Tips

29-10-2012 21:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 2,5 jaar samen met mijn vriend. We zijn heel gelukkig met elkaar en ik zou hem voor geen goud willen missen. Nu heeft ons seksleven een tijdje op een laag pitje gestaan. Dit gaat nu weer beter gelukkig:) Nu was ik nog wel opzoek naar tips om wat variatie aan te brengen. Nou heb ik aan hem gevraagd wat hij wel eens zou willen proberen of wat hij spannend zou vinden. Hij kon zo niks bedenken, uitgezonderd van een trio als we dat allebei zouden willen. Maar ik was meer op zoek naar dingetjes voor ons tweetjes. Ik vind het wel leuk om mezelf in mooie lingerie te steken, of speeltjes te gebruiken. Lingerie vindt mijn vriend niet echt interessant. Hij ziet me het liefst in een zwarte boxer, zonder speeltjes en poes pas, gewoon zo als ik ben. Ik ben natuurlijk wel hartstikke blij dat hij dit zo ziet, hij houdt immers van mij zoals ik ben! Dus die 2 dingetjes vallen af. We moeten er wel allebei plezier aan beleven! Dus mijn vraag: Jullie nog tips of ervaringen?

Groetjes!
Als je vriend alles afwijst ben ik snel uitgetipt. Hebben jullie het wel eens geprobeerd? Speeltjes? Onbekend maakt onbemind.
Heb je al eens naar een spel zoals ultiem verlangen gekeken? Hoef je verder niets bijzonders voor te doen en al helemaal niet in lak/leer/bondage te hullen.
quote:Rooss4 schreef op 29 oktober 2012 @ 21:41:

Als je vriend alles afwijst ben ik snel uitgetipt. Hebben jullie het wel eens geprobeerd? Speeltjes? Onbekend maakt onbemind.Ik zelf wel, maar hij heeft te kennen gegeven dat hij het helemaal niks vindt.
quote:Stukje_Cake schreef op 29 oktober 2012 @ 21:51:

Heb je al eens naar een spel zoals ultiem verlangen gekeken? Hoef je verder niets bijzonders voor te doen en al helemaal niet in lak/leer/bondage te hullen.Nee, nog niet. Misschien een goed idee. Zeker als er niet iets extreems in zit.
Het extreemste wat ik mij kan herinneren is met een vork over iemands lijf gaan. Wat wij dus niet doen omdat ik dat goor vind, daar eet je de volgende dag weer mee.
quote:Stukje_Cake schreef op 29 oktober 2012 @ 21:57:

Het extreemste wat ik mij kan herinneren is met een vork over iemands lijf gaan. Wat wij dus niet doen omdat ik dat goor vind, daar eet je de volgende dag weer mee.Afwasmachine?
Een review van het FOK forum. misschien heb je er wat aan.
quote:tof schreef op 29 oktober 2012 @ 22:00:

[...]

Afwasmachine?Dan nog..
Dus hij komt niet veel verder dan een trio?

Wat vind JIJ eigenlijk van jullie seksleven? Goed, saai, teveel hetzelfde?

En wat vind je zelf van een trio?
quote:Stukje_Cake schreef op 29 oktober 2012 @ 22:01:

[...]

Dan nog..

Wegwerpvorkje?

Maar eeuh, jullie zoenen niet?geen orale sex? Met die mond eet je morgen ook weer.
quote:lilalinda schreef op 29 oktober 2012 @ 22:05:

[...]

Wegwerpvorkje?

Maar eeuh, jullie zoenen niet?geen orale sex? Met die mond eet je morgen ook weer.Jewehel. Ik vind het gewoon een goor idee. En aangezien ik recht heb op mijn eigen mening, blijf ik het gewoon een goor idee vinden.
quote:Stukje_Cake schreef op 29 oktober 2012 @ 21:57:

Het extreemste wat ik mij kan herinneren is met een vork over iemands lijf gaan. Wat wij dus niet doen omdat ik dat goor vind, daar eet je de volgende dag weer mee.

OMG. Als een vork op je huid of eten met een vork die je huid geraakt heeft al goor is.... hoe heb je dan seks? Eerst ontsmetten? Steriele ruimte?

En qua tips... andere plaatsen, niet het standaard riedeltje (als in, andere volgorde, standjes, keertje alleen focussen op oraal bijv, extra lang doorgaan zonder klaarkomen etc), speeltjes... en dat triootje zie jij niet zitten? Mss kun je wel verder uitvragen wat hij dan zou willen en spannend vindt en iets van een rollenspel verzinnen?
Tips voor een spannender seks leven.

- speeltjes

- Nieuwe standjes ontdekken en doen

Hij wil een trio, wil jij dat ook?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:amaranthe1988 schreef op 29 oktober 2012 @ 21:35:

Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 2,5 jaar samen met mijn vriend. We zijn heel gelukkig met elkaar en ik zou hem voor geen goud willen missen. Nu heeft ons seksleven een tijdje op een laag pitje gestaan. Dit gaat nu weer beter gelukkig:) Nu was ik nog wel opzoek naar tips om wat variatie aan te brengen. Nou heb ik aan hem gevraagd wat hij wel eens zou willen proberen of wat hij spannend zou vinden. Hij kon zo niks bedenken, uitgezonderd van een trio als we dat allebei zouden willen. Maar ik was meer op zoek naar dingetjes voor ons tweetjes. Ik vind het wel leuk om mezelf in mooie lingerie te steken, of speeltjes te gebruiken. Lingerie vindt mijn vriend niet echt interessant. Hij ziet me het liefst in een zwarte boxer, zonder speeltjes en poes pas, gewoon zo als ik ben. Ik ben natuurlijk wel hartstikke blij dat hij dit zo ziet, hij houdt immers van mij zoals ik ben! Dus die 2 dingetjes vallen af. We moeten er wel allebei plezier aan beleven! Dus mijn vraag: Jullie nog tips of ervaringen?

Groetjes!

Een trio komt pas in beeld als je als stel je eigen seksleven op orde hebt, denk ik...

Zorg eerst maar dat dat goed loopt.

Och de bekende dingen dan maar, al lijkt het zo makkelijk maar voor een ingezakt seksleven wellicht werkzaam

- niet pas seks in bed maar zorg voor aanloop. Erotische sms'en, briefjes die je vindt, goed 1;1 contact, echte aandacht voor elkaar ipv die k-tv/k-pc/k-smartfoon........

- als jij je sexy voelt in iets anders dan die boxer, wat let je?

- gesprek over de 'zoete tijd hiervoor' en doe dat na. Ontmoet elkaar weer in de kroeg alsof het de 1ste keer was

- zo lang mogelijk zoenen en vozen en friemelen, als de 1 verder wil gaan, remt de ander af tot het niet meer langer lukt

Plan 1x per week een niet-storen-dag in, zonder wat dan ook, jullie avond!

Geen spannende seks willen, het moet IMHO eerst weer goed zitten tussen jullie

\
Je bent zelf een theepot
Smeer elkaar eens in met pindakaas. ( of aardbeiensaus)
Ga gewoon eens een lekker weekendje weg. Hotelletje in een andere provincie, zoiets.
Alles is liefde
Wij vonden het spel 'partnerlink' leuk. Veel grappige ideetjes, en je kunt zelf kiezen wat je wil.

Je hebt ook allebei een boekje waar de ander niet in mag lezen, zo blijft het verrassend. Je kiest een thema, en dan kiest de ander een nummer.

Dan heb je daar allebei een bladzijde bij en kun je het gaan uitvoeren.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Blinddoek hem.

Streel hem dan met je vingertopjes fluweelzacht over zijn gehele lichaam.

Maar raak niet de edele delen.

Draai daar omheen.

Vergeet zijn tepels niet.

Dan wisselen jullie van plek en wordt jij geblinddoekt en ondergaat hetzelfde.

Ook hij gaat om de edele delen heen.

In tegenstelling: bij jou geen borsten strelen.

Ga daar omheen.

Het doel is elkaar helemaal rustig super geil maken.

Resultaat na deze wederzijdse behandeling: Heerlijke spetterende sex.

Succes, en maak er een leuke avond van.
Koop het boek "101 nights of grrrrreat sex" van Laura Corn. Aanrader! Hier staan 101 suggesties / speelse opdrachten in voor een spannende avond. Echt heel leuk en goed bedacht allemaal. Er zijn opdrachten voor mannen en voor vrouwen.
Hey Rob dat spreekt mij wel aan zeg. Lijkt me heerlijk.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven