iPhone 5 iOS 6.0.1.
vrijdag 2 november 2012 om 12:46
Ik kreeg vanmorgen een update berichtje voor mn iOS dat ik naar 6.0.1. kan met mn iPhone 5.
Dat ben ik nu aan het doen en mijn telefoon heeft zichzelf uitgeschakeld en nu is op het stuk dat je je Apple logo ziet en onderin die witte balk die aangeeft hoe ver hij nu is..
Maar die is al ruim een uur geen mm opgeschoten?
Weet even niet zo goed wat ik nu moet doen, hij maakt namelijk helemaal geen vooruitgang en mijn ervaring met zulke updates tot nu toe is dat die helemaal niet zo lang duren.
Help? Of kan ik niks anders doen dan m zo laten liggen? Iemand anders de update al gedaan en duurde dat ook zo lang?
Dat ben ik nu aan het doen en mijn telefoon heeft zichzelf uitgeschakeld en nu is op het stuk dat je je Apple logo ziet en onderin die witte balk die aangeeft hoe ver hij nu is..
Maar die is al ruim een uur geen mm opgeschoten?
Weet even niet zo goed wat ik nu moet doen, hij maakt namelijk helemaal geen vooruitgang en mijn ervaring met zulke updates tot nu toe is dat die helemaal niet zo lang duren.
Help? Of kan ik niks anders doen dan m zo laten liggen? Iemand anders de update al gedaan en duurde dat ook zo lang?
Internagelaktisch
vrijdag 2 november 2012 om 13:15
vrijdag 2 november 2012 om 13:19
quote:Lenthes schreef op 02 november 2012 @ 13:12:
Maaique, heb je de iPhone aan de oplader? Mijn update duurde hooguit 10 minuten vanochtend.
Ik heb m gewoon in mn laptop zitten hij doet het via iTunes.
Hang nu met Apple support aan de lijn trouwens. Hij is even overleggen want het probleem is niet bekend..
Zucht haha
Maaique, heb je de iPhone aan de oplader? Mijn update duurde hooguit 10 minuten vanochtend.
Ik heb m gewoon in mn laptop zitten hij doet het via iTunes.
Hang nu met Apple support aan de lijn trouwens. Hij is even overleggen want het probleem is niet bekend..
Zucht haha
Internagelaktisch
vrijdag 2 november 2012 om 13:20
quote:gixxer schreef op 02 november 2012 @ 13:15:
Bij mij was mn iPad binnen 5 minuten geupdate en opnieuw opgestart, iPhone4S duurde iets langer, maar in ieder geval geen uur!
Hebben jullie ook het probleem sinds de ios6 dat nieuwe liedjes, gesynchroniseerd via iTunes, wel op je telefoon staan, maar niet aan te klikken zijn?Ik heb gister mn hele playlist nog geluisterd op de sportschool.. Dus niet dat ik weer?
Bij mij was mn iPad binnen 5 minuten geupdate en opnieuw opgestart, iPhone4S duurde iets langer, maar in ieder geval geen uur!
Hebben jullie ook het probleem sinds de ios6 dat nieuwe liedjes, gesynchroniseerd via iTunes, wel op je telefoon staan, maar niet aan te klikken zijn?Ik heb gister mn hele playlist nog geluisterd op de sportschool.. Dus niet dat ik weer?
Internagelaktisch
vrijdag 2 november 2012 om 13:25
Ik heb ze draadloos geupdate, geen zin om de laptop erbij te pakken.
Muziekbieb pakt ie wel, alleen nieuw toegevoegde nummers niet, op internet was het een vaker voorkomend probleem.
Zo is er met elke update wel wat, moet bekennen dat ik er tot nu toe weinig tot geen problemen mee heb.
Jammere van die iPhone is, dat als je telefokn blijft hangen, je niet even de batterij eruit kan halen zoals vroegâh bij bijv. Nokia..
Succes!
Muziekbieb pakt ie wel, alleen nieuw toegevoegde nummers niet, op internet was het een vaker voorkomend probleem.
Zo is er met elke update wel wat, moet bekennen dat ik er tot nu toe weinig tot geen problemen mee heb.
Jammere van die iPhone is, dat als je telefokn blijft hangen, je niet even de batterij eruit kan halen zoals vroegâh bij bijv. Nokia..
Succes!
vrijdag 2 november 2012 om 13:52
Half uur verder, geen idee wat er nou fout ging, de persoon aan de telefoon ook niet.
Nu de telefoon helemaal leeggehaald en terug naar fabrieks instellingen..
Ben nu dus alles er weer op aan het zetten van mn reservekopie.
Die ik gelukkig vlak hiervoor heb gemaakt!! Hoop dat dit goed gaat.
Nu de telefoon helemaal leeggehaald en terug naar fabrieks instellingen..
Ben nu dus alles er weer op aan het zetten van mn reservekopie.
Die ik gelukkig vlak hiervoor heb gemaakt!! Hoop dat dit goed gaat.
Internagelaktisch
vrijdag 2 november 2012 om 14:39
quote:gixxer schreef op 02 november 2012 @ 14:37:
Staan die niet op je iTunes? Of dat je ze ipv kopen alleen via 'installeren' weer op je foon kan zetten vanuit de appstore?
Ja ik moet even kijken hoe dat werkt.. En dat zijn veeeeeeeeeeeel apps dan.. Zucht.
Wat een pech heb ik vandaag zeg! Vanmorgen hele erge migraine, nu nog hoofdpijn als een gek en proberen dit te regelen! Bah!
Staan die niet op je iTunes? Of dat je ze ipv kopen alleen via 'installeren' weer op je foon kan zetten vanuit de appstore?
Ja ik moet even kijken hoe dat werkt.. En dat zijn veeeeeeeeeeeel apps dan.. Zucht.
Wat een pech heb ik vandaag zeg! Vanmorgen hele erge migraine, nu nog hoofdpijn als een gek en proberen dit te regelen! Bah!
Internagelaktisch
vrijdag 2 november 2012 om 14:56
quote:z8jes schreef op 02 november 2012 @ 14:47:
Je kunt ipv de batterij eruit halen de iPhone op een andere manier resetten:
Hou de thuisknop gelijktijdig ingedrukt met de aan/uit knop tot de telefoon uitgaat, daarna aanzetten als gebruikelijk.
Succes!Dat weet ik, dat is alleen niet van toepassing op dit probleem
Je kunt ipv de batterij eruit halen de iPhone op een andere manier resetten:
Hou de thuisknop gelijktijdig ingedrukt met de aan/uit knop tot de telefoon uitgaat, daarna aanzetten als gebruikelijk.
Succes!Dat weet ik, dat is alleen niet van toepassing op dit probleem
Internagelaktisch