haren

07-11-2012 10:30 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf vind ik een bijgeschroren, bijgetrimmde poes mooier dan een volledig kale poes. lippen wel mooi kaal naar daarboven mag best wat haar staan. Helemaal kaal vind ik echt niet mooi.

Als man heb ik net er boven ook mooi bijgetrimmed en onder alles kaal. Wat vinden de dames op het forum het mooist om te zien, als ik uit mag gaan dat jullie een representatieve groep nederlandse vrouwen vertegenwoordigen. Als allemaal niks uitmaakt of niet interessant is hoor ik het ook graag dan hoef ik daar mijn best niet zo voor te doen ;)
Iedereen heeft een andere smaak wat dat betreft.
quote:sportman1964 schreef op 07 november 2012 @ 10:30:

Zelf vind ik een bijgeschroren, bijgetrimmde poes mooier dan een volledig kale poes. lippen wel mooi kaal naar daarboven mag best wat haar staan.

Hier kan ik mij wel in vinden.

Mee eens dus.
Ik dacht dat het over 'Project X' in haren zou gaan.
Haren groeien op je hoofd, op je 'poes' heet het gewoon ordinair schaamhaar!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 07 november 2012 @ 10:40:

Haren groeien op je hoofd, op je 'poes' heet het gewoon ordinair schaamhaar!Dat is toch ook haar dan, slappe...
quote:sportman1964 schreef op 07 november 2012 @ 10:30:

Zelf vind ik een bijgeschroren, bijgetrimmde poes mooier dan een volledig kale poes

Ik heb 6 poezen... Alhoewel, 4 poezen en 2 katers, en ik vind ze het mooiste als ze au naturel zijn. Volledig behaard. Lekker zacht!

Maar een getrimde schaamstreek is ook mooi. Zoals jij het bij de vrouw én de man beschrijft. Dat geniet ook mijn voorkeur.

Dus sportman, je moet je best blijven doen!
Ik kreeg recent de viva 40 jaar editie onder gen en daar stond de haardracht per decennia in....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik heb niet veel met schaamhaar.

mijn voorkeur is bij zowel man als vrouw alles weg
Alles gewoon een beetje bijgehouden.
Bijgehouden en dan dit broekje erover.
Slappe wat anthonius?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mijn vrouw en ik scheer de schaam streek kaal, bij de sauna valt op hoeveel vrouwen kaal zijn. Mijn vrouw begon alles af te scheren na onze laatste sauna bezoek. Wat is jullie ervaring sauna, fitness, sport.. Wat is de verhouding tussen kaal en streep of bos?
Het maakt mij geen r**t uit wat een willekeurige man met zijn schaamhaar heeft gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb het precies zoals jij in de OP zegt. Maar wel een leuke driehoek. Een streepje is saai ^^ .
[...]het gaat over haren, als het je geen r**t scheelt. Lees het aub niet.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2012 13:05
Reden: Op de man spelen
% gewijzigd
quote:duntam schreef op 07 november 2012 @ 12:36:

Muts, het gaat over haren, als het je geen r**t scheelt. Lees het aub niet.

Heb je het tegen je moeder ofzo?

Als je mij bedoelt mag je het afkorten tot BGB als mijn nick je te lang is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind schaamhaar best leuk. Trop is teveel, ok, maar waarom zou je alles kaal scheren? Het is toch iets natuurlijks. Een vrouw moet zich voor mij niet plamuren, schilderen, polijsten... :-)

Als de hygiene in orde is, heb ik liefst dat een vrouw er als een vrouw bij loopt. Dat houdt in dat bepaalde smaakjes en geurtjes en haartjes er bij horen. Maar uiteraard is dat gewoon maar mijn persoonlijke voorkeur.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2012 @ 12:39:

[...]

Heb je het tegen je moeder ofzo?

Als je mij bedoelt mag je het afkorten tot BGB als mijn nick je te lang is.Bij de reactie van sommige mannen, zou je haast verlegen worden dat je zelf een man bent...
Kale schaamlippen vind ik echt irritant!! bij mij groeit het vrij snel weer aan, en die stoppels jeuken!! sja jammer dan hoor...

Maar waarom wil je het eigenlijk weten van een representatieve groep vrouwen? Ben je van plan jouw net getrimde zaakje aan een heel vrouwelijk Nederland te laten zien??? Anders is toch gewoon jouw eigen smaak, en misschien ook nog een beetje die van je partner van belang??
dubbel..
Ik vind getrimd ook het mooiste. Ik hou niet van helemaal kaal maar zo'n gigantische bos hoeft ook niet van mij.
Ik ben ook een liefhebber van getrimd maar niet helemaal kaal. Ballen wel graag glad maar bovenop graag nog wat haar. Zal wel raar klinken maar daar blijft altijd een lekker luchtje in hangen! Zelf laat ik ook bijna altijd een streepje of driehoekje staan terwijl mijn lippen wel helemaal kaal zijn. Heel af en toe in een gekke bui gaat alles er af maar dat jeukt zo;(
Ik vind t ontzettend ranzig als mannen het woord poes gebruiken. Dit ff terzijde.
Ik houd er van om kaal te zijn. Bij een man vind ik het ook wel prettig wanneer hij het bijhoudt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven