Hoe is het nu met...?

02-11-2012 20:58 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst was er een topic van iemand geopend waarin ze een update gaf hoe het haar is verlopen. De update was twee jaar later. Ik vind dat altijd zo leuk. Misschien een idee om sommige topic's weer omhoog te halen met een update. Dat zou dit topic gebruikt kunnen worden om links te plaatsen van de geupdate topic's.
Goed idee! Hoe zou het met die forummer zijn die gisteren hetzelfde voorstelde?
quote:slempie schreef op 02 november 2012 @ 21:07:

Goed idee! Hoe zou het met die forummer zijn die gisteren hetzelfde voorstelde?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het rete-irritant vind als ik een "nieuw" topic begin te lezen en het blijkt al jaren oud te zijn. Van mij hoeft dat uppen dus niet!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 02 november 2012 @ 21:12:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het rete-irritant vind als ik een "nieuw" topic begin te lezen en het blijkt al jaren oud te zijn. Van mij hoeft dat uppen dus niet!Hear Hear!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind dat ook heel leuk om te lezen....! Er schiet me nu niet zo 1 2 3 een te binnen. Maar er was van de week iemand die haar eigen topic van 3 jaar terug voorbij zag komen en dacht goh, dat verhaal lijkt wel heel veel op dat van mij van 3 jaar geleden....hilarisch toch, was ze het zelf. En gaf ze maar effe meteen een update...ze was er toch al ;-)!
Gaat helemaal mis...mijn computer is moe ofzo :-).
Of ikzelf....!?
Zo'n topic is toch vorige week ook al geopend
Oh het leek mij juist wel een leuk idee TO! Maar blijkbaar denkt niet iedereen daar zo over;)
Ik spreek toch geen Chinees?!
Hahaha dat was ik!

Iemand had mijn topic naar boven gehaald van 3 jaar terug. Ik las het en ik dacht, jee zo was het bij mij ook,

uiteindelijk had ik het zelf geschreven. Echt heel toevallig.

Ook wel confronterend maar super om te merken dat ik zo vooruit ben gegaan in die jaren en zoveel blijer ben!
Ja zeker leuk!

Heb al vaker gereageerd op een topic als dit. Ik Ben heel benieuwd hoe het met de schoolpleinmoeder is (alhoewel ik na alle neptopics van tegenwoordig nu bedenk dat dit misschien ook wel eens toch niet echt waar gebeurd is)

Verder heel benieuwd hoe het met new woman is. En of er naast Foppe alweer nieuwe man in leven van Sabeltandcavia is.

En laatst was er een topic over ziek kind waarbij rel ontstond of misschien sprake was dat moeder verhaal verzon/ziekte in stand hield.

Nou, een boel topics komen nu op..
Schoolpleinmoeder? Vertel!
@Snaksel

Jaaaaaa, jij was het! Wat goed dat je nu reageert en van de week ook!
Het topic dat Maylea bedoelt is misschien aan welke forummer denk jij (nog) wel eens...

Toch weer anders dan updates geven over oude topics. Dit is meer wordt vervolgd en die andere meer persoonlijk over de schrijfster of schrijver....
Sabeltand schrijft in genoeg topics hoor en ze heeft zelf haar eigen topic, dus ik stel voordat je het daar eens gaat vragen
Ik vraag me af hoe het met hvslies is. Tijdje terug upte ze zelf haar topic om te vertellen dat t beter aan t gaan was.
quote:feerique schreef op vrijdag 02 november 2012 22:26 Het topic dat Maylea bedoelt is misschien aan welke forummer denk jij (nog) wel eens...

Toch weer anders dan updates geven over oude topics. Dit is meer wordt vervolgd en die andere meer persoonlijk over de schrijfster of schrijver.... Nee, er is ook een topic dat "updates" ofzo heet, waarin deze vraag gesteld wordt.
Ik vraag me af hoe het met Bertje gaat, maar ben bang dat Toon dat niet komt vertellen.
Ik had geen idee dat iemand anders zo idee al opperde. Maar het maakt niet uit of de updates hier zijn of in het andere topic.Dan gaan we gewoon naar de andere topic, lijk me erg leuk om te weten hoe het nu met anderen gaat.
Ik vraag me wel eens af hoe het met Zoyla is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven