HELLUP! Mijn v is kapot!!!

22-10-2012 22:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dus.

Het kost me ongeveer een half uur om de gewraakte letter in te tikken.

Er zit iets onder de toets, hoe krijg ik dat er uit? Pielen werkt niet.

Heb een HP laptop. Kan ik de toets eraf slopen en zo ja hoe?

Hellup!! Ik ben wanhopig!!
668, the neighbour of the Beast
Ik heb een toetsenbord stofzuigertje.
Ik zou voor de stofzuiger gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Werkt via USB. Zal even googlen
Linkje:

http://www.megagadgets.nl ... Oup0cG-lbMCFUON3godSkAAcg
Stukje papier dubbelvouwen en dan er onderdoor.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Meeste heb ik geprobeerd hoor.

Papier werkt niet.

Een paperclip is te groot. Ik probeer het met de naald, maar momenteel werkt alles weer redelijk. Niet te hard roepen en morgen afwachten dus...

Tot die tijd ga ik slapen
Ik gebruik een (stevige) penseel. Werkt perfect.
Video's die kunnen helpen...succes.

(ik heb ook ooit een anijsmuisje onder de p en daarna de l en daarna de komma gehad, irri!)
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Bij mijn hp laptop kun je de toetsen gewoon lostrekken, vanaf de onderkant. Heb het net geprobeerd en je klikt 'm er ook zo weer op!
Ik had het laatst met de letter c, heeeeel irritant, want ik dacht het wel met Ctrl-c ctrl-v af te kunnen, maar elke keer als ik even iets anders had gecopieerd moest ik dus opnieuw een c ctrl-c-en, en dat werkte dus niet!

Toets er uit gewipt, die kon er later zo weer in. (Dit was een los toetsenbord he, geen laptop). Alleen er zat niets onder, dus het contactpuntje is blijkbaar stuk, balen.
The day i lost control
Met een tandenstoker voorzichtig onder de toetsen pielen. Van links naar rechts en van boven naar beneden schuin onder de toetsen wil bij mij altijd werken.
Gewoon niet eten boven een keyboard.
Ga naar een computerzaak toe, en laat hun het doen...

tof, 5 uur geleden

Ik gebruik zelf ongeveer 1 keer per maand een spuitbus met lucht.

quote:lushcooking schreef op 22 oktober 2012

Dit heb ik 1 keer gedaan, maar nooooooooit weer. Door dat geblaas blies ik alle stof en kruimels zo in het rond, dat daarna ongeveer 20% van mijn toetsen het niet meer deed. Vooraf deden ze het allemaal, maar ik had zoveel stof en kruimels tussen de toetsen gezien dat ik de boel eens wilde schoonmaken. Ik vind dit dus geen aanrader!

Is wel een aanrader, maar wat al is genoemd: doe het met regelmaat. En vanaf het begin, niet pas na een jaar eens bedenken dat het misschien handig is om...
je kunt de toetsjes er gewoon afhalen, en weer terug drukken. De grote toetsen (spatie, enter, shift) hebben een haakjes systeem wat even pielen is om ze er weer op te krijgen, de kleinere toetsen (letters) kun je er bij mijn hp zo afhalen en weer terug klikken!
JAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Ik wil jullie het blijde nieuws vertellen dat ik De Smeerlap vandaag onder mijn toetsen vandaan gekregen heb!

Eerst had ik geen g, toen ging ik weer pielen, dat werkte niet. Daarna heb ik de stofzuiger-met-panty-truc geprobeerd, en ineens zag ik 'm, De Smeerlap, weer onder de spatiebalk.

Naald en iets om hem tegen te houden en De Smeerlap werd tussen mijn toetsenbord uit gewipt

Ik win, dus

@Muloza; heeft dus niks te maken met eten boven je toetsenbord....
Marels
Lach niet, kreng
Toetsen er even af wippen was een stuk sneller geweest die kunnen er gewoon af en weer op geklikt worden. Kan ook zijn dat je een toetsenbord hebt waarbij het zo'n soort matje is, waarbij alles aan elkaar zit en ook die kan je er in zijn geheel af en op klikken.
quote:Marels schreef op 23 oktober 2012 @ 20:05:

Lach niet, kreng Hee!! Niet zo'n grote mond jij
Dat maak ik zelf wel uit Robin

@Ivetje; het heeft vanavond nog vijf minuten gekost. Dat vindt ik het risico van toetsen eraf slopen niet waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven