Map uit hotmail verdwenen
vrijdag 2 november 2012 om 15:55
Hoi iedereen!
Vandaag merkte ik plots dat er een map die ik enkele maanden geleden in mijn hotmailaccount aangemaakt had, verdwenen was. Ik weet heel zeker dat ik 'm niet zelf verwijderd heb en dat hij nog onderaan het lijstje met mappen stond toen ik de laatste keer checkte. Nu is het niet zo'n ramp dat ik die mails kwijt ben, maar ik vroeg me af of er al nog mensen dit gehad hebben?
Kan het zijn dat er gewoon iets misgelopen is in mijn account en dat dit toeval is? En zou dit iets te maken kunnen hebben met de op til zijnde veranderingen (hotmail > outlook)?
Alvast bedankt!
Vandaag merkte ik plots dat er een map die ik enkele maanden geleden in mijn hotmailaccount aangemaakt had, verdwenen was. Ik weet heel zeker dat ik 'm niet zelf verwijderd heb en dat hij nog onderaan het lijstje met mappen stond toen ik de laatste keer checkte. Nu is het niet zo'n ramp dat ik die mails kwijt ben, maar ik vroeg me af of er al nog mensen dit gehad hebben?
Kan het zijn dat er gewoon iets misgelopen is in mijn account en dat dit toeval is? En zou dit iets te maken kunnen hebben met de op til zijnde veranderingen (hotmail > outlook)?
Alvast bedankt!
zaterdag 3 november 2012 om 15:08
dat laatste kan sowieso geen kwaad.
Weet je welke mails je mist? Zitten daar enigzins unieke kenmerken in, afzenders, onderwerpen, woorden etc
Kun je binnen hotmail daar op zoeken?
(weet ik niet, ik heb geen hotmail)
Misschien dat ze toch ergens staan, daar waar jij niet aan denkt
Weet je welke mails je mist? Zitten daar enigzins unieke kenmerken in, afzenders, onderwerpen, woorden etc
Kun je binnen hotmail daar op zoeken?
(weet ik niet, ik heb geen hotmail)
Misschien dat ze toch ergens staan, daar waar jij niet aan denkt
Je bent zelf een theepot
zondag 4 november 2012 om 07:30
Heb ik ook eens gehad met een andere mailprovider. Ik had voor de herkenbaarheid een ~ voor de mapnamen gezet ( meerdere mappen). Waren allemaal niet meer te vinden, niet in outlook, niet in webmail. Contact gezocht met de provider, bleek ik dat ~ niet te kunnen gebruiken in hun prigramma/systeem. Ze hebben ze netjes teruggehaald en alles was er nog.
Een mailtje sturen naar de hotmail helpdesk?
Een mailtje sturen naar de hotmail helpdesk?
Ja ja, nu weet ik het wel!
maandag 5 november 2012 om 22:39
@ oddjob: Zoals ik hierboven in een reactie vermeldde, heb ik al in de map 'Verwijderd' gekeken. Het was een map die gewoon op de hotmailserver stond, ik werkte niet met outlook of met windows live of iets dergelijks, de mails stonden dus ook niet op mijn computer. Undeleten heb ik ook geprobeerd, maar er kwam niks terug. Mijn computer is geen Mac. Ik heb inderdaad niet zóveel verstand van computers, maar toch ook niet weinig... En ze zijn écht weg. (Echt weg van een pc zou inderdaad vreemd zijn, maar op mijn pc zelf staan en stonden ze dus niet.)
@ asma: Hmm... Zo'n tekens stonden niet in mijn mapnaam, het was gewoon één woord. Maar dank je voor de tip! Ik denk niet dat ik 'n mailtje ga sturen, want uiteindelijk is het niet echt erg dat ik die mails kwijt ben, ik vond het gewoon heel vreemd...
@ asma: Hmm... Zo'n tekens stonden niet in mijn mapnaam, het was gewoon één woord. Maar dank je voor de tip! Ik denk niet dat ik 'n mailtje ga sturen, want uiteindelijk is het niet echt erg dat ik die mails kwijt ben, ik vond het gewoon heel vreemd...