Facebook vraagje

01-11-2012 22:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je iemand hebt uitgenodigd op Facebook, maar diegene weigert je uitnodiging, staat er dan nog steeds 'vriendschapsverzoek verzonden'? Dus: kun jij wel/niet zien of iemand je weigert/accepteert?
Je kunt niet zien of je geweigerd wordt of hebt.
Maar je bent dan geen vrienden met iemand. Dus dan kan je er van uit gaan dat iemand je geweigerd heeft.
Ja dan staat er nog steeds 'vriendschapsverzoek verzonden' en nee je kan het niet letterlijk zien, wel aannames doen.
Je kunt wel zien of iemand je geaccepteerd heeft, krijg je een melding van. Maar weigering kun je niet zien Anna
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Gewoon nog even geduld
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Oke thanks! En Nina, ik weet het, maar ben mezelf wel gek aan het maken nu
Nee dan moet je 'm weer opnieuw toevoegen geloof ik...dan staat er geen vriendschapsverzoek meer open.
quote:anna1111 schreef op zondag 04 november 2012 14:33 Oke thanks! En Nina, ik weet het, maar ben mezelf wel gek aan het maken nu

Want de wereld vergaat als iemand je niet accepteert op FB?

Of heb jij iemand geweigerd en ben je nu bang dat diegene dat ziet? (Merken doet hij/zij sowieso).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laat ma raden, een jongen die jij leuk vindt heeft je nog niet geaccepteerd? Een week later? Hmmm....
quote:Sssenta schreef op 05 november 2012 @ 09:41:

Laat ma raden, een jongen die jij leuk vindt heeft je nog niet geaccepteerd? Een week later? Hmmm....

Het gaat om een jongen waar oogcontact mee is geweest lees ik in een ander topic.

TO: of hij weet niet wie je bent of hij heeft geen interesse om je toe te voegen op zijn facebook.

Of hij kijkt als 22 jarige niet iedere dag op facebook, maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven