Facebook, hoe doe ik dit?

01-11-2012 08:32 16 berichten
Ik heb na een flink meningsverschil geen contact meer met een oude vriendin en we spreken elkaar al een tijd niet meer. Ze reageert sinds dat moment letterlijk op alles van een gezamenlijke vriendin waar ik ook op reageer. Ik krijg de indruk dat ze daar graag meer contact mee wil. Prima.

Maar ik word ondertussen een beetje flauw van de manier waarop ze dat doet en vraag me af of je iemand ook helemaal kunt blokkeren zodat ik haar reacties niet meer zie. Ik kan meldingen wel uitzetten maar dan ontvang ik nergens meer meldingen van volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Je kan haar bij instellingen blokkeren.
Maar waar dan? We zijn geen vrienden meer dus daar kan ik niks in aanpassen.
Onder privacy-instellingen kun jee haar blokkeren.
Bij het kopje blokkeren bij je instellingen kan je gewoon de naam van je vriendin invoeren, ook al is het geen facebook vriend meer.
Of nog handiger, zet gewon je profiel op prive. Je kan haar wel blokkeren, maar als ze onder iemand anders naam inlogt kan ze alsnog bij je kijken. Dat kan niet als je alleen zichtbaar bent voor vrienden. (tenzij ze meekijkt met een vriend van je, maar ja)
Oh wacht, verkeerd gelezen, sorry! Blokkeren inderdaad, dan is het opgelost.
Ah goed nieuws. Ik ga kijken of t lukt. Blokkeren zou wel heel fijn zijn. M'n profiel staat al op privé. Dus daar kan ze niet meer op.
Dames bedankt. Het is gelukt! Ik ben ook echt een noob als t gaat om Facebook
Wat is er gebeurd met je vriendin?
quote:Anthonius schreef op 01 november 2012 @ 09:15:

Wat is er gebeurd met je vriendin?

Wijf.

Ik vind je nieuwe ava trouwens ontzettend verwarrend.
quote:Confiture schreef op 01 november 2012 @ 09:35:

[...]

Wijf.

.
Tuut tuut tuut
Kun je vrienden verschillende posts wel of niet laten zien dan?

Wil juist mijn collega's minder laten zien

maar ze verwijderen als vriend wil ik niet doen...
quote:koekie1980 schreef op 01 november 2012 @ 09:40:

Kun je vrienden verschillende posts wel of niet laten zien dan?

maar ze verwijderen als vriend wil ik niet doen...Ja dat kan, bij instellingen kan je ze toevoegen aan de lijst 'niet toegankelijk'. Ze zien dan alleen nog maar alles wat je op openbaar zet, berichten voor alleen vrienden zien ze niet.
quote:koekie1980 schreef op donderdag 01 november 2012 09:40 Kun je vrienden verschillende posts wel of niet laten zien dan?

maar ze verwijderen als vriend wil ik niet doen... Je kan per post of foto instellen wie wat wel if niet mag zien. Ik heb lijsten gemaakt en per keer kies ik welke lijsten iets wel of niet mogen zien.
handig, bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven