Vroege vogels

28-10-2012 06:13 70 berichten
Leuk is dat, kinderen slapen nog heerlijk, en ik kan niet meer slapen. En dan ook nog de klok terug gezet. Ik denk niet dat er veel mensen vrijwillig op zondagochtend om 6.00 wakker zijn, alleen gekken zoals ik, of wie nog meer? Ik denk ik maar maar vast de ontbijttafel ga dekken voor als ze zo wakker zijn. Sinaasappeltjes persen en zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd om 05.30 op,en vind het heerlijk.

Hele huis voor mezelf alleen,dadelijk aankleden en door een uitgestorven dorp met mijn hondjes de vrieskou in.

En die klok?

Die zet ik vanmiddag ergens wel terug,dan voel je er veel minder van!
@ Soley Happy b-day!
Ik ben ook al meer dan een uur wakker.

Ik moet straks werken dus ik wens jullie allen een fijne zondag.
quote:Oslo schreef op 28 oktober 2012 @ 07:15:

@ Soley Happy b-day!Thanks! Altijd leuk, een extra uurtje jarig
Hier ook al 1,5uur wakker. Het is niet anders, vanmiddag nog maar even dutten als ik daar zijn in heb.

Ik ga maar eens thee maken, installeer me op de bank met mijn ereader en laptop. Rond een uur of 10 douchen, aankleden en vriend uit bed verleiden met koffie Vanmiddag samen de stad in, boodschappen doen en verder thuis relaxt filmpje kijken, wijntje, kaasplankje (dol op kaasplankjes! ).

Zo nu weten jullie ook meteen wat ik vandaag zoal ga doen
Goedemorgen!

Hier wakker, omdat ik mijn man een half uur geleden een bloedneus heb gemept in mijn slaap euh, oeps!! Ben erg lomp blijkbaar, hoogzwanger, haha!

En Soley, gefeliciteerd!!?
Even beetje off topic maar ben nu in een boek bezig, 'wij waren hier' waarin de aarde van slag is en iedere dag steeds langer wordt... Ik ben met dat ene uurtje al van slag
Goed idee, Ladytruckster! De klok inderdaad gewoon pas in de loop van de dag aanpassen

Mij maakt het allemaal niet zo uit of ik vroeg of laat wakker word ('laat' is bij mij trouwens een uur of half negen). Ben een ochtendmens, heerlijk om de dag te zien beginnen
@Boschbolleke

@Oslo

Komt me bekend voor... Is het young adult? Welke auteur?
Oslo, klinkt interessant dat boek. Wie is de auteur?

Boschbolleke, oei, man zal niet blij met je zijn geweest! Gelukkig heb je een hormoon-excuus Dank voor de felicitatie!
Boek is van Karen Thompsom Walker. Is niet zozeer young adult, gewoon voor volwassenen maar het hoofdpersonage is wel een tiener...
@ wikkie1977 en aaquamarine: ik hoop dat het mee zal vallen vandaag.. Vanmiddag even naar bed is helaas niet verstandig ivm mijn depressie..

Nu lekker boer zoekt vrouw kijken op uitzendinggemist en hopen dat ik vanavond nog wakker genoeg ben om de volgende te bekijken haha
Hier ook al 1,5 uur wakker. Eigenlijk op mn normale tijd dus . Had graag wat langer geslapen maar vriend is verkouden, ligt ontzettend te snurken en ik krijg hem met geen mogelijkheid stil!

Nu met een grote kop thee op de bank wachten tot vriend wakker wordt zodat ik lekker in de keuken kan gaan rommelen. Hachee staat weer eens op het menu. Yumyum!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
@ Soley: Gefeliciteerd! Hele fijne dag gewenst.
Hier ook alweer 2,5 uur wakker.... zoon is nog te klein om iets als wintertijd te snappen en werd dus om 5 uur (nieuwe tijd) wakker...

Nog even kunnen doordommelen op het grote bed (maar ja, dan slaap ik niet), maar om 6 uur was hij echt wakker.

GAAAAAPP...
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Ik ben vanaf 7 uur wakker, maar ben eigenlijk altijd wel een vroege vogel.
quote:Oslo schreef op 28 oktober 2012 @ 07:25:

Boek is van Karen Thompsom Walker. Is niet zozeer young adult, gewoon voor volwassenen maar het hoofdpersonage is wel een tiener...

Dat boek heb ik ook. Ben er al in begonnen, maar ben inmiddels weer iets anders aan het lezen. Ga 'm nog wel lezen, want volgens mij wordt 'ie wel goed aangeschreven.

Veel leesplezier!
quote:Firedragon schreef op 28 oktober 2012 @ 07:39:

Hier ook alweer 2,5 uur wakker.... zoon is nog te klein om iets als wintertijd te snappenIk ben 38 en doe het ook nog steeds hoor - elk jaar weer als de klok achteruit gaat, wakker worden op mijn 'oude tijd'. Heeft niets te maken met nog te jong zijn om het te snappen, is gewoon ritme.
Hier ook al 2 uur wakker. Helaas blijkt de verwarming kapot en heb ik ook geen warm water, dus zit met joggingpak, deken, kruik en kop thee op de bank moed te verzamelen om onder de koude douche te stappen...brrrr..
Goedemorgen iedereen. Kwart over zes wakker. En niet geheel vrijwillig, ik had best nog wel even kunnen slapen. Maar zoon wou niet. Gister laat op bed en toch redelijk fit!

Man had gister vrienden over de vloer en is half vijf ( ik geloof nieuwe tijd) op bed gegaan. Kan nog wel even duren voordat die beneden komt!
quote:elle_ schreef op 28 oktober 2012 @ 07:55:

Hier ook al 2 uur wakker. Helaas blijkt de verwarming kapot en heb ik ook geen warm water, dus zit met joggingpak, deken, kruik en kop thee op de bank moed te verzamelen om onder de koude douche te stappen...brrrr..Oh jee Elle! Kun je niet een keertje overslaan met douchen? Of anders even in bad en dan van te voren water warm maken? Kun je wel iemand bellen die de verwarming komt maken of moet je wachten tot morgen? Sterkte!
Hier ook al lang wakker. Zoon werd wakker. Da´s allemaal niet zo erg, maar de hond moet naar buiten. En brrrr, ´t is koud...en vroeg.
quote:elle_ schreef op zondag 28 oktober 2012 07:55 Hier ook al 2 uur wakker. Helaas blijkt de verwarming kapot en heb ik ook geen warm water, dus zit met joggingpak, deken, kruik en kop thee op de bank moed te verzamelen om onder de koude douche te stappen...brrrr..Oh nee! Dat heb ik ook heel vaak gehad toen ik op kamers woonde, vreselijk! Niet douchen hoor, dat is niet te doen! Water koken en een lekker 'sopje' maken om je mee te wassen of gewoon naar familie/vrienden gaan? Kan het vandaag nog gefixt worden? Oh, it's all coming back to me now... Succes!!
quote:elle_ schreef op 28 oktober 2012 @ 07:55:

Hier ook al 2 uur wakker. Helaas blijkt de verwarming kapot en heb ik ook geen warm water, dus zit met joggingpak, deken, kruik en kop thee op de bank moed te verzamelen om onder de koude douche te stappen...brrrr..

die douche had ik dan echt wel even over geslagen hoor. Brrr.

Komt iemand het vandaag maken of moet je wachten tot morgen?
Thanks. Helaas "moet" ik wel douchen, ik stap over een paar uur het vliegtuig in en wil mijn medepassagiers de aanblik van mijn vettige haar besparen .

Heb helaas geen bad Olifantje. Waterkoker is een goede, misschien moet ik me maar zo wassen en dan haren boven de gootsteen doen, lijkt me iets minder koud.

quote:boschbolleke schreef op 28 oktober 2012 @ 08:03:

[...]

Oh nee! Dat heb ik ook heel vaak gehad toen ik op kamers woonde, vreselijk! Niet douchen hoor, dat is niet te doen! Water koken en een lekker 'sopje' maken om je mee te wassen of gewoon naar familie/vrienden gaan? Kan het vandaag nog gefixt worden? Oh, it's all coming back to me now... Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven