Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 23 oktober 2012 om 20:04
Hoi hoi
Zoebie, dat is nogal wat met je moeder. Hebben ze onderzocht of er een zenuw beklemd zit? Ik roep ook maar wat. Goed dat thuiszorg erop is gedoken.
Welkom Caribou Mooie naam.
Shadow, nog van harte met jullie samenfeestje.
Coe en Gold, ik zag aan het account van mijn zoon dat Twitter valt of staat met de mensen in je tijdslijn. Die van hem zou me niet lang boeien (en hem ook niet)
Viva op een smartphone is een kleine ramp. Da's wel jammer.
Zoebie, dat is nogal wat met je moeder. Hebben ze onderzocht of er een zenuw beklemd zit? Ik roep ook maar wat. Goed dat thuiszorg erop is gedoken.
Welkom Caribou Mooie naam.
Shadow, nog van harte met jullie samenfeestje.
Coe en Gold, ik zag aan het account van mijn zoon dat Twitter valt of staat met de mensen in je tijdslijn. Die van hem zou me niet lang boeien (en hem ook niet)
Viva op een smartphone is een kleine ramp. Da's wel jammer.
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:00
Het is de titel van een liedje van een van mijn favoriete bands (Pixies), en deze Nick was nog vrij
Ik zit aan mijn avondeten.
Het kind ging vanavond nogal over de flos omdat hij erg moe was en hij zijn vader mist
Nu ligt hij te pitten en heb ik weer even tijd voor mezelf.
Zometeen even puinruimen en dan op tijd naar bed.
Ik zit aan mijn avondeten.
Het kind ging vanavond nogal over de flos omdat hij erg moe was en hij zijn vader mist
Nu ligt hij te pitten en heb ik weer even tijd voor mezelf.
Zometeen even puinruimen en dan op tijd naar bed.
woensdag 24 oktober 2012 om 10:51
Zoeb,ik heb nog een heel lief jurkje liggen,app je adres even dan doe ik die morgen op de post.Samen met het pakket voor Gold.
Caribou,ik dacht al steeds,waar komt die naam vandaan,heb hem eens gehoord.Tot ik las van de Pixies..nu is het wel doorgedrongen.(leuk,ik ga straks de cd weer eens opzetten)
Caribou,ik dacht al steeds,waar komt die naam vandaan,heb hem eens gehoord.Tot ik las van de Pixies..nu is het wel doorgedrongen.(leuk,ik ga straks de cd weer eens opzetten)
woensdag 24 oktober 2012 om 14:12
Mogguh maiskes...
Leuk spannend Zoebje
*Ik wil ook oma worden!!!!*
Ehhh MissM , ik had even het gevoel dat ik onder een steen heb gewoond, want ik weet dus helemaal niet wie of wat de Pixies en Caribou zijn...
Ik heb dus even je clipje bekeken en beluisterd en het blijkt ehhhh... niet helemaal mijn genre muziek dus nu snap ik wel waarom ik het niet kende.
Bezem:
boodschappen gedaan (Voordeel-inkopen gedaan bij C1000)
ziekenbezoekje bij tennisvriendin
pedicure bezocht
gestofzuigd
een pan draadjesvlees op het vuur.
En omdat ik gisteren een boel heb gedaan doe ik voor de rest van de dag lekker niks meer.
Leuk spannend Zoebje
*Ik wil ook oma worden!!!!*
Ehhh MissM , ik had even het gevoel dat ik onder een steen heb gewoond, want ik weet dus helemaal niet wie of wat de Pixies en Caribou zijn...
Ik heb dus even je clipje bekeken en beluisterd en het blijkt ehhhh... niet helemaal mijn genre muziek dus nu snap ik wel waarom ik het niet kende.
Bezem:
boodschappen gedaan (Voordeel-inkopen gedaan bij C1000)
ziekenbezoekje bij tennisvriendin
pedicure bezocht
gestofzuigd
een pan draadjesvlees op het vuur.
En omdat ik gisteren een boel heb gedaan doe ik voor de rest van de dag lekker niks meer.
donderdag 25 oktober 2012 om 07:24
Veel plezier bij Ikea Caribou!Handig wel,dat je kunt kijken of iets op voorraad is.
Vandaag gaat Oudste weer naar school,vriend brengt haar weg zodat ze niet hoeft te fietsen.
Verder op mijn lijstje:
slager-bakker
stoffen en zuigen
wc poetsen
wassen,vouwen en strijken
plakboeken op school bijwerken
koken
Expeditie kijken
Vandaag gaat Oudste weer naar school,vriend brengt haar weg zodat ze niet hoeft te fietsen.
Verder op mijn lijstje:
slager-bakker
stoffen en zuigen
wc poetsen
wassen,vouwen en strijken
plakboeken op school bijwerken
koken
Expeditie kijken
donderdag 25 oktober 2012 om 10:03
Moggu!
Caribou, leuke naam en leuk nummer Waren wij ooit niet allebei in de HMH bij de Pixies? Weet het niet meer precies.
