Appels eten

01-11-2012 12:51 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie ervan als een collega naast je appels eet? Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Mijn collega eet enorm veel fruit op een dag. Hij eet dus appels, mandarijnen en bananen en legt de schillen vervolgens op zijn bureau (zonder iets eronder te leggen). Voor de afvalbak moet je namelijk even opstaan en lopen, we hebben niet veel afvalbakken. Vooral het geluid van het appeleten (kraken, smakken) vind ik irritant en ook onsmakelijk, en die schillen/klokhuizen vind ik ook vies. Ik ruik het ook. Serieus, in de tijd dat ik dit typ heeft hij 1 appel afgerond en is aan de tweede begonnen. Ik eet zelf ook fruit, maar doe dat boven in de kantine. Ben ik nou zo overgevoelig?
Ja.
Ja, ik vind je overgevoelig.

Maar dat verandert niets aan dat jij het nog steeds vies vind.

Met Sinterklaas een klein afvalbakje kopen voorop zijn bureau.
Ik zou het ook niet zo fijn vinden als iemand naast me vaak zit te eten met geluid. Ook zou ik het niet fijn vinden dat het afval gewoon op het bureau ligt, dat gaat toch ruiken.
Ja.
Ja, vind je wel wat overdreven.

Probeer het positieve ervan te zien: veel fruit = veel vitamine = weinig ziek = minder werkdruk voor jou
O. Eh.. ik eet elke dag een appel op mijn werk. Levert hoop ik minder irritatie dan forummen in de baas zn tijd.
Ja
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Dit bedoel je toch niet serieus hoop ik?
Ja, mensen die een appel eten een irritant geluid vinden, zijn m.i idd zeer overgevoelig en aanstellerig om hier een probleem van te maken.
Het gaat niet om 1 appel he. De etiquetteregels geven me trouwens wel gelijk. Maar bedankt voor jullie reacties.
Echt?

Ja, ik vind je erg overgevoelig.

Bij ons op kantoor kun je kiezen om in de kantine te eten, maar 90% eet aan zijn / haar bureau. Lekker forummen in je pauze
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Hard fruit zou ik irritant vinden vanwege het geluid maar zacht fruit zou me niks bommen. Alleen maar gezond.
@lilyofthevalley: jij bent werkeloos neem ik aan dat je zomaar overdag kunt forummen?
Ik denk trouwens wel ook net als de meeste die reageren dat je overgevoelig bent.

Want dat ben ik gewoon ook.

Eet geluiden vind ik sowieso gewoon vervelend. Maarja ik kan uiteraard andere mensen niet verbieden te eten.
quote:marthe16 schreef op 01 november 2012 @ 12:58:

Het gaat niet om 1 appel he. De etiquetteregels geven me trouwens wel gelijk. Maar bedankt voor jullie reacties.Print ze even uit en plak ze op zijn buro, vast bevorderlijk voor de sfeer
quote:marthe16 schreef op 01 november 2012 @ 12:51:

Wat vinden jullie ervan als een collega naast je appels eet? Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Mijn collega eet enorm veel fruit op een dag. Hij eet dus appels, mandarijnen en bananen en legt de schillen vervolgens op zijn bureau (zonder iets eronder te leggen). Voor de afvalbak moet je namelijk even opstaan en lopen, we hebben niet veel afvalbakken. Vooral het geluid van het appeleten (kraken, smakken) vind ik ongelofelijk irritant en ook onsmakelijk, en die schillen/klokhuizen vind ik ook vies. Ik ruik het ook. Serieus, in de tijd dat ik dit typ heeft hij 1 appel afgerond en is aan de tweede begonnen. Ik eet zelf ook fruit, maar doe dat boven in de kantine. Ben ik nou zo overgevoelig? Neuh, niet overgevoelig, gewoon een ernstig geval van aanstelleritis
Mensen die naast je boterham met pindakaas eten vind ik smeriger. Die lucht alleen al. Joh, koop een afvalemmertje voor hem en vraag of ie zich wil beperken tot zacht fruit.
quote:marthe16 schreef op 01 november 2012 @ 12:59:

@lilyofthevalley: jij bent werkeloos neem ik aan dat je zomaar overdag kunt forummen?

Relaxxx TO.

Misschien werkt ze wel parttime en is ze vandaag lekker vrij!
quote:marthe16 schreef op 01 november 2012 @ 12:59:

Omdat iedereen van 9 tot 17 werkt?

Ooit in het weekend in een winkel geweest? Ooit 's avonds tv gekeken? Ooit in het ziekenhuis geweest? Of werken die mensen 24/7?
Hmm ja ik ben kennelijk extra gevoelig voor geluid en geuren, ik vroeg me alleen af of andere mensen hier ook last van hadden. Officieel is eten op de werkplek trouwens verboden bij ons op kantoor. Maar dat wil dus niet zeggen dat iedereen zich daaraan houdt.
Overdreven reactie. Zowel op het appel eten als op lillyofthevalley. Veemde gevolgtrekking ook.
Ja. Appels zijn doorgaans gezond ('doorgaans' want helaas niet voor mij). Ik vind je overgevoelig reageren.
quote:marthe16 schreef op 01 november 2012 @ 12:58:

Het gaat niet om 1 appel he. De etiquetteregels geven me trouwens wel gelijk. Maar bedankt voor jullie reacties.Ik moet dus op de plee mijn appel gaan eten
quote:marthe16 schreef op 01 november 2012 @ 13:02:

Hmm ja ik ben kennelijk extra gevoelig voor geluid en geuren, ik vroeg me alleen af of andere mensen hier ook last van hadden. Officieel is eten op de werkplek trouwens verboden bij ons op kantoor. Maar dat wil dus niet zeggen dat iedereen zich daaraan houdt.Maar dan zég je dat toch gewoon tegen hem, als je je er zo aan stoort?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven