donderdag 25 oktober 2012 om 20:08
oooh, kan iemand mij alsjeblieft helpen? ik heb vanmiddag een nieuw telefoontje gekocht en daar zit standaard whatsapp op, maar als ik whatsapp wil openen staat er dat ik een nieuwere versie nodig heb. ik weet niet of ik op 'downloaden' moet klikken, want kost dat geld? ik las ook ergens dat je via de appstore het gratis moet downloaden..hmm, iemand die me kan helpen?
donderdag 25 oktober 2012 om 20:17
Merelll, je kunt altijd op downloaden klikken in zulke gevallen. Je zult dan altijd kunnen zien wat het kost en dan nog eens moeten bevestigen (of kiezen voor annuleren).
Dus dan kun je zelf zien wat het kost. Je zit niet zomaar ergens aan vast via AppStore of androidstore.
Dus dan kun je zelf zien wat het kost. Je zit niet zomaar ergens aan vast via AppStore of androidstore.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
donderdag 25 oktober 2012 om 21:51
quote:Marels schreef op 25 oktober 2012 @ 20:23:
Laat me raden. Nokia Asha?
Heb ik ook en gewoon op downloaden geklikt en niks betaald geloof ik hoor.ja was een asha! heb jij er ook een abo op zitten van 500 MB? bij mij pakt tie bij whatsapp namelijks steeds mijn 3G ipv mijn draadloze verbinding thuis...weet jij hoe je dat kan veranderen?
Laat me raden. Nokia Asha?
Heb ik ook en gewoon op downloaden geklikt en niks betaald geloof ik hoor.ja was een asha! heb jij er ook een abo op zitten van 500 MB? bij mij pakt tie bij whatsapp namelijks steeds mijn 3G ipv mijn draadloze verbinding thuis...weet jij hoe je dat kan veranderen?