Facebook vraagje
maandag 5 november 2012 om 06:31
quote:anna1111 schreef op zondag 04 november 2012 14:33 Oke thanks! En Nina, ik weet het, maar ben mezelf wel gek aan het maken nu
Want de wereld vergaat als iemand je niet accepteert op FB?
Of heb jij iemand geweigerd en ben je nu bang dat diegene dat ziet? (Merken doet hij/zij sowieso).
Want de wereld vergaat als iemand je niet accepteert op FB?
Of heb jij iemand geweigerd en ben je nu bang dat diegene dat ziet? (Merken doet hij/zij sowieso).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 5 november 2012 om 09:48
quote:Sssenta schreef op 05 november 2012 @ 09:41:
Laat ma raden, een jongen die jij leuk vindt heeft je nog niet geaccepteerd? Een week later? Hmmm....
Het gaat om een jongen waar oogcontact mee is geweest lees ik in een ander topic.
TO: of hij weet niet wie je bent of hij heeft geen interesse om je toe te voegen op zijn facebook.
Of hij kijkt als 22 jarige niet iedere dag op facebook, maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Laat ma raden, een jongen die jij leuk vindt heeft je nog niet geaccepteerd? Een week later? Hmmm....
Het gaat om een jongen waar oogcontact mee is geweest lees ik in een ander topic.
TO: of hij weet niet wie je bent of hij heeft geen interesse om je toe te voegen op zijn facebook.
Of hij kijkt als 22 jarige niet iedere dag op facebook, maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje