Vriend in de war
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:30
Sinds twee maanden heb ik een relatie met een man die vier maanden gescheiden is, hij is 14 jaar bij zn ex vrouw geweest, en ik ben de eerste waar hij de lakens mee deelt na zijn huwelijk, maar het loopt ontzettend stroef...
We drijven uit elkaar..
Ik merk dat hij in veel andere dingen ook nog niet los is van zn ex.
Wat is nu wijsheid, ik ben echt gek op hem...Maar het is wel heel erg ingewikkeld zo.
We drijven uit elkaar..
Ik merk dat hij in veel andere dingen ook nog niet los is van zn ex.
Wat is nu wijsheid, ik ben echt gek op hem...Maar het is wel heel erg ingewikkeld zo.
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:41
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:48
Een man die niet volledig los is van zijn ex, is er niet helemaal voor mij.
Vind ik meer dan vervelend, ja.
Je kunt natuurlijk nog verbonden zijn met je ex op vele vlakken, maar als mijn vriend emotioneel nog niet los zou zijn omdat hij háár mist, bij háár zou willen zijn oid. Dan ben ik er klaar mee, inderdaad.
Is hij nog niet los om praktische redenen dan zou ik me afvragen of het voor hem allemaal niet te snel gaat en jij en hem wat te vroeg is gekomen.
Anders leren vrijen, kun je veelal leren.
Vind ik meer dan vervelend, ja.
Je kunt natuurlijk nog verbonden zijn met je ex op vele vlakken, maar als mijn vriend emotioneel nog niet los zou zijn omdat hij háár mist, bij háár zou willen zijn oid. Dan ben ik er klaar mee, inderdaad.
Is hij nog niet los om praktische redenen dan zou ik me afvragen of het voor hem allemaal niet te snel gaat en jij en hem wat te vroeg is gekomen.
Anders leren vrijen, kun je veelal leren.
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:50
quote:efthimia schreef op 27 oktober 2012 @ 13:48:
makreel; We zitten er al met huid en haar in; elkaars vrienden en ouders ontmoet, kerstdagen bij wijze van al verdeeld, we zijn flink hard van stapel gelopen, en de roze wolk begint behoorlijk grijs te worden helaas.
en omdat je al die afspraken hebt, blijf je hier mee doorgaan op deze manier.
omdat je nou eenmaal die afspraken hebt en wat mensen hebt ontmoet....
Je hebt het nu al over een bijna grijze wolk....
Afstand nemen dan maar en het veel rustiger aan doen
makreel; We zitten er al met huid en haar in; elkaars vrienden en ouders ontmoet, kerstdagen bij wijze van al verdeeld, we zijn flink hard van stapel gelopen, en de roze wolk begint behoorlijk grijs te worden helaas.
en omdat je al die afspraken hebt, blijf je hier mee doorgaan op deze manier.
omdat je nou eenmaal die afspraken hebt en wat mensen hebt ontmoet....
Je hebt het nu al over een bijna grijze wolk....
Afstand nemen dan maar en het veel rustiger aan doen
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:51
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:53
Amber hij wil het wel anders, maar weet niet goed hoe, raakt in verwarring na jaren op dezefde manier van vrijen, en ja zn vrienden zeggen ook dat ze hem wel wat meer tijd hadden gegund om tot zichzelf te komen en dingen te verwerken voordat hij een nieuwe relatie instapt.
Het wordt hem ook wel eens wat teveel merk ik.
Het wordt hem ook wel eens wat teveel merk ik.
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:56
quote:efthimia schreef op 27 oktober 2012 @ 13:52:
Kier hij mist zijn ex niet, integendeel, was al jaren bezig afstand te nemen, het is meer dat hij merkt hoe dingen doorwerken in de dingen die je samen doet, en dat ik een andere vrouw ben daarin, hoe gecondioneerd hij is op het gebied van sex, communicatie en omgang met elkaar.
Het gaat voor hem veel te snel dus. Contrast is te groot.
Wat afstand nemen lijkt mij het beste.
Op deze manier haal je waarschijnlijk de afspraken met kerst, met je nieuwe kennissen niet.
Zou jammer zijn.
Kier hij mist zijn ex niet, integendeel, was al jaren bezig afstand te nemen, het is meer dat hij merkt hoe dingen doorwerken in de dingen die je samen doet, en dat ik een andere vrouw ben daarin, hoe gecondioneerd hij is op het gebied van sex, communicatie en omgang met elkaar.
Het gaat voor hem veel te snel dus. Contrast is te groot.
Wat afstand nemen lijkt mij het beste.
Op deze manier haal je waarschijnlijk de afspraken met kerst, met je nieuwe kennissen niet.
Zou jammer zijn.
zaterdag 27 oktober 2012 om 14:05
quote:efthimia schreef op 27 oktober 2012 @ 13:58:
En een beetje afstand nemen vind ik wel erg lastig als alles- of niets persoon, maar ik zal het proberen...Zo werkt het natuurlijk niet altijd in het leven, alles of niets. Zelf ben ik overtuigd dat rustig opbouwen beter is dan veel te snel willen. Dat wil nog wel eens fout uitpakken.
En een beetje afstand nemen vind ik wel erg lastig als alles- of niets persoon, maar ik zal het proberen...Zo werkt het natuurlijk niet altijd in het leven, alles of niets. Zelf ben ik overtuigd dat rustig opbouwen beter is dan veel te snel willen. Dat wil nog wel eens fout uitpakken.
zaterdag 27 oktober 2012 om 14:08
zaterdag 27 oktober 2012 om 14:08