De leukste nicknames van dit forum
zondag 21 oktober 2012 om 19:17
Welke grappige nicknames ben jij hier tegengekomen?
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zondag 21 oktober 2012 om 19:28
Martin81 Nee toch niet, géén grappige nick, maar wat heb ik me vermaakt met die loserT...
Eleonora, is niet grappig perse, maar sinds ik hier schrijf, noem ik Edna Mode van de Incredibles stándaard Leo...(en mijn vrienden zitten me dan glazig aan te kijken) En da's allemaal de schuld van Lé! Dat ze het effe weet
Er zijn wel een paar coole nicks hier, maar dan moet ik effe diep nadenken... Die BananaHammock met nog wat ervoor vind ik geweldig, bijvoorbeeld, volgens mij komt dat uit Friends, toch? Voor de rest kom ik hier nog terug.
Eleonora, is niet grappig perse, maar sinds ik hier schrijf, noem ik Edna Mode van de Incredibles stándaard Leo...(en mijn vrienden zitten me dan glazig aan te kijken) En da's allemaal de schuld van Lé! Dat ze het effe weet
Er zijn wel een paar coole nicks hier, maar dan moet ik effe diep nadenken... Die BananaHammock met nog wat ervoor vind ik geweldig, bijvoorbeeld, volgens mij komt dat uit Friends, toch? Voor de rest kom ik hier nog terug.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor