Chronisch geil.. ;)

26-10-2012 17:57 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb dus een vraagje. Vind het wel een beetje eng om het hier te plaatsen maar goed.

Volgens mij een normaal onderwerp om over te spreken. Ik ben sinds 1,5 maand gestopt met de pil. En nu ben ik dus voortdurend geil, zo vaak dat ik het zelfs vervelend vind .

Ik heb een vriend en we hebben echt ontzettend goede sex! Niks op aan te merken. Zal maar niet zeggen hoe vaak we hebben gevreeën vandaag.

Lekkere zachte / heftige seks. Precies wat ik lekker vind.

Maar goed, mijn broekje is dus voortdurend nat..

En denk niet anders meer dan aan seks. Ben totaal niet preuts en in voor stoute dingen, maar het mag ook wel eens ff ophouden haha!

Komt dit omdat ik gestopt ben met de pil en de hormonen hun gang gaan of is het wat anders? Dit is al twee weken zo..

En mijn titel is natuurlijk een grapje
Denk t wel.. Of zwanger?
gestopt met de pil....kan alleen maar aan sex denken!

Gestopt met de pil....en horny as hell....

Overgestapt naar condooms: vrouw verandert in seksbeest

Nee hoor, het is heel normaal hier een topic over te openen...
Ik zou er gewoon lekker van genieten. Het is gewoon een heel fijn gevoel, dus niets om je voor te schamen.
Kijk maar uit dat daar geen ongelukjes van komen: geen hormonale anticonceptie meer en er maar op los neuken... Of heeft je vriend zich laten steriliseren?
Ja dat komt toch echt door het stoppen met de pil, ik had t ook alleen niet zo erg als jij.

Ach het gaat wel weer over hoor, wees blij dat je een vriend heb die er van mee kan profiteren.
Carpe Diem
Elmo:

Haha ja das zeker waar!!

Ik probeer trouwens zwanger te worden, dus komt goed uit.
Ja! Herkenbaar. Wordt wel weer wat minder na een tijdje.
*gaat proberen zijn vriendin van de pil af te krijgen*
Ja, ik herken het. Ik had het ook na het stoppen met de pil. Ben vergeten hoe lang het bij mij duurde, maar het gaat uiteindelijk vanzelf weer over. Zou zeggen, maak er gebruik van :-)
quote:elninjoo schreef op 26 oktober 2012 @ 18:11:

Kijk maar uit dat daar geen ongelukjes van komen: geen hormonale anticonceptie meer en er maar op los neuken... Of heeft je vriend zich laten steriliseren?WAAROM zou ze gestopt zijn met de pil, denk je?
Jep, ben ook van de pil af en je merkt het verschil echt wel. Meer libido en ook aanrakingen hebben opeens veel meer effect. Geniet ervan zou ik zeggen!
quote:ZwarteZwanen schreef op 26 oktober 2012 @ 18:40:

[...]

WAAROM zou ze gestopt zijn met de pil, denk je?Dat was nog niet bekend toen EN haar reactie plaatste hoor...
Nu weet je eindelijk hoe WIJ MANNEN ons altijd voelen
Als nou wat meer mannen een knipje zouden zetten, kunnen meer vrouwen chronisch geil zijn!
quote:vlammetje_ schreef op 26 oktober 2012 @ 18:41:

[...]

Dat was nog niet bekend toen EN haar reactie plaatste hoor...EN woont al zolang op dit forum, die zou heus een 'educated guess' kunnen doen, als ze niet zo verblind zou zijn door haar eigen visie. Serieus. Waarom stoppen mensen in veruit de meeste, zo niet alle, gevallen met hun anticonceptie?
quote:ZwarteZwanen schreef op 26 oktober 2012 @ 18:47:

[...]

EN woont al zolang op dit forum, die zou heus een 'educated guess' kunnen doen, als ze niet zo verblind zou zijn door haar eigen visie. Serieus. Waarom stoppen mensen in veruit de meeste, zo niet alle, gevallen met hun anticonceptie?Dit topic staat anders wel op seks. En ik ben ook gestopt met mijn anti-conceptie, maar absoluut niet vanwege een kinderwens. Ook al eerder gestopt geweest, ook al niet vanwege een kinderwens.
Ja wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen.

Maar goed, ben blij te horen dat er meerdere last van hebben. Heb al een aardig hoog libido, maar nu is het niet te stoppen haha!

Maar er komt een eind aan gelukkig :-) .
quote:Bianca1986 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 Elmo:

Haha ja das zeker waar!!

Ik probeer trouwens zwanger te worden, dus komt goed uit. Heeft volgens mij ook te maken met het zwanger willen raken. Daar krijg je meer zin door, het is spannender etc. Geniet er gewoon lekker van en straks ben je super snel zwanger!
quote:elninjoo schreef op vrijdag 26 oktober 2012 18:11 Kijk maar uit dat daar geen ongelukjes van komen: geen hormonale anticonceptie meer en er maar op los neuken... Of heeft je vriend zich laten steriliseren?Ik zou snel wegwezen als ik jou was, TO probeert zwanger te raken en daar word jij van de anti baby brigade niet blij van
Ik herken het.. Heb er al een jaar last van. Bij mij ligt het er erg aan in welk moment van de cyclus ik zit. Als ik net ongesteld ben geweest en ovulatie is echt het toppunt van geilheid.. Poeehhh.. ik doe mijn voordeel er maar mee ;)
Geniet er volop van, zolang het leuk is.

Ik lees hier dat het bij de meesten is overgegaan na een tijdje.

Ik wacht daar nog steeds op. Bij mij is het namelijk niet meer overgegaan na het stoppen met de pil. Het is nu al meer dan vijf jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil, en eerder vermoeiend dan leuk om 2 keer per dag seks te willen.

Vooral voor een ander. Natuurlijk valt er veel zelf op te lossen, maar dan nog. Het kost me vrij veel energie om niet de hele dag zin in seks te hebben, er is meer te doen in het leven.
Ook ik had een sterk verhoogd libido na het stoppen met de pil. Dit was de eerste 3 maanden het ergst, nu heb ik het alleen rond de eisprong dat ik beregeil ben. Ben superblij dat ik van die hormonen af ben. Onze kinderwens is vervuld en ik heb me om die reden laten steriliseren.
Pluk de dag!
quote:daantje32 schreef op 29 oktober 2012 @ 08:54:

. Onze kinderwens is vervuld en ik heb me om die reden laten steriliseren.Hoe was die ingreep? (Ik hoor altijd dat het voor de man minder ingrijpend is, maar eerlijk gezegd zou ik er zelf tegenop zien).
Niets aan de hand hoor, ik ben het ook steeds, en dat al jaren lang, kwestie van wennen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven