Hellup, implanon
donderdag 25 oktober 2012 om 06:03
Ik heb sinds december 2011 de implanon, dat het in begin onregelmatige menstruatie is niet meer als normaal.
Maar nu ben ik vrijdag 2 weken geleden ongesteld geweest dat was de dinsdag erna over.
Nu heb ik dus sinds 1,5 week dat ik elke nacht behoorlijk menstrueer tot de middagklok ongeveer en dan is het weer over tot de volgende nacht.
Zou dit kunnen zijn omdat mijn lichaam er niet goed op reageert?
Of de hormonen niet goed zijn?
Ik word er een beetje moedeloos van en heb de neiging omdat ding te laten verwijderen
Maar nu ben ik vrijdag 2 weken geleden ongesteld geweest dat was de dinsdag erna over.
Nu heb ik dus sinds 1,5 week dat ik elke nacht behoorlijk menstrueer tot de middagklok ongeveer en dan is het weer over tot de volgende nacht.
Zou dit kunnen zijn omdat mijn lichaam er niet goed op reageert?
Of de hormonen niet goed zijn?
Ik word er een beetje moedeloos van en heb de neiging omdat ding te laten verwijderen
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
donderdag 25 oktober 2012 om 11:51
staat gewoon in de bijsluiter: bij verminderd libido, raadpleeg huisarts.
/edit: STOM... ik zit topics door elkaar te halen...
maar hier de bijsluiter....
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h21168.pdf
/edit: STOM... ik zit topics door elkaar te halen...
maar hier de bijsluiter....
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h21168.pdf