HELLUP! Mijn v is kapot!!!

22-10-2012 22:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dus.

Het kost me ongeveer een half uur om de gewraakte letter in te tikken.

Er zit iets onder de toets, hoe krijg ik dat er uit? Pielen werkt niet.

Heb een HP laptop. Kan ik de toets eraf slopen en zo ja hoe?

Hellup!! Ik ben wanhopig!!
668, the neighbour of the Beast
Toetsenbord op de kop en dan kloppen?

Of met een nagelvijl de toets eruit wippen?

En niet zo roepen joh:)
Niet doen, zo ben ik mijn O kwijtgeraakt van mijn HP-er. Stofzuigen, dat gaat stukken beter.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Stofzuiger, pantykousje er overheen (over de mond van de stofzuiger zeg maar) en zuigen maar. Of -nog beter- een dop met zo'n spuitmond er op, bijvoorbeeld van die Yildiz sauzen van de AH, die op je stofzuiger zetten en dan heb je een heel dun stukje om onder je toetsen te zuigen. Zou dat helpen?

En anders; even deze ctrl-c doen en desgewendst ctrl-v in je tekst plakken:

v (kleine letter)

V (hoofdletter)

Succes
Het was makkelijker geweest als de W het niet had gedaan, dan had je alleen maar vv hoeven typen ter vervanging.
Heb zelf ook een HP laptop, maar weet niet of je die toetsen er makkelijk eruit (en weer erin) krijgt. Ik gebruik zelf ongeveer 1 keer per maand een spuitbus met lucht (dat spuit je dan met grote kracht onder de toetsen door) om alle stof, kruimels etc. uit het toetsenbord te spuiten. Misschien dat dat ook bij jou helpt? Ik heb die spuitbus bij de locale computerwinkel gekocht, maar misschien kun je zoiets ook bij Gamma ofzo kopen.
Hijzitnuondermnspatie.....NiettegelovenX-D
control-v lijkt me lastig voor TO, thomaaas... maar was bij een andere kapotte toets wel heel handig geweest.
Handig. Thomaaas, al bedacht hoe die ctrl v gaat lukken??? :p
Busjes lucht bij de action, maar stofzuigen is net zo effectief, echt!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hahhahaa, leuk leuk.
Niet de toets eraf halen! Wij zijn onze "Y" verloren toen een van de katten over het toetsenbord van onze HP laptop rende en hij gaat er niet meer op.
quote:glaas_beer schreef op 22 oktober 2012 @ 22:20:

Handig. Thomaaas, al bedacht hoe die ctrl v gaat lukken??? :p

Hij is onder mn spatie uit.... Ik ben hem tijdelijk even kwijt. Volgens mij is het een kraaltje... Had hem net in het vizier, de bastard, maar hij ging er vandoor...
quote:lushcooking schreef op 22 oktober 2012 @ 22:20:

control-v lijkt me lastig voor TO, thomaaas... maar was bij een andere kapotte toets wel heel handig geweest.

Totáál niet over na gedacht! Zo stond ik laatst, toen ik iets doms deed met koken, met mijn vingers haal hard cntr-z in te drukken....
Tandenborstel?
Probeer het met een naaldje, prik hem eruit!

Vervelend zeg, zeker nu met de hoofdletter viering.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik heb dat met de j :( De helft van de tijd dat ik die intoets doet ie t niet.
Zeg maar Spijker.
Ik ben met een naaldje aan het pielen Didi
Ik hoop dat de smeerkees nu ergens onder de pg up zit ofzo

En weg blijft.
Of je sluit voor zolang ff een usb toetsenbord aan op je laptop en kijkt of hij het morgen misschien wel weer doet, laptop open laten staan vannacht, zodat eventueel iets vochtigs vannacht goed kan drogen.
Lukket?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:lushcooking schreef op 22 oktober 2012 @ 22:20:

Ik ken het, heb toen ook meerdere toetsen gesloopt, dus zou het ook tactisch aanpakken.. Probeer eens flink te blazen en te schudden, en anders met iets kleins ertussen proberen te komen
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
een haakje maken van een paperclip?
odi et amo
quote:lushcooking schreef op 22 oktober 2012 @ 22:19:

Ik gebruik zelf ongeveer 1 keer per maand een spuitbus met lucht (dat spuit je dan met grote kracht onder de toetsen door) om alle stof, kruimels etc. uit het toetsenbord te spuiten.

Dit heb ik 1 keer gedaan, maar nooooooooit weer.

Door dat geblaas blies ik alle stof en kruimels zo in het rond, dat daarna ongeveer 20% van mijn toetsen het niet meer deed. Vooraf deden ze het allemaal, maar ik had zoveel stof en kruimels tussen de toetsen gezien dat ik de boel eens wilde schoonmaken. Ik vind dit dus geen aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven