Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

dat heb je snel gedaan caribou!

weer een topic om ons lief en leed te delen,met de liefste meiden van het forum!
Zoeb wat vreselijk spannend, en hoe speciaal dat het juist op deze dag gaat gebeuren!

Coe, wat ontzettend schrikken! Is er iets dat we voor je kunnen doen? Red je het met de kinderen?

Goldie, zorg goed voor jezelf, op tijd je rust pakken hè!

Bij ons is het druk (what's new ) maar ondanks het donkere, slechte weer zie ik licht aan het einde van de tunnel

Vanavond hebben we 10-minuten gesprek op het KDV van zoon, ben benieuwd wat ze zeggen over het liefste en leukste jongetje van de hele wereld
Zoeb ben je al thuis?

Nog nieuws?

Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig
ik mag naar huis,joepie!daar ga ik eerst slapen en dan zal ik vanavond een uitgebreider verslag doen.kaarsje brand al in de ziekenhuiskapel.

caribou,vriend zorgt voor de kinderen en de buurvrouw had een flinke pan stamppot gemaakt,morgen zal ik zelf wel weer wat doen
Alle reacties Link kopieren
Zoeb heeft het nieuws nog in deel 12 gepost!!!!

Leuk bedacht Caribou: lucky 13

Mooie OP ook

Fijn dat je naar huis mag Coetje. Weet je nu al wat meer over wat er aan de hand was/is?
quote:Zoebie schreef op 30 oktober 2012 @ 14:38:

En ze is er

Vandaag om 13.20u is onze kleindochter Eden Janine geboren.Gefelciteerd lieve Zoebie!
Fijn dat je naar huis mag, Coetje.

Hebben ze nog iets gezegd wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Kan vriend je wat langer helpen, het lijkt me niet handig als jij er morgen weer vol tegenaan gaat?
Ik had het in deel 12 al gezegd maar ik doe het hier ook nog maar een keer:

Heel hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe kleinkind lieve Zoeb!

Zoeb, drukke dag of niet.. ik heb steeds gecheckt of er al nieuws was en jawel!! Super-gefeliciteerd met je verse kleindochter ! Ik ben geloof ik een beetje emo vandaag want kreeg er tranen van in mijn ogen.. vind het nu extra speciaal dat haar tweede naam Nienke is.
Caribou, leuke openingspost! En weet je.. je hebt wel steeds druk maar ik vind je erg vrolijk en positief klinken

Coetje, fijn dat je weer naar huis mag, maar.. inderdaad.. doe je rustig aan?? Niet meteen weer net of er niks is gebeurd vol er tegenaan hoor! Dat huishouden wacht wel even, JIJ bent belangrijk!! Even heel goed bijkomen en je laten verwennen, ok?? Dikke kus!
Ik heb ff een Heintje Davids gedaan voor Zoeb
Haha het is een mooi kindje. Zo gauw ik thuis ben krijgen jullie een foto.
Schiet eens op Zoeb
Hier is ze dan.
Zoeb,van harte gefeliciteerd!!Wat speciaal,Sam op jouw verjaardag en nu je kleindochter op Nienke's verjaardag.

Ben ook erg benieuwd naar de foto!Ik vind het trouwens een erg mooie naam!

Ik ben weer thuis.Gister op het schoolplein kreeg ik steken in mijn hoofd,aan de linkerkant,echt gemeen,mijn gezicht werd warm en knalrood links en ik kon niet goed zien.Toen ben ik flauwgevallen en met rechter achterhoofd op het fietsenrek gevallen.Juf had de huisarts gebeld en die verwees mij door naar de eerste hulp,ik kwam verward over,had een hele dikke tong,ze hebben zelfs mijn piercing eruit gehaald,maar alle onderzoeken daarna waren goed.(behalve een hele grote bult op mijn hoofd)

Voor de zekerheid moest ik dus blijven en met een afspraak voor over 2 weken bij de neuroloog en volgende week naar de oogarts mocht ik weer gaan.

Tot zover dus weer een avontuur van Coe...(wat een gekke dingen heb ik ook altijd)

Wat een prachtexemplaar!!
Wat een moppie Zoeb!

Coetje, wat een verhaal, best een beetje eng, pas goed op jezelf
OOWW Zoeb! Wat een poepie!!!

Daar moet je meteen verliefd op zijn!

Coetje wat raar allemaal. Ben je dus niks wijzer geworden van de oorzaak van die aanval? Wat voor onderzoeken hebben ze allemaal gedaan?

Vandaag heb ik niet veel gedaan. Een wasje weggewerkt en net om nieuwe wenkbrauwen geweest.

Ze staan er weer duidelijk op maar het brand nu wel een beetje en ik moet er weer de hele week vette zalf op houden. Dat zal morgen niet zo fijn zijn tijdens werk maar het is niet anders.

Ik ben blij dat het weer gebeurd is en ik denk er nu over na om ook eyeliner te laten zetten.

Morgen start mijn werkdag om half 12, dat dus als mijn bazin me niet belt met de vraag of ik eerder kan beginnen wegens drukte. Ik sta voor de zekerheid maar op tijd op.
Heel bericht getikt, is het opeens foetsie!

Zoeb, wat een prachtig meisje, heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter.

Coe, wat fijn dat je alweer naar huis mag!

Man is gisteren ontslagen, moet een maand uitwerken en dan is het over. Klote reorganisatie ook! Nu op zoek naar een nieuwe baan, hopelijk heeft hij snel wat gevonden.
Oei Shadow, zagen jullie het aankomen dat man ontslagen zou kunnen worden?
Ja, dat wel, maar we hadden het pas in januari/ februari verwacht. Het is daar de afgelopen jaren al niets anders dan reorganisaties geweest, het kon haast niet anders dan dat hij deze keer aan de beurt zou zijn.
Mogguh maiskes...

Slecht geslapen omdat ik niet echt lekker lig met die zalf op mijn wenkbrauwen en dat ik voorzichtig moet zijn dat ik niet alles aan mijn kussen afsmeer.

Shadow dan valt het toch even rauw op jullie dak. Denk je dat er makkelijk een nieuwe baan te vinden is op je man zijn werkgebied?

Mijn man is bij de recentste overname door het oog van de naald gekropen en zit nu weer goed, maar het lijkt wel of ie tegenwoordig werkweken maakt van 60 uur. Hij zit ook 's avonds en in het weekend vaak nog te werken en ik begin me daar zo ondertussen vreselijk aan te ergeren. Ook al weet ik dat ik eigenlijk blij moet zijn dat ie in ieder geval nog een baan hééft.
Zo even een rustig moment voor ik weer weg moet.

Ik ben vandaag vrij. Hoe toevallig.

He Shadow wat rot zeg. En het wordt er zowiezo al niet beter op allemaal. Ik hoop dat hij snel een andere baan heeft.

Coetje hoe gaat het? Beetje kunnen slapen thuis?

Wat een heftige dag gisteren. We zijn zo blij met de kleine Eden.

Schoondochter had wel ontzettende naweeën. Zo zielig. Ze was er gewoon misselijk van. Het was erg snel gegaan. Ze is om half tien pas aan het infuus gegaan en het ging veel te snel.

Om tien voor half twee is Eden geboren met de zuignap en ze werd meteen weggehaald omdat ze niet ademde. Dat waren spannende momenten en iedereen haalde opgelucht adem toen ze begon te huilen. Ook voor de kleine is het erg zwaar geweest en ze had hoofdpijn. Nog geen 10 minuten oud en meteen aan de paracetamol. Gelukkig is alles goed.

Het is een mooi klein mensje.

Nienke heeft er nu al voor gezorgd dat ik wel de hele dag aan haar heb moeten denken, maar op een andere manier. Ik ben zelfs niet bij haar geweest. Mijn man wel en die kwam voor een grote verrassing te staan. Ik ontmoette afgelopen zaterdag op het kerkhof een man die vroeg of hij de letters van Nienke's steen over mocht schilderen. De zilveren letters waren een beetje vuil aan het worden. Ik kende de man wel van gezicht, maar verder niet. Gisteren bleek de steen heel mooi opgeschilderd te zijn en het zag er erg mooi uit. Hoe lief dat een vreemde dit voor ons doet. Mijn man was er erg emotioneel van. En nu willen we ook weten wie die man is. We willen hem bedanken, maar ik weet alleen zijn voornaam.

Dat wordt dus nog een speurtocht.

Straks komen schoondochter en Eden thuis en ik ga alvast zorgen dat het huis klaar is om hen te verwelkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven