bi-schierig
zaterdag 6 oktober 2012 om 13:28
zondag 14 oktober 2012 om 20:30
maandag 15 oktober 2012 om 15:23
Ikzelf was ook heel nieuwsgierg naar sex met een vrouw, gelukkig had ik na 5 jaar sex met mijn vriendin. Beviel me prima ,maar zij wilde niet meer, ze was bang verliefd te worden terwijl ze getrouwd is en ik ook. (onze mannen waren erbij hoor xD)
Maar dolgraag wil ik een leuke vriendin om van alles mee te doen
en dat ene extra: Sex ^^. Dus niet alleen sex en zeker ook geen trio`s of mannen delen. Dit is zo moeilijk te vinden, zelfs via google
Eigenlijk zou er een oproep topic moeten komen xD
Dus kijk eens of een vriendin misschien ook wilt
Maar dolgraag wil ik een leuke vriendin om van alles mee te doen
Dus kijk eens of een vriendin misschien ook wilt
Je leeft maar 1 x
dinsdag 16 oktober 2012 om 16:12
dinsdag 16 oktober 2012 om 17:14
Kijk eens op www.bimeiden.nl
Daar vind je volgens mij zat meiden die precies zoeken wat jij ook zoekt! En het is een onbetaalde site met faker-check.
Daar vind je volgens mij zat meiden die precies zoeken wat jij ook zoekt! En het is een onbetaalde site met faker-check.
woensdag 17 oktober 2012 om 21:21
Ik denk ook dat het lastig is om een vriendin te zoeken die hetzelfde zoekt. Het is al lastig om nieuwe vriendinnen te vinden zonder dat je seks hebt, maar met dat beetje extra erbij moet het dus op alle fronten klikken. Jij bent verder niet beschikbaar voor een relatie, dus dat is voor een single lesbiënne misschien wel minder aantrekkelijk. Ik zou zelf dus nooit een seksrelatie aangaan met bestaande vriendinnen. Ik zou mijn vriendschap niet zo op het spel zetten, het kan zo snel mislopen! Daarbij kijk ik niet op die manier naar mijn vriendinnnen. Voor mij zou het meer werken om eerst de seksrelatie te hebben en daarna te kijken of er vriendschappelijk wat mogelijk is. Als het andersom is, slaat hier de lust een beetje dood...
woensdag 17 oktober 2012 om 22:01
maandag 22 oktober 2012 om 23:10
lieverds, waarom openen jullie niet een topic hier op Seks voor de "oudgedienden"? Ik denk zomaar dat er nog wel meer "oudjes" zich komen melden .
Zou ik best leuk vinden, een soort seksklets maar dan met fossielen...hoewel ik dat woord háát
Ik ben erg vd klets maar vind het toch lastig om mee te doen met/in bestaande topic....
Vraag me af of zo'n nieuwe topic toegestaan wordt
Zou ik best leuk vinden, een soort seksklets maar dan met fossielen...hoewel ik dat woord háát
Ik ben erg vd klets maar vind het toch lastig om mee te doen met/in bestaande topic....
Vraag me af of zo'n nieuwe topic toegestaan wordt
dinsdag 23 oktober 2012 om 10:32
En daar schrijven inmiddels fossielen die vooral niet over seks willen praten met anderen, met de daarbij behorende hippe Viva-dames-sneren...
Oh ja, en de competitie nu wie het langst op het forum schrijft. Hè, gezellig!
Jammer New, was aardig geprobeerd. Ik denk dat het hier ook niet mag blijven staan als er in de topictitel sexpijler fossielen zou staan.
Jammer New, was aardig geprobeerd. Ik denk dat het hier ook niet mag blijven staan als er in de topictitel sexpijler fossielen zou staan.
dinsdag 23 oktober 2012 om 10:50
quote:doloris schreef op 23 oktober 2012 @ 10:32:
En daar schrijven inmiddels fossielen die vooral niet over seks willen praten met anderen, met de daarbij behorende hippe Viva-dames-sneren...
Jammer New, was aardig geprobeerd. Ik denk dat het hier ook niet mag blijven staan als er in de topictitel sexpijler fossielen zou staan.Er schijnt een soort regel te zijn dat er op deze pijler maar één kletstopic mag worden geopend. Rare regel als je bijvoorbeeld naar de pijlers Kinderen en Relaties kijkt. Daar staan legio kletstopics. Of Lijf en Lijn, daar staan heel veel "afvalkletstopics". Zal wel een beleid achter zitten .
Jammer New, was aardig geprobeerd. Ik denk dat het hier ook niet mag blijven staan als er in de topictitel sexpijler fossielen zou staan.Er schijnt een soort regel te zijn dat er op deze pijler maar één kletstopic mag worden geopend. Rare regel als je bijvoorbeeld naar de pijlers Kinderen en Relaties kijkt. Daar staan legio kletstopics. Of Lijf en Lijn, daar staan heel veel "afvalkletstopics". Zal wel een beleid achter zitten .
dinsdag 23 oktober 2012 om 10:57