Zoeb gefeliciteerd met het trouwen van je zoon! En nu ook nog bijna weer oma, spannend en leuk. Met je moeder is wel schrikken zeg, hoe gaat het nu met haar?
Coe, stoer dat oudste vandaag weer naar school gaat. Ben benieuwd hoe het gaat, zal best even pittig zijn nog. Enne.. als je hulp nodig hebt met die 3 liter fles bacardi… bel maar hoor
Enne.. Gold, zou je echt nu al oma willen worden? Jouw dochters zijn nog behoorlijk jong toch?
Mijn lijstje voor vandaag is heel voorspelbaar:
Werken
Koken en eten
En net als Coe Expeditie kijken
Fijne dag!!
Caribou, leuke naam en leuk nummer Waren wij ooit niet allebei in de HMH bij de Pixies? Weet het niet meer precies.
Zoeb gefeliciteerd met het trouwen van je zoon! En nu ook nog bijna weer oma, spannend en leuk. Met je moeder is wel schrikken zeg, hoe gaat het nu met haar?
Coe, stoer dat oudste vandaag weer naar school gaat. Ben benieuwd hoe het gaat, zal best even pittig zijn nog. Enne.. als je hulp nodig hebt met die 3 liter fles bacardi… bel maar hoor
Enne.. Gold, zou je echt nu al oma willen worden? Jouw dochters zijn nog behoorlijk jong toch?
Mijn lijstje voor vandaag is heel voorspelbaar:
Werken
Koken en eten
En net als Coe Expeditie kijken
Fijne dag!!
donderdag 25 oktober 2012 om 12:08
Mogguh maiskes
Gelfje, het hoeft ook nog niet a la minute hoor (ze zijn 20 en 14 dus het is nog wat vroeg ja), maar het lijkt me echt fantastisch om oma te mogen worden.
Phoeee...
Ik heb fijn getennist. Het ging best oke, mijn lijf werkte lekker mee.
Wasmaschine en droger draaien
Er is al een was gevouwen
Zometeen:
lunch
stofzuigen
plees soppen
powernap
Mosselmaaltijd bereiden
Vanavond geen Expeditie voor mij want er is toneelvergadering.
Gelfje, het hoeft ook nog niet a la minute hoor (ze zijn 20 en 14 dus het is nog wat vroeg ja), maar het lijkt me echt fantastisch om oma te mogen worden.
Phoeee...
Ik heb fijn getennist. Het ging best oke, mijn lijf werkte lekker mee.
Wasmaschine en droger draaien
Er is al een was gevouwen
Zometeen:
lunch
stofzuigen
plees soppen
powernap
Mosselmaaltijd bereiden
Vanavond geen Expeditie voor mij want er is toneelvergadering.
donderdag 25 oktober 2012 om 13:26
mogguh
Zonder te luisteren zegt het liedje me zo gauw niks. Wel eens van de pixies gehoord.
Coe, fijn dat Vriend Oudste brengt. Dat scheelt heel veel energie.
Werken is leuk, vrijheid opgeven een stuk minder (heb al n conflicmet de baas, erg leuk) en studie. Laten we zeggen dat ik wel eens een boek pak en me ingeschreven heb voor een examen. Maar het laatste vak van de propedeuse hangt als een blok aan mijn been.
Zonder te luisteren zegt het liedje me zo gauw niks. Wel eens van de pixies gehoord.
Coe, fijn dat Vriend Oudste brengt. Dat scheelt heel veel energie.
Werken is leuk, vrijheid opgeven een stuk minder (heb al n conflicmet de baas, erg leuk) en studie. Laten we zeggen dat ik wel eens een boek pak en me ingeschreven heb voor een examen. Maar het laatste vak van de propedeuse hangt als een blok aan mijn been.
donderdag 25 oktober 2012 om 19:53
Oudste had een goede dag!Allemaal leuke reaktie's van klasgenoten en leraren,heeft haar wel goed gedaan.Ze was wel erg moe en is meteen naar bed gegaan maar morgen gaan we weer!
Morgen gaan we ook naar Texel,zaterdag een feest daar en dan zondag weer terug.Middelste heeft hier feest dus die gaat niet mee maar logeren bij oma.
Caribou,met teveel spullen van Ikea thuiskomen gebeurt mij ook altijd (ons allemaal volgens mij..)
Gelf,ik vind er deze keer niet zoveel aan,(ER) beetje voorspelbaar hoe er gestemd gaat worden steeds,hoop dat het na vanavond wat spannender wordt!
Morgen gaan we ook naar Texel,zaterdag een feest daar en dan zondag weer terug.Middelste heeft hier feest dus die gaat niet mee maar logeren bij oma.
Caribou,met teveel spullen van Ikea thuiskomen gebeurt mij ook altijd (ons allemaal volgens mij..)
Gelf,ik vind er deze keer niet zoveel aan,(ER) beetje voorspelbaar hoe er gestemd gaat worden steeds,hoop dat het na vanavond wat spannender wordt!