Iphone3

26-10-2012 17:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen!

Heeft iemand van jullie ervaring met de iphone 3?

Ik kan die van mijn collega voor 80 euro overnemen, is nog bijna nieuw.

Is dit model nog een beetje up to date of al hopeloos verouderd?
Aangezien de 3GS, de 4, de 4s en de 5 al uit zijn is hij behoorlijk verouderd. Neemt niet weg dat het een fijn apparaat is.
ik heb een iphone 3 en mijn vriend (apple verslaafd) een 5. T spijt me maar ik heb er dan ook niet alle verstand van maar ik merk niet echt verschil!

De foto's zullen een pixel (ofzoiets?) meer hebben maar wathet moet doen doet het perfect, internet, whatsup, bellen, mail, spellen enz. Dus ik zeg lekker doen!
Als het de 3GS is gaat het nog. De 3 kun je amper nog updaten, die zou ik niet doen.
Ik zou het niet doen. Is erg verouderd. Ik heb tijdelijk een 3GS te leen gehad, maar na een software-update was die echt vreselijk langzaam geworden. Apps zullen die telefoon ook steeds minder gaan ondersteunen. Het is een jaar geleden dat ik die 3GS te leen had, maar er waren toen al apps die ik niet kon downloaden omdat mijn telefoon te oud was.

Aan de andere kant, 80 euro is niet heel veel en een iPhone is wel een fijn apparaat. En ik merkte pas écht hoe langzaam die 3GS was, toen ik mijn iPhone 4S kreeg... Een wereld van verschil. Maar voor ik die had, ergerde ik me er niet heel erg aan (ik was een telefoon gewend die dan nog net internet had, maar nog niet eens Android ofzo, dus een smartphone op zich vond ik al geweldig). Ik kon alleen sommige dingen niet gebruiken, zoals Skype, want daar was 'ie echt te langzaam voor.
Wat wil je er mee doen? Als je een goedkoop toestel wil om mee te bellen en verder niks, prima. Als je ook wat leuke apps wil en foto's wil maken, dan zou ik het niet doen. De 3 is echt al wel erg verouderd wat dat betreft en het verschil is zeker merkbaar.
(denk maar zo; hij is niet voor niks zo goedkoop)
Als het de 3GS betreft, dat zou ik het doen. ¤ 80,00 is immers geen geld! Die dingen worden nog steeds verkocht in de winkel tegen een nieuwprijs van zo'n ¤ 300,00

Thomaaas: Mijn vrouw heeft ook een 3 GS en kan er alle apps op draaien wat ze maar wil.
De Iphone 3 is ontzettend traag, een bron van ergernis! Als je Whatsapp start moet je heel lang wachten voordat je kunt tikken. Als je het mij vraagt niet doen!
quote:Xander68 schreef op 26 oktober 2012 @ 17:49:

Als het de 3GS betreft, dat zou ik het doen. ¤ 80,00 is immers geen geld! Die dingen worden nog steeds verkocht in de winkel tegen een nieuwprijs van zo'n ¤ 300,00

Nou, ik vind het een hoop geld voor een telefoon die even snel is als mijn Tamagotchi.

¤30,- lijkt me een mooi bedrag.
.
Ben dus benieuwd of TO het over de 3GS heeft of de 3....
.
TS, wat je ook kan doen, is mijn HTC Desire HD overkopen. Heb je veel meer plezier van!
quote:Xander68 schreef op 26 oktober 2012 @ 17:49:

Thomaaas: Mijn vrouw heeft ook een 3 GS en kan er alle apps op draaien wat ze maar wil.Ik heb het over de 3, jij over de 3GS. Daar zit wel een verschil in
Hallo muloza! Wat vraag je voor jouw desire HD dan?

Het ging om een iphone 3, dus geen 3s, is me nu wel duidelijk dat dit toestel erg verouderd is en misschien zelfs nog door mozes is gebruikt ....
.
Stockrom ¤150,-

4.1.1 ¤175,-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven