500 mb
donderdag 25 oktober 2012 om 14:47
Ik heb vanaf vanmorgen 10.00 uur een nieuwe telefoon met een abbo.
Ik heb 500 mb per maand alleen heb ik geen idee of dit veel is.
Als ik inlog op mijn vodafone staat er dat ik al 122 verbruikt heb.
Dit kan toch nooit kloppen na 5 uur internet? Ik heb niet eens veel gedaan, paar keer whatsapp en twitter meer niet.
En is 500 mb veel? Red je het daarmee als je 24/7 ongeveer whatsapp doet? Ik zit nooit op youtube en gebruik geen andere apps of iets.
Ik heb 500 mb per maand alleen heb ik geen idee of dit veel is.
Als ik inlog op mijn vodafone staat er dat ik al 122 verbruikt heb.
Dit kan toch nooit kloppen na 5 uur internet? Ik heb niet eens veel gedaan, paar keer whatsapp en twitter meer niet.
En is 500 mb veel? Red je het daarmee als je 24/7 ongeveer whatsapp doet? Ik zit nooit op youtube en gebruik geen andere apps of iets.
donderdag 25 oktober 2012 om 15:00
Ik heb nog één keer goed gekeken en er staat echt MB.
Ik heb vandaag ongeveer 50 foto's ontvagen via een groepsapp waar ik ook constant word gepraat, daar ben ik maar uitgestapt. Ik kan steeds het wifi wachtwoord van hier thuis niet vinden.
In het menu staat youtube wel en die kun je niet verwijderen, maar als ik daar gewoon niet op druk dan verbruikt dat toch ook niet?
Ik heb vandaag ongeveer 50 foto's ontvagen via een groepsapp waar ik ook constant word gepraat, daar ben ik maar uitgestapt. Ik kan steeds het wifi wachtwoord van hier thuis niet vinden.
In het menu staat youtube wel en die kun je niet verwijderen, maar als ik daar gewoon niet op druk dan verbruikt dat toch ook niet?
donderdag 25 oktober 2012 om 15:03
Ik heb ook wel gesprekken op whatsapp waar iedere seconde wel iets gezegd wordt. Maar alsnog gaat het aantal MB's niet zo drastisch omhoog als hier. Ik denk toch echt dat er iets anders aan de hand is. Als je youtube niet gebruikt, dan verbruik je naar mijn weten niets (is bij mij ook niet het geval). Bij welke provider zit je? Ik zou anders even bellen naar de Klantenservice, mijn zus heeft ook een keer een telefoonrekening gehad van ik dacht 270 euro ofzo, ze hadden een foutje gemaakt...
donderdag 25 oktober 2012 om 15:12
Extra's
Web 500 MB tegoed:
281,88 MB
Hallo Itsssme,
Zoals je ziet heb ik 500 mb
Het is nu de 25e en heb nog niet eens de helft verbruikt.
Terwijl ik haske veel doe op mijn smartfoon.
Dus volgens mij, kun je er echt wel heel veel mee.
Web 500 MB tegoed:
281,88 MB
Hallo Itsssme,
Zoals je ziet heb ik 500 mb
Het is nu de 25e en heb nog niet eens de helft verbruikt.
Terwijl ik haske veel doe op mijn smartfoon.
Dus volgens mij, kun je er echt wel heel veel mee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 25 oktober 2012 om 15:15
donderdag 25 oktober 2012 om 15:19
Oh I see, dan zou dat wel de verklaring ervoor zijn. Goed opletten dan. (In principe hoeven foto's geen probleem te zijn als ze van een mobieltje gemaakt zijn, zelfs de meest scherpe foto's van de nieuwste Samsung komen bij mij niet hoger dan de 120 kB, hoewel dit uiteraard geen garantie is voor alle foto's I guess)quote:itsssme schreef op 25 oktober 2012 @ 15:15:
De foto's waren wel goede kwaliteit.. maar als ik het nu gewoon in de gaten hou de komende dagen.
En boven op de telefoon komt ook soms te staan; 3G.
Snap ik ook niet.
Heeft myvodafone het niet gewoon fout?
De foto's waren wel goede kwaliteit.. maar als ik het nu gewoon in de gaten hou de komende dagen.
En boven op de telefoon komt ook soms te staan; 3G.
Snap ik ook niet.
Heeft myvodafone het niet gewoon fout?