(En 'eerder gemeld dat uw bestelde...' is helemaal niet gebeurd!)
En ik vind het gewoon irritant! WAAROM duurt het zo lang?
Meer mensen die hier tegen aan lopen?
(Wil hier verder niks mee, gewoon even zeuren omdat ik mega ongeduldig ben! En ik straks ruim een maand op mn telefoon heb gewacht voor ie dr eindelijk is
)
Ik heb op 27-09 mijn nieuwe iPhone besteld bij de t-mobile winkel..
Ondertussen is het 18-10, issie dr nogsteeds niet EN krijg ik net dit smsje.
'Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat wij uw bestelde iPhone 5 in week 43 of 44 leveren. Naar verwachting is onze voorraad vanaf maandag 29 oktober voldoende om in de loop van week 44 te leveren. Onze excuses. Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f Groeten, T-Mobile'
(En 'eerder gemeld dat uw bestelde...' is helemaal niet gebeurd!)
En ik vind het gewoon irritant! WAAROM duurt het zo lang?
Meer mensen die hier tegen aan lopen?
(Wil hier verder niks mee, gewoon even zeuren omdat ik mega ongeduldig ben! En ik straks ruim een maand op mn telefoon heb gewacht voor ie dr eindelijk is
Internagelaktisch
donderdag 18 oktober 2012 om 15:35
Iedereen weet toch dat nieuwe iPhones meteen zijn uitverkocht en dat de levering ervan de eerste maanden moeizaam gaat omdat Apple er niet genoeg levert.
Vind eerlijk gezegd beetje onnozel van je. Wees blij dat je ze informeren. Ik heb zo mijn eigen problemen met T-Mobile maar ze zullen de levering van telefoons heus niet expres vertragen.
Vind eerlijk gezegd beetje onnozel van je. Wees blij dat je ze informeren. Ik heb zo mijn eigen problemen met T-Mobile maar ze zullen de levering van telefoons heus niet expres vertragen.
donderdag 18 oktober 2012 om 15:36
Ze zeiden iets van 2/3 weken..
Ik maak me ook niet druk hoor, heb nu een iPhone 4 haha.
Maar ik ben echt ongeduldig ongeduldig ongeduldig!
Ik wil hem zo graag
Dus ik haat het gewoon dat t-mobile steeds met andere info komt.
Als ze gewoon meteen zeggen 'Ja 30 oktober komt ie' prima! Dan weet ik wat ik kan verwachten.
Nu zie ik iedereen om me heen met de nieuwe iPhone5 en zit ik te wachten.. :/
Ik wil hem zo graag
Als ze gewoon meteen zeggen 'Ja 30 oktober komt ie' prima! Dan weet ik wat ik kan verwachten.
Nu zie ik iedereen om me heen met de nieuwe iPhone5 en zit ik te wachten.. :/
Internagelaktisch
donderdag 18 oktober 2012 om 15:36
donderdag 18 oktober 2012 om 15:37
quote:Sssenta schreef op 18 oktober 2012 @ 15:36:
Heb zelfde smsje gehad, en inderdaad ook even flink lopen ergeren.
Tuurlijk is het geen drama, maar ik ben gewoon én rete ongeduldig, én benieuwd naar de iPhone 5, én een controlfreak die al een leverdatum in haar hoofd had. Die comibinatie maakt dat ik helaas niet al te Zen ben
Net ook dat 2e smsjes gehad? Dat de info onjuist was?
Ik ga maar weer even kijken op die site.. Ookal snap ik niet wat er nou precies staat..
Heb zelfde smsje gehad, en inderdaad ook even flink lopen ergeren.
Tuurlijk is het geen drama, maar ik ben gewoon én rete ongeduldig, én benieuwd naar de iPhone 5, én een controlfreak die al een leverdatum in haar hoofd had. Die comibinatie maakt dat ik helaas niet al te Zen ben
Net ook dat 2e smsjes gehad? Dat de info onjuist was?
Ik ga maar weer even kijken op die site.. Ookal snap ik niet wat er nou precies staat..
Internagelaktisch
donderdag 18 oktober 2012 om 15:41
quote:Maaique schreef op 18 oktober 2012 @ 15:36:
Ik wil hem zo graag
Nu zie ik iedereen om me heen met de nieuwe iPhone5 en zit ik te wachten.. :/Jeetje, overdrijven is ook een vak zeg!
Ik wil hem zo graag
Nu zie ik iedereen om me heen met de nieuwe iPhone5 en zit ik te wachten.. :/Jeetje, overdrijven is ook een vak zeg!
donderdag 18 oktober 2012 om 15:56
donderdag 18 oktober 2012 om 16:17
Naar een andere winkel gaan, waar hij wel verkrijgbaar is. Heb ik toen met mijn Galaxy Note gedaan. In de ene winkel was ie uitverkocht, nou helaas, dan ga ik naar een andere winkel. In zowat elke winkel kun je nml alle abonnementen krijgen. Jij zit niet per se aan de T-mobile winkel vast hoor, omdat je T-Mobile hebt.
donderdag 18 oktober 2012 om 16:18
ff zeuren is nogal een understatement. Het is geen religie hoor, die iphone.
http://9gag.com/gag/5625793
http://9gag.com/gag/5625793