Wat vind je erger?
donderdag 25 oktober 2012 om 12:20
donderdag 25 oktober 2012 om 12:25
quote:jaschenca_2 schreef op 25 oktober 2012 @ 12:22:
[...]
Dank je Eindeloos, ik heb het even aangepast voor de duidelijkheid.Goed, lieve Jas, maar ik mag bij mijn mening blijven hè?
[...]
Dank je Eindeloos, ik heb het even aangepast voor de duidelijkheid.Goed, lieve Jas, maar ik mag bij mijn mening blijven hè?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 25 oktober 2012 om 12:27
quote:Phoebexx schreef op 25 oktober 2012 @ 12:17:
De meesten vinden oude koffie erger dan een minnaar die vreemdgaat?!
Een minnaar. Hieronder versta ik niet een vriend met wie je een relatie hebt. Een minnaar is toch vaak ook niet verbonden aan 1 persoon?
Kan ook een verschil van interpretatie zijn hoor
De meesten vinden oude koffie erger dan een minnaar die vreemdgaat?!
Een minnaar. Hieronder versta ik niet een vriend met wie je een relatie hebt. Een minnaar is toch vaak ook niet verbonden aan 1 persoon?
Kan ook een verschil van interpretatie zijn hoor
donderdag 25 oktober 2012 om 12:33
quote:lienguin schreef op 25 oktober 2012 @ 12:27:
[...]
Kan ook een verschil van interpretatie zijn hoor Een minnaar, een lover. Mijn man is mij beste vriend maar ook mijn lover Tja, verschil van interpretatie denk ik idd. Mijn haren gaan bij het woord vreemdgaan snel overeind staan.
[...]
Kan ook een verschil van interpretatie zijn hoor Een minnaar, een lover. Mijn man is mij beste vriend maar ook mijn lover Tja, verschil van interpretatie denk ik idd. Mijn haren gaan bij het woord vreemdgaan snel overeind staan.
donderdag 25 oktober 2012 om 13:16
donderdag 25 oktober 2012 om 13:30