mijn vriendin en ik
maandag 29 oktober 2012 om 01:02
ik heb een aantal problemen ivb seks ik en mijn vriendin kennen elkaar nu een aantal weken en elke keer als zijn blijft slapen hebben we seks de problemen zijn alleen ik heb moeite met klaar komen we zijn samen al naar een arts geweest om dat ik bang was dat er iets mis is maar dat is niet zo en de seks vind ik egt godelijk
ik ben ook egt nog niet een keer gekoemn en dit vin zowel ik als zij vervelend en zij heeft het gevoel dat het aan haar licht en dat is egt niet zo heeft iemand tips(iets met anaal sta ik niet voor open ) ?? probleem 2 mijn vriendin had met haar ex veel moeite om klaar te komen maar bij mij eigenlijk niet maar elek keer als ze bijna komt moeit ik heel even stoppen van haar en weet niet waarom ben bang dat ik haar pijn doe maar dat is hele maal niet zo zegt ze zegeniet er erg van maar ze wilt niet klaar komen wat kan hier voor de reden zijn ik weet het egt niet ?? en heeft iemand nog leuke iedeetjes kwa standjes nu ik tog bezig ben met vrage stellen?XD al vast bedankt
maandag 29 oktober 2012 om 02:16
Niet zo nadruk op leggen. De sex is goddelijk zeg je ? Nou, geniet ervan !
En waarom je vriendin wilt dat je stopt als ze bijna komt..tja, misschien durft ze zich niet over te geven, misschien wil ze t orgasme uitstellen.
Ook daar...relax. Ze zegt dat er nix aan de hand is.
Jullie kennen elkaar nog niet zo lang. Je raakt vanzelf op elkaar ingespeeld. Dan komt t met jouw orgasme ook vast goed
En waarom je vriendin wilt dat je stopt als ze bijna komt..tja, misschien durft ze zich niet over te geven, misschien wil ze t orgasme uitstellen.
Ook daar...relax. Ze zegt dat er nix aan de hand is.
Jullie kennen elkaar nog niet zo lang. Je raakt vanzelf op elkaar ingespeeld. Dan komt t met jouw orgasme ook vast goed
maandag 29 oktober 2012 om 09:10
Doe even normaal zeg, allemaal die hier zeuren over de taalfouten!!!
Niemand vraagt jullie advies of mening over de fouten in de OP.
Reageer gewoon op TO zijn vragen en niet op zijn taal- of spelfouten. Daar vraagt hij toch niet om? Lezen is dus blijkbaar ook een vak apart!
Wat een stelletje kleuters (auw auw mijn ogen, gatverrr...zooo kinderachtig)
Niemand vraagt jullie advies of mening over de fouten in de OP.
Reageer gewoon op TO zijn vragen en niet op zijn taal- of spelfouten. Daar vraagt hij toch niet om? Lezen is dus blijkbaar ook een vak apart!
Wat een stelletje kleuters (auw auw mijn ogen, gatverrr...zooo kinderachtig)
Begin de dag met een Lach
maandag 29 oktober 2012 om 09:23
Ik vind het gewoon niet netjes dat iemand niet eens de moeite wil nemen om te proberen een beetje leesbaar te schrijven maar wel verwacht dat er advies komt. En ik ben alles behalve van de taalpolitie. In de snelheid kan ik er zelf namelijk ook wat van . Maar dit zijn geen kleine foutjes maar gewoon absolute luiheid van de kant van de TO.
maandag 29 oktober 2012 om 09:23
quote:camomille schreef op maandag 29 oktober 2012 09:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="beautifullocean in "mijn vriendin en ik"" class="messagelink">beautifullocean schreef op 29 oktober 2012 @ 09:17</a>:</b>
[...]
Jij doet precies hetzelfde in je reactie hiervoor dusssss....!! Duuuhhhh...</div></blockquote>Zoiets heet 'sarcasme'
Joh..?
Nu ga je mij ook al les geven?
Zomaar...?
Dus dat heet sarcasme? Goh wat een leerzame forum is dit!
Thanks (is Engels)
[...]
Jij doet precies hetzelfde in je reactie hiervoor dusssss....!! Duuuhhhh...</div></blockquote>Zoiets heet 'sarcasme'
Joh..?
Nu ga je mij ook al les geven?
Zomaar...?
Dus dat heet sarcasme? Goh wat een leerzame forum is dit!
Thanks (is Engels)
maandag 29 oktober 2012 om 09:28
Sorry hoor een forum heeft noks te maken met of iemand goed of fout schrijft. Bovendien heeft het ook totaal niks te maken met respect naar iemand toe. Kom op zeg. Die persoon weet miss niet beter. Nooit school afgemaakt miss.? Daarop kan je iemand niet afrekenen. Iemand die de nl taal niet voldoende beheerst heeft toch ook recht op een antwoord op zijn/haar vragen?
maandag 29 oktober 2012 om 09:30