Vroege vogels

28-10-2012 06:13 70 berichten
Leuk is dat, kinderen slapen nog heerlijk, en ik kan niet meer slapen. En dan ook nog de klok terug gezet. Ik denk niet dat er veel mensen vrijwillig op zondagochtend om 6.00 wakker zijn, alleen gekken zoals ik, of wie nog meer? Ik denk ik maar maar vast de ontbijttafel ga dekken voor als ze zo wakker zijn. Sinaasappeltjes persen en zo.
Ben ook al een uur op. Ik moet altijd vreselijk wennen aan de zomer/wintertijd overgangen en daarbij lag Sandtman vreselijk te snurken. Heb de hele nacht daardoor ook al slecht geslapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle_ schreef op 28 oktober 2012 @ 08:08:

Thanks. Helaas "moet" ik wel douchen, ik stap over een paar uur het vliegtuig in en wil mijn medepassagiers de aanblik van mijn vettige haar besparen .

Nee, nog steeds geen geldige reden. Enig idee hoe passagiers stinken en vettig ogen als ze vanuit San Francisco via Amsterdam naar Kaapstad vliegen?????

Heb je geen droogshampoo of talkpoeder?
Goedemorgen.

Hier ook een die al om half acht wakker was.

Zit nu aan de koffie. Gaaap.
Goedemorgen! Was om 7 uur nieuwe tijd wakker, ben toch altijd al een ochtend mens geweest! Heb het gevoel dat ik verkouden wordt, niks aan, voel me nu al zo lamlendig..

Vandaag maar even rustig aan doen!

Vanochtend Even met de hond gewandeld, en een lekker bakje thee met honingen gedronken! Verder vandaag niet veel doen, even een boek lezen of film kijken!
Koffie, dan maar de best van de dag voetbal kijken,voor Feyenoord-Ajax.
YHoe laat is het? Nwe tijd?
Ik ben er niet helemaal bij
Ik werd ook om 5.45 wakker, maar gevoelsmatig was het al 6.45, dus prima tijd (ben geen uitslaper)

Heb inmiddels al gestofzuigd, was aangezet, vaatwasser aangezet en keuken gepoetst. Nu ff om boodschappen en dan naar vriendin voor 'n gezellig ontbijtje.
Ik was ook 7.15 nieuwe tijd wakker. Even eruit om te plassen en daarna nog even lekker terug het bed in. Nu klaarwakker, ben lekker het forum aan het lezen met de tv op de achtergrond aan. Straks even een lekker ontbijtje voor mezelf maken (heb zo'n zin in een uitsmijter!) en mezelf klaarmaken om met vriendinnen te gaan shoppen.
I would rather shit in my hands and clap
Zoontje van drie begon om 5.15 uur al dat hij wakker was. Man en ik zijn er gewoon misselijk van. Als je nagaat dat hij meestal rond 7.30 uur wakker is......
Goedemorgen allemaal

Half 8 wintertijd, dus gruwelijk uitgeslapen. Werd wakker van gemauw. Nog maar eens en kop koffie zetten.
Als je nou gewoon pas rond 12uur vanmiddag al die klokken verzet,heb je er veel minder problemen mee!

Hier is het gewoon 10.15uur nu.......en ben al heerlijk met de hondjes wezen wandelen...straks bij de lunch ga ik die klokken wel een keer verzetten.
quote:Lizzl schreef op 28 oktober 2012 @ 08:14:

[...]

Nee, nog steeds geen geldige reden. Enig idee hoe passagiers stinken en vettig ogen als ze vanuit San Francisco via Amsterdam naar Kaapstad vliegen?????

Heb je geen droogshampoo of talkpoeder?

Nope helaas, meestal wel maar nu toevallig net niet natuurlijk.

Heb het toch maar doorgezet: 2 liter water gekookt, eerst 1L in een teiltje gegoten, gemengd met koud water en daarmee mezelf met washandje gewassen, vervolgens over mn hoofd gegoten, snel geshampoot, 2e liter over het hoofd en daarna met de koude douche nagespoeld en snel de fohn erop. Nu weer aan de thee om op te warmen.

Mijn badkamer is een grote zooi maar het zal mij niet gebeuren dat er vanavond iemand hier een topic opent met "Ik zat op vlucht *** naast een NL meisje dat niet de moeite had gedaan zich te wassen'' (Hoogstens een topic met "Ik zat op vlucht *** naast een passagier met een ontploft kapsel", want conditioner vond ik toch echt een stap te ver )
quote:elle_ schreef op zondag 28 oktober 2012 09:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Lizzl in "Vroege vogels"" class="messagelink">Lizzl schreef op 28 oktober 2012 @ 08:14</a>:</b>

[...]

Heb je geen droogshampoo of talkpoeder? </div></blockquote>

Nope helaas, meestal wel maar nu toevallig net niet natuurlijk.

Heb het toch maar doorgezet: 2 liter water gekookt, eerst 1L in een teiltje gegoten, gemengd met koud water en daarmee mezelf met washandje gewassen, vervolgens over mn hoofd gegoten, snel geshampoot, 2e liter over het hoofd en daarna met de koude douche nagespoeld en snel de fohn erop. Nu weer aan de thee om op te warmen.

Mijn badkamer is een grote zooi maar het zal mij niet gebeuren dat er vanavond iemand hier een topic opent met "Ik zat op vlucht *** naast een NL meisje dat niet de moeite had gedaan zich te wassen'' (Hoogstens een topic met "Ik zat op vlucht *** naast een passagier met een ontploft kapsel", want conditioner vond ik toch echt een stap te ver ) Heb het toch maar doorgezet: 2 liter water gekookt, eerst 1L in een teiltje gegoten, gemengd met koud water en daarmee mezelf met washandje gewassen, vervolgens over mn hoofd gegoten, snel geshampoot, 2e liter over het hoofd en daarna met de koude douche nagespoeld en snel de fohn erop. Nu weer aan de thee om op te warmen.

Mijn badkamer is een grote zooi maar het zal mij niet gebeuren dat er vanavond iemand hier een topic opent met "Ik zat op vlucht *** naast een NL meisje dat niet de moeite had gedaan zich te wassen'' (Hoogstens een topic met "Ik zat op vlucht *** naast een passagier met een ontploft kapsel", want conditioner vond ik toch echt een stap te ver )"

Hahaha, snap ik dat je dat laatste maar hebt laten zitten! Jammer dat er vandaag nergens een kapper open is dan he (ben ook nog erg nieuwsgierig naar je kapper tip rondom Breda )
Even een vraagje...wat is de actuele tijd?
Yakima, de tijd waarop je je post hebt gepost is de actuele tijd. 9:45
Lizzl. Thanks!
quote:elle_ schreef op 28 oktober 2012 @ 09:20:

het zal mij niet gebeuren dat er vanavond iemand hier een topic opent met "Ik zat op vlucht *** naast een NL meisje dat niet de moeite had gedaan zich te wassen'' (Hoogstens een topic met "Ik zat op vlucht *** naast een passagier met een ontploft kapsel", want conditioner vond ik toch echt een stap te ver )

Wel heel fijn dat je er rekening mee houdt

Ik heb ooit meegemaakt dat een vrouw vanuit LA via Amsterdam naar Kenia vloog. De vrouw stonk verschrikkelijk naar zweet en al voor vertrek zaten de passagiers die naast haar zaten, te puffen en semi-onopvallend hun neus dicht te knijpen (zakdoekje ervoor, gezicht andere kant op, etc.). Mij werd toen gevraagd door een passagier die achter haar zat om haar te vragen of ze er iets aan kon doen Tja, het was erg genoeg om toch echt gehoor te geven aan dat verzoek... and so I did. Dat ging goed - heb haar apart genomen, subtiel maar duidelijk verteld hoe&wat en ze schrok heel erg, vond het verschrikkelijk dat ze stonk. Heb haar handdoekjes, zeep en spuitdeo gegeven om zich op te frissen. Daarna heeft ze haar blousje gewassen en een deken als poncho gebruikt. Het blousje was na zo'n 2 uur droog.
Oef lizzl, dat lijkt me ook best lastig om te moeten melden ja. Maar fijn dat ze het zo goed heeft opgepakt!

Kan me alleen niet voorstellen dat het zo erg zou zijn bij elle het is hier niet bepaald hartje zomer!
Ik zal m in je topic posten boschbolleke, haal het later wel weer weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven