welk abbo?

19-10-2012 16:18 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo veel abbo's, heb er totaal geen verstand van en wil graag een nieuwe telefoon.

Ten eerste, welk bedrijf is goed kwa alles? hi, vodafone, kpn?

Ik wil een abbo dat niet hoger is als 30 euro in de maand.

Hoe kan ik dat vinden?

En als je in de winkel een abbo aansluit, moet je dan ook aansluit kosten betalen?
Je moet (bijna) altijd aansluitkosten betalen.

Heb je al eens op de sites van de betreffende providers gekeken? Dan wijst zich al een hoop vanzelf.
even langs de phonehouse of iets dergelijks, dus kunnen je alles vertellen.

zoveel opties en mogelijkheden.

Bellen? smsen? internet?

welke telefoon?
Ik wil een telefoon waarmee ik onbeperkt kan internetten.

Ja ik ga idd naar de winkel maar dat doe ik volgende week.

Ben nu een beetje aan het rondkijken.

En is een abbo voor 1 jaar voordeliger?
Nee, vaak zijn 2-jarige abonnementen voordeliger. Bovendien wordt er tegenwoordig bijna nooit meer onbeperkt internet aangeboden, tenzij je een heul heul duur abonnement hebt.
30 euro per maand en onbeperkt internet wordt misschien wat lastig..

Je zou kunnen kijken op vergelijkingssites zoals bellen.com of telecomvergelijker.nl
quote:bloem55 schreef op 19 oktober 2012 @ 16:27:

Ik wil een telefoon waarmee ik onbeperkt kan internetten.

Wat Nellaaaa zegt dus, dat wordt vrijwel niet meer aangeboden. Maar wat wil je er allemaal mee gaan doen dan? En heb je geen wifi thuis, zodat je geen MB's uit je bundel betaalt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk eens op www.bellen.com, dat is een website waar je abo's kunt vergelijken.
Tmobile is de enige met nog onbeperkt internet
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 19 oktober 2012 @ 17:14:

Tmobile is de enige met nog onbeperkt internetMaar eigenlijk is dat ook heel beperkt, want erg slecht bereik
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Onbeperkt bestaat niet, en hoe luxer je telefoon hoe hoger je maandlasten
wil je er een telefoon bij? Of heb je die al?

Kijk eens op gsmtopdeal.nl
Oh echt niet? Mijn vriendin heeft via een site een super abbo gevonden voor de samsung galaxy S 2. 12.50 in het eerste jaar en het tweede jaar 21.00 met onbeperkt internet.

Ik wil gewoon een telefoon uit de winkel en dus inderdaad ook een nieuw toestel.

Ik snap nooit goed hoe dat met mbs zit? Hoe werkt dat? En ik vind het een beetje eng om een abbo te nemen want 4 jaar geleden ging ik elke maand dikke 20 euro over mijn abbo heen en zelfs een keer 200, maar toen was er ook geen internet enzo.
Heeft ze nog bij moeten betalen voor de telefoon? Dat zou namelijk wel te verwachten zijn bij deze lage bedragen.

Qua kosten, je zult zelf degene moeten zijn die de uitgaven binnen de perken houdt. Je weet wat je mag verbruiken, dus gewoon zorgen dat je daar niet overheen komt.
gsmwijzer Heeft wel leuke deals.

Dus even kijken of je toestel er ook tussen staat!

Je kan zoeken per toestel of per abbo.

Veilige site.

Laat je je abbo verlengen hou je je simkaart krijg je allen een nieuw toestel toegestuurd.
Klopt maar als je even twittert of op facebook kijkt gaat er toch niet heel veel mb af? En whatsapp gaat zo'n beetje de hele dag door, verbruikt dat veel mb?
Trouwens wat is een toestel leasen?
quote:bloem55 schreef op 20 oktober 2012 @ 12:20:

Trouwens wat is een toestel leasen?Volgens mij dat je verplicht bent er een via je werk aan te nemen, zoals bij een auto?
Tegenwoordig worden veel gsms geleast. Dan wordt hij dus nooit van jou. Na einde van de looptijd blijt er een restschuld die je dan betaalt als je hem wil houden.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:NYC schreef op 24 oktober 2012 @ 16:52:

[...]

Volgens mij dat je verplicht bent er een via je werk aan te nemen, zoals bij een auto?Heeft niks met je werk te maken hoor In plaats van dat de kosten voor je telefoon verstopt zitten in je abonnement worden die er nu uit gehaald en per maand berekend. Dus abo kost 20 euro, lease 20 euro, totaal 40. Aan het eind van de looptijd moet je dan of je telefoon teruggeven of een afkoopsom betalen.
Oeps sorry, verkeerde informatie gegeven. Ik dacht dat het met het werk te maken had, omdat mijn schoonzusje ook een mobiele telefoon via haar werkgever heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven