Facebook berichten

25-10-2012 19:22 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb sinds ruim een halfuur het probleem dat ik niet bij mijn Facebook inbox kan. Ik krijg de melding: Sorry, messages are temporarily unavailable. Please try again in a few minutes.

Nouja die few minutes duren nu wel erg lang! Ik heb al cookies verwijderd etc, maar niks helpt.

Iemand anders nog last van dit probleem?
Ja.
quote:bloem2986 schreef op 25 oktober 2012 @ 19:25:

Ja.

Echt?

Oh gelukkig, dacht dat ik de enige was (en was gehacked ofzo). Ik had namelijk een vriendin gevraagd en die had nergens last van.
Ik heb dit ook wel eens gehad, dit zegt volgens mij vrij weinig.
Klopt, ik wil ook net een mailtje versturen...zonder succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Al een heel half uur?! Nou zeg.... Moet niet gekker worden.

Maareh, nee, ik kan wel bij mijn inbox op FB momenteel, maar heb het ook wel eens gehad. Geduld. Meer kun je niet.
Bij mij doet ie t gewoon.
quote:Lil90 schreef op 25 oktober 2012 @ 19:29:

[...]

Echt?

Oh gelukkig, dacht dat ik de enige was (en was gehacked ofzo). Ik had namelijk een vriendin gevraagd en die had nergens last van.
quote:Muloza schreef op 25 oktober 2012 @ 19:48:

[...]

Maar het zou toch kunnen?

*vraagt zich nu heel wat af*
quote:Vilma schreef op 25 oktober 2012 @ 20:11:

[...]

Maar het zou toch kunnen?

*vraagt zich nu heel wat af*nee
quote:Muloza schreef op 25 oktober 2012 @ 21:06:

[...]

nee

Maar het is beveiligd met een wachtwoord, dus als iemand anders die kent en het wachtwoord verandert dan kan de daadwerkelijke eigenaar van dat account toch ook niet meer in zijn of haar facebook.

Volgens mij kun je het ook nog zo regelen dat de berichten van facebook niet via je email gaan.
Volgens mij zijn ze bezig met iets te veranderen bij facebook berichten. Dit gaat in delen. Mensen op mn timeline hadden het er al over. Na de aanpassing staan je berichten rechts geloof ik. Bij mij nog niks te zien.
Het is een bug. Geduld en het lost zich vanzelf op.
Facebook profielen worden wel eens vaker gehacked ook die van mij, maar ik vind het soms wel geinig dat er berichten worden geplaatst die ik zelf niet geschreven heb of dat ik opeens nieuwe vrienden heb die ik zelf niet heb toegevoegd of geaccepteerd. Leuk toch!:D
hacken op facebook kan je (grotendeels) voorkomen door https:// te gebruiken i.p.v. http:// en een wachtwoord te nemen met bijvoorbeeld een ñ. Dat raad bijña ñiemañd.
quote:billieturf777 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:17:

Facebook profielen worden wel eens vaker gehacked ook die van mij, maar ik vind het soms wel geinig dat er berichten worden geplaatst die ik zelf niet geschreven heb of dat ik opeens nieuwe vrienden heb die ik zelf niet heb toegevoegd of geaccepteerd. Leuk toch!:DJe ex-werkgeefster zeker waar jij een facebookaccount voor wilde aanmaken om jezelf toe te voegen als vriend
quote:Vilma schreef op 25 oktober 2012 @ 21:22:

[...]

Je ex-werkgeefster zeker waar jij een facebookaccount voor wilde aanmaken om jezelf toe te voegen als vriend Ja al weet ik niet zeker of haar profiel nou ook gehacked was ...
Facebook is in de war, denk ik.

Ik zie op mijn pc dat iemand reageert, maar de reactie zie ik niet. Op mijn telefoon kan ik de reacties weer wel lezen.
quote:thomaaas schreef op 25 oktober 2012 @ 21:20:

hacken op facebook kan je (grotendeels) voorkomen door https:// te gebruiken i.p.v. http:// en een wachtwoord te nemen met bijvoorbeeld een ñ. Dat raad bijña ñiemañd.Paswoorden raden heeft niets met hacken te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven