haren
woensdag 7 november 2012 om 10:30
Zelf vind ik een bijgeschroren, bijgetrimmde poes mooier dan een volledig kale poes. lippen wel mooi kaal naar daarboven mag best wat haar staan. Helemaal kaal vind ik echt niet mooi.
Als man heb ik net er boven ook mooi bijgetrimmed en onder alles kaal. Wat vinden de dames op het forum het mooist om te zien, als ik uit mag gaan dat jullie een representatieve groep nederlandse vrouwen vertegenwoordigen. Als allemaal niks uitmaakt of niet interessant is hoor ik het ook graag dan hoef ik daar mijn best niet zo voor te doen
Als man heb ik net er boven ook mooi bijgetrimmed en onder alles kaal. Wat vinden de dames op het forum het mooist om te zien, als ik uit mag gaan dat jullie een representatieve groep nederlandse vrouwen vertegenwoordigen. Als allemaal niks uitmaakt of niet interessant is hoor ik het ook graag dan hoef ik daar mijn best niet zo voor te doen
woensdag 7 november 2012 om 10:36
woensdag 7 november 2012 om 10:49
quote:sportman1964 schreef op 07 november 2012 @ 10:30:
Zelf vind ik een bijