Hellup, implanon

25-10-2012 06:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds december 2011 de implanon, dat het in begin onregelmatige menstruatie is niet meer als normaal.



Maar nu ben ik vrijdag 2 weken geleden ongesteld geweest dat was de dinsdag erna over.



Nu heb ik dus sinds 1,5 week dat ik elke nacht behoorlijk menstrueer tot de middagklok ongeveer en dan is het weer over tot de volgende nacht.

Zou dit kunnen zijn omdat mijn lichaam er niet goed op reageert?

Of de hormonen niet goed zijn?



Ik word er een beetje moedeloos van en heb de neiging omdat ding te laten verwijderen
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
Alle reacties Link kopieren
Ik reageerde er ook niet goed op en inmiddels verwijderd. Ga naar je hA.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Menstruatie kan idd behoorlijk wisselend zijn. In dat geval kun je hem laten verwijderen. Ik had het geluk met implanon helemaal niet ongesteld te worden.
Alle reacties Link kopieren
staat gewoon in de bijsluiter: bij verminderd libido, raadpleeg huisarts.



/edit: STOM... ik zit topics door elkaar te halen...



maar hier de bijsluiter....

http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h21168.pdf
Alle reacties Link kopieren
quote:dirk_1971 schreef op 25 oktober 2012 @ 11:51:

staat gewoon in de bijsluiter: bij verminderd libido, raadpleeg huisarts.



Heb je de OP gelezen? Weet je wat Libido is?



ik lees daar niks over...



Desondanks: Even langs de huisarts!
Alle reacties Link kopieren
quote:Magz schreef op 25 oktober 2012 @ 11:53:

[...]





Heb je de OP gelezen?

Ik zat topics door elkaar te halen... foutje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven