Hoe is het nu met...?
vrijdag 2 november 2012 om 20:58
Laatst was er een topic van iemand geopend waarin ze een update gaf hoe het haar is verlopen. De update was twee jaar later. Ik vind dat altijd zo leuk. Misschien een idee om sommige topic's weer omhoog te halen met een update. Dat zou dit topic gebruikt kunnen worden om links te plaatsen van de geupdate topic's.
vrijdag 2 november 2012 om 21:28
vrijdag 2 november 2012 om 21:38
Ik vind dat ook heel leuk om te lezen....! Er schiet me nu niet zo 1 2 3 een te binnen. Maar er was van de week iemand die haar eigen topic van 3 jaar terug voorbij zag komen en dacht goh, dat verhaal lijkt wel heel veel op dat van mij van 3 jaar geleden....hilarisch toch, was ze het zelf. En gaf ze maar effe meteen een update...ze was er toch al
!
vrijdag 2 november 2012 om 22:16
Hahaha dat was ik!
Iemand had mijn topic naar boven gehaald van 3 jaar terug. Ik las het en ik dacht, jee zo was het bij mij ook,
uiteindelijk had ik het zelf geschreven. Echt heel toevallig.
Ook wel confronterend maar super om te merken dat ik zo vooruit ben gegaan in die jaren en zoveel blijer ben!
Iemand had mijn topic naar boven gehaald van 3 jaar terug. Ik las het en ik dacht, jee zo was het bij mij ook,
uiteindelijk had ik het zelf geschreven. Echt heel toevallig.
Ook wel confronterend maar super om te merken dat ik zo vooruit ben gegaan in die jaren en zoveel blijer ben!
vrijdag 2 november 2012 om 22:17
Ja zeker leuk!
Heb al vaker gereageerd op een topic als dit. Ik Ben heel benieuwd hoe het met de schoolpleinmoeder is (alhoewel ik na alle neptopics van tegenwoordig nu bedenk dat dit misschien ook wel eens toch niet echt waar gebeurd is)
Verder heel benieuwd hoe het met new woman is. En of er naast Foppe alweer nieuwe man in leven van Sabeltandcavia is.
En laatst was er een topic over ziek kind waarbij rel ontstond of misschien sprake was dat moeder verhaal verzon/ziekte in stand hield.
Nou, een boel topics komen nu op..
Heb al vaker gereageerd op een topic als dit. Ik Ben heel benieuwd hoe het met de schoolpleinmoeder is (alhoewel ik na alle neptopics van tegenwoordig nu bedenk dat dit misschien ook wel eens toch niet echt waar gebeurd is)
Verder heel benieuwd hoe het met new woman is. En of er naast Foppe alweer nieuwe man in leven van Sabeltandcavia is.
En laatst was er een topic over ziek kind waarbij rel ontstond of misschien sprake was dat moeder verhaal verzon/ziekte in stand hield.
Nou, een boel topics komen nu op..
vrijdag 2 november 2012 om 23:43
quote:feerique schreef op vrijdag 02 november 2012 22:26 Het topic dat Maylea bedoelt is misschien aan welke forummer denk jij (nog) wel eens...
Toch weer anders dan updates geven over oude topics. Dit is meer wordt vervolgd en die andere meer persoonlijk over de schrijfster of schrijver.... Nee, er is ook een topic dat "updates" ofzo heet, waarin deze vraag gesteld wordt.
Toch weer anders dan updates geven over oude topics. Dit is meer wordt vervolgd en die andere meer persoonlijk over de schrijfster of schrijver.... Nee, er is ook een topic dat "updates" ofzo heet, waarin deze vraag gesteld wordt.