Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Moggu..
Mogguh,

Wat leuk al die fijne reacties bij oudste Coetje. Dan heeft ze er wel zin in.

Ik herken dat Ikea gebeuren ook. Kom ook altijd met meer thuis dan de bedoeling was. Zelfs met vazen van ¤ 1.- waar ik achteraf niets mee kan omdat ie te groot is.

Geen Sam vandaag, onverwachts isschoondochter ziek thuis.

Dus ik heb opeens alle tijd van de wereld. Ik haal hem straks wel even op.

Gisteren een gesprek gehad met de arts van de pijnpoli en ik ga weer aan de tramadol en de gababentine. Dat laatste wil ik niet, maar hij vond het beter. De pijn is soms niet te harden en ik wil wel aan het werk blijven. Bevalt me prima.
Dat valt dus toch wat tegen Zoeb,dat je weer met medicijnen moet beginnen.Maar steeds die pijn is ook niet fijn natuurlijk!

Ik las dat je naar het westen gaat dit weekend,hoe gaat het met je moeder?

Ik sta startklaar,zometeen Uk ophalen,wat eten,wachten tot Middelste vertrekt en dan gaan wij ook weer.

Tot vanavond,vanaf Texel
Leuk Coetje, weer een weekend er tussenuit.

En wat fijn dat het voor Oudste zo leuk was op school.

Balen Zoeb, dat je toch weer aan de pijnstillers moet.

Ga ja nog richting westen? Hoe is het nu met je moedertje?

Ik heb weer lekker gewerkt vandaag. Veel alleen gestaan dus druk.

En........ik heb me laten verleiden ja te zeggen op het verzoek volgende week 2 dagen extra te werken...

Ik weet het, het is misschien net slim, maar het is eenmalig en ik schrap gewoon voor een weekje alle andere activiteiten.

Alleen dinsdagavond ga ik even om nieuwe wenkbrauwen

Maar nu is het weeeeeekend!!!!
Hello, lekker druk dagje gehad vandaag en nu uitgeteld op de bank. Het afgelopen uur begint mijn stem het op te geven en mn neus zit helemaal dicht. Vrees dat er een verkoudheid aan zit te komen..

Zoeb, wat balen dat je toch weer aan de medicatie moet. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je nog steeds zoveel pijn hebt.. echt kl*te

Gold, stoer hoor volgende week extra werken! Ik hoop dat je lijf ook een beetje mee wil werken.

Coetje, lekker weer naar Texel, ik zou haast jaloers worden !! Wat fijn dat oudste zulke leuke reacties kreeg op school, dat motiveert wel lijkt me. Ben het wel met je eens trouwens ER is niet zo spannend als anders, hoop idd dat het nu weer wat spannender wordt.

Het weekend zit hier vol met feestjes en verjaardagen, druk maar gezellig! Hoop dat de verkoudheid niet doorzet

Fijne avond allemaal!!
Oja dit weekend een uurtje langer slapen, lekker!! Ben dol op slapen
Gelfje, ik hoor dat er een boel mensen verkouden zijn. Volgens mij heerst er iets..

En of mijn lijf meewerkt volgende week betwijfel ik.

Maar zoals ik al zei, het is eenmalig en zo bouw ik ook weer wat goodwill op als ik eens vrij wil hebben .

Ik ben de o zo flexibele kracht, dus ik verwacht zo ook een beetje flexibiliteit terug. En tot nu toe werk dat prima.
Vanaf Texel
Hello Coetje

Ik ga te bedde. Goldman is een weekend de hort op dus ik heb het bed voor mij alleen en dat vind ik af en toe best lekker
Mogguh.

Veel plezier op Texel Coetje.

Ik heb al lang pijn in mijn pols. Ben eerst aan de paracetamol gegaan, maar die hielpen niet. De laatste weken slik ik neurofen, maar dat verdraagt mijn nier niet. Ik heb nu constant pijn in mijn rechterzij en dat is heel verontrustend. Dus ik moest echt aan iets anders en omdat ik met die slechte nier zit, is tramadol de enige oplossing. Ik ga pas maandag aan het slikken hoor. Dit weekend nog niet.

Ik ga douchen en met de trein naar M. Op bezoek bij mijn moeder. Tot morgen.
Veel plezier Zoebje, met niet al te veel pijn.

Ik heb heeerlijk uitgeslapen en heb besloten vandaag niks te bezemen. Lekker in pyjama een paar films kijken die ik opgenomen heb klinkt aantrekkelijker.

Oudste is werken en Troela zit op haar kamer dus ik heb het rijk alleen.
Druk hierzo

Plannen waren opeens veranderd.

Bij tante en oom Kermis geweest voor koffie en daar gezellig blijven plakken om mee te eten.

Nu lekker crime-night kijken op net5.

En vannacht mazzel: een uurtje extra slapen!
Caribou, wat lief, wachten op de parkeerplaats met een volle blaas tot kind wakker wordt.

Zoebie, rot, die pijnstillers.

Goldie, succes met je overleefweek

Geld, het heerst inderdaad, hoop dat het meevalt met koorts en lamlendigheid.

Coe, groetjes terug aan Texel, en fijn dat Oudste zo warm ontvangen is.

Ik heb een paar drukke weken voor de boeg. Om te beginnen volgende week een weekend met andere kinderen/ ouders die een ouder/partner verloren zijn.
Mogguhh...
Goedenavond! Weinig tempelden, behalve dan om iedereen een fijne nachtrust te wensen.

De kindjes hier hebben een soort ingebouwde klok, waardoor we vanmorgen achterlijk vroeg wakker waren.
Mogguh.

Van mij mogen ze het hele zomertijd/wintertijd verhaal onmiddellijk afschaffen.

Iedereen is ontregeld en je wint er uiteindelijk niets mee *gaap*
Moggu..
Mogguh...

Nou, ik zit klaar voor de werk-marathon deze week.

Ook van mij mogen ze heel die klokkentoestand afschaffen.
Mogguh

Alles rustig hier, (met schoondochter) maar ik was laat thuis en nu is het druk op mijn werk. Straks meer/
Schoondochter moet vanavond om 7 uur binnenkomen.

Ze heeft geen vruchtwater meer. Als het dan niet vanzelf aan de gang is wordt ze ingeleid. Dus morgen ben ik weer oma en morgen is Nienkes verjaardag. Hoe mooi.

Het is nu wel erg spannend. Lief hoor, zoon belde vandaag 3 keer (heel zenuwachtig) om te zeggen hoe het ervoor stond. En ik ben nu dus ook een stresskip.

We denken dat mijn moeder niet meer uit de rolstoel komt. Het is toch een versleten heup en daar doen ze niets meer aan. Ze zal ook niet meer thuis komen, ze gaat van dit verzorgingshuis naar een andere, meer in de buurt.

Dat wilde ze nooit en nu moet ze en dat ziet ze ook in.

Is er voor iedereen een zorg afgevallen, want dat ze alleen woonde zat ons allemaal niet lekker. Ze had wel een pieper om dat als er wat was ze daar maar op hoefde te drukken, vandaar ook dat de thuiszorg er zo snel bij was die zondag.
Zo, de eerste werkdag van deze week zit er op.

Fijn was dat Goldman vandaag thuis werkte dus die had gekookt en kon dus meteen aanschuiven toen ik thuis kwam.

Morgen ben ik vrij, 's avonds om nieuwe wenkbrauwen en vanaf woensdag moet ik dan drie dagen achter elkaar werken.

Niet druk vandaag hier?

Allemaal druk met bezemen?
Oh da's dus wel spannend Zoeb!

En wat een bijzondere dag om een kleindochter te krijgen!

Toch fijn dat moeder ziet dat ze niet meer naar huis kan. Al zal dat besef voor haar ook niet makkelijk zijn...

Zoeb: Een dikke . En probeer toch maar kalm te blijven (ik weet...makkelijk gezegd. Maar stresskippen (als in een werkwoord) helpt niet hoor.

En toch...Spannuuuuuuund!!!!!
Haha ik weet het Gold, maar ik doe er niets aan. Brr.

Het zal een rare nacht worden.
Ik verblijf een nachtje in het ziekenhuis,vanochtend op het schoolplein flauw gevallen met mijn hoofd op een fietsenrek.

onderzoeken gehad want ben heel licht in mijn hoofd en links zie ik wazig,voor de zekerheid moet ik blijven,geen gekke dingen op scan.morgen meer als ik het beter kan volgen
He getsie Coetje. Hoe kan dat nou.

Gelukkig dat de scan goed is, hou je taai meis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven