Surprise pensionada

30-10-2012 16:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wellicht wat aan de vroege kant, maar ik wil op tijd mijn surprise gemaakt hebben ivm een verhuizing deze maand maar ben wat inspiratieloos.

Wie weet er een leuk surprise idee voor een pensionada?(man) mag zo gek mogelijk! Steekwoorden voor het gedicht zijn ook welkom! Kom zelf niet verder als geraniums planten en een verrekijkertje ofzo!?

Alvast bedankt!
geef eens wat meer informatie, wat voor een iemand is het, deze pensionadO. wat zijn zijn hobbies, wat doet hij graag? Sport? Vissen? tuinieren? eindeloos de krant lezen? houdt hij van auto's?
Bij pensionado denk ik aan iemand zijn oude dag onder de (Spaanse) zon doorbrengt.

Klopt dat of gebruik je het woord pensionada willekeurig voor iemand die met pensioen gaat/is gegaan?
Ja het gaat om iemand die met pensioen is gegaan dit jaar. Zal iets met Benidorm Basterds overkomen? Hij houdt van golf, leest het AD, is voor Ajax en is ontzettend gek op en met zijn twee kleinkinderen.
Ik weet niet hoe vilein jullie gedichten zijn en hoe sportief de oom zal reageren, maar ik zou het eerder op de golf houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven