bi-schierig

06-10-2012 13:28 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, er is vast al eerder een onderwerp over geweest, maar ik wil weer een recent topic openen. ik ben zelf nieuwschierig aan het worden naar seks met een vrouw. ik ben zelf 25, zoek geen relatie, maar vraag me af hoe ik dit aan moet pakken?
quote:hyperion schreef op 12 oktober 2012 @ 22:59:

[...]

Klopt. Dat kan ik me ook nog wel herinneren.Potverdikkie..wie ben jij?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Joehoe Mare!

Hyperion, waarom (her)ken ik jou nou niet?
Lieverds, waarom openen jullie niet een topic hier op Seks voor de "oudgedienden"? Ik denk zomaar dat er nog wel meer "oudjes" zich komen melden .
Wie wil er met mij naar de parenclub? Ik heb vervoer.
quote:jaschenca_2 schreef op 13 oktober 2012 @ 00:09:

Lieverds, waarom openen jullie niet een topic hier op Seks voor de "oudgedienden"? Ik denk zomaar dat er nog wel meer "oudjes" zich komen melden .

te laat vrees ik...

Hi Mare !

Hi Mr I !
quote:willem1959 schreef op 13 oktober 2012 @ 18:54:

Wie wil er met mij naar de parenclub? Ik heb vervoer.Oh Willem, wat ontzettend lief aangeboden!!
quote:vlammetje_ schreef op 14 oktober 2012 @ 20:33:

[...]

Oh Willem, wat ontzettend lief aangeboden!! Wel je eigen helm meenemen hoor!
Ikzelf was ook heel nieuwsgierg naar sex met een vrouw, gelukkig had ik na 5 jaar sex met mijn vriendin. Beviel me prima ,maar zij wilde niet meer, ze was bang verliefd te worden terwijl ze getrouwd is en ik ook. (onze mannen waren erbij hoor xD)

Maar dolgraag wil ik een leuke vriendin om van alles mee te doen :P en dat ene extra: Sex ^^. Dus niet alleen sex en zeker ook geen trio`s of mannen delen. Dit is zo moeilijk te vinden, zelfs via google :( Eigenlijk zou er een oproep topic moeten komen xD

Dus kijk eens of een vriendin misschien ook wilt :D
Je leeft maar 1 x
toch zijn er genoeg datingsites Silly, ook voor bi / lesbie
ja is ook wel zo, maar dat is alleen gericht voor puur sex en dating. Ik zou wel gewoon een vriendin(innen) willen gewoon leuke avond film kijken, kletsen, bios etc. en gewoon dat ene extra. dat vind je daar niet. en wat zon25 al zei: allemaal betaald of trio etc.
Je leeft maar 1 x
Kijk eens op www.bimeiden.nl

Daar vind je volgens mij zat meiden die precies zoeken wat jij ook zoekt! En het is een onbetaalde site met faker-check.
Ja Silly, denk dat je gewoon op verkeerde sites zat ...
Wat voor de een makkelijk is... is voor de ander best een drempel. Kan trouwens niet zeggen dat bimeiden.nl mij op het eerste gezicht aanspreekt...
Ik denk ook dat het lastig is om een vriendin te zoeken die hetzelfde zoekt. Het is al lastig om nieuwe vriendinnen te vinden zonder dat je seks hebt, maar met dat beetje extra erbij moet het dus op alle fronten klikken. Jij bent verder niet beschikbaar voor een relatie, dus dat is voor een single lesbiënne misschien wel minder aantrekkelijk. Ik zou zelf dus nooit een seksrelatie aangaan met bestaande vriendinnen. Ik zou mijn vriendschap niet zo op het spel zetten, het kan zo snel mislopen! Daarbij kijk ik niet op die manier naar mijn vriendinnnen. Voor mij zou het meer werken om eerst de seksrelatie te hebben en daarna te kijken of er vriendschappelijk wat mogelijk is. Als het andersom is, slaat hier de lust een beetje dood...
Kijk op de bimeiden site naar de ontmoetingsavonden en ga daar anders eens kijken. Dan kun je ook kijken op wat voor type je valt want dat is op een forum zo moeilijk te bepalen. Sommige mensen typen hele betogen en zijn heel stil irl of sturen een foto van tien jaar terug.
Ik wil ook dolgraag een leuke vriendin om van alles mee te doen.
Wat Molly zegt
lieverds, waarom openen jullie niet een topic hier op Seks voor de "oudgedienden"? Ik denk zomaar dat er nog wel meer "oudjes" zich komen melden .

Zou ik best leuk vinden, een soort seksklets maar dan met fossielen...hoewel ik dat woord háát

Ik ben erg vd klets maar vind het toch lastig om mee te doen met/in bestaande topic....

Vraag me af of zo'n nieuwe topic toegestaan wordt
What the hell .... ik heb net gewoon een topic geopend. We zien wel of het mag.
Wat leuk om al die oude namen weer te lezen, ik was en ben nog steeds geen bi maar genoot wel altijd van jullie verhalen!

Jaja...ook een oudje hier
quote:new74 schreef op 23 oktober 2012 @ 08:10:

What the hell .... ik heb net gewoon een topic geopend. We zien wel of het mag.Leuk idee maar het is verplaatst naar overige....
En daar schrijven inmiddels fossielen die vooral niet over seks willen praten met anderen, met de daarbij behorende hippe Viva-dames-sneren...

Oh ja, en de competitie nu wie het langst op het forum schrijft. Hè, gezellig!

Jammer New, was aardig geprobeerd. Ik denk dat het hier ook niet mag blijven staan als er in de topictitel sexpijler fossielen zou staan.
quote:doloris schreef op 23 oktober 2012 @ 10:32:

En daar schrijven inmiddels fossielen die vooral niet over seks willen praten met anderen, met de daarbij behorende hippe Viva-dames-sneren...

Oh ja, en de competitie nu wie het langst op het forum schrijft. Hè, gezellig!

Jammer New, was aardig geprobeerd. Ik denk dat het hier ook niet mag blijven staan als er in de topictitel sexpijler fossielen zou staan.Er schijnt een soort regel te zijn dat er op deze pijler maar één kletstopic mag worden geopend. Rare regel als je bijvoorbeeld naar de pijlers Kinderen en Relaties kijkt. Daar staan legio kletstopics. Of Lijf en Lijn, daar staan heel veel "afvalkletstopics". Zal wel een beleid achter zitten .
quote:doloris schreef op 23 oktober 2012 @ 10:32:

Ik hoef er niet naar toe om me maar weer eens belangeloos als chauffeur aan te bieden?
Klopt Jaschenca, en die 'regel' was er vroeger ook ineens. Vandaar dat ons bi-meiden topic destijds moest verdwijnen. Ze wilden geen groepsvorming. (....)

Dat heet(te) meten met twee maten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven