Vroege vogels
zondag 28 oktober 2012 om 06:13
Leuk is dat, kinderen slapen nog heerlijk, en ik kan niet meer slapen. En dan ook nog de klok terug gezet. Ik denk niet dat er veel mensen vrijwillig op zondagochtend om 6.00 wakker zijn, alleen gekken zoals ik, of wie nog meer? Ik denk ik maar maar vast de ontbijttafel ga dekken voor als ze zo wakker zijn. Sinaasappeltjes persen en zo.
zondag 28 oktober 2012 om 06:26
Ik heb dat ook. Hier stond 5:09 op de wekker toen ik opstond, terwijl de kinderen nog lekker lagen te slapen. Jongste dochter was een half uurtje later ook op. Ik ben altijd vroeg en dat vind ik niet erg. Het enige irritante is dat we nu ook nog logees hebben en dat ik in het hele huis niks kan doen zonder ze wakker te maken. Dus ik zit al een uur lang een beetje te forummen en zo. Zit nu aan een ontbijtje en dan ga ik toch maar eens zo stil mogelijk de vaatwasser uitruimen.
zondag 28 oktober 2012 om 06:50
zondag 28 oktober 2012 om 06:55
zondag 28 oktober 2012 om 06:56
quote:emma77emma schreef op 28 oktober 2012 @ 06:52:
Ik ben al een half uur klaar wakker. Heb al een wandeling met de hond gemaakt. Maar ik duik er echt wel zo weer in.Kun je dan ook weer slapen? Ik kan dat dus echt niet, als ik ergens na vijven toevallig even wakker word, kan ik daarna met geen mogelijkheid meer slapen. Ik moet dus ook altijd zorgen dat ik niet hoef te plassen vroeg in de ochtend.
Ik ben al een half uur klaar wakker. Heb al een wandeling met de hond gemaakt. Maar ik duik er echt wel zo weer in.Kun je dan ook weer slapen? Ik kan dat dus echt niet, als ik ergens na vijven toevallig even wakker word, kan ik daarna met geen mogelijkheid meer slapen. Ik moet dus ook altijd zorgen dat ik niet hoef te plassen vroeg in de ochtend.
zondag 28 oktober 2012 om 07:01
Werd om half zeven wakker, eindelijk weer een goede nacht gehad. Ik heb dat ook, als ik na half vijf ergens wakker van word kan ik niet meer in slaap komen. Vannacht gelukkig niet gehad. Ik moest wel even checken of het nou half zeven oude of nieuwe tijd was, geen idee of de ipad en smartphone automatisch de tijd aanpassen. Ja dus. Extra fijn, dochter slaapt nog. Bijna twee is ze, en de laatste weken gaat ze al later naar bed, omdat ze anders om vijf uur wakker is. Gisteren hadden we het geluk dat ze om kwart voor acht pas wakker werd, en na de middag laat op bed lag, en drie uur sliep. Gisteravond om acht uur op bed, en nu is het nog steeds stil! Das een fijn verjaardagskadootje!
zondag 28 oktober 2012 om 07:05
Balen zeg, debzor. Misschien kun je vanmiddag nog even gaan liggen?
Als ik wakker word, beginnen mijn hersenen meteen als een razende te werken. Ik denk meteen aan van alles en nog wat en kan dan echt niet meer slapen. Helaas is dat vaak heel vroeg al het geval.
Gelukkig heb ik 's avonds geen probleem om in slaap te komen. Zodra ik mijn bed zie, ben ik weg!
Als ik wakker word, beginnen mijn hersenen meteen als een razende te werken. Ik denk meteen aan van alles en nog wat en kan dan echt niet meer slapen. Helaas is dat vaak heel vroeg al het geval.
Gelukkig heb ik 's avonds geen probleem om in slaap te komen. Zodra ik mijn bed zie, ben ik weg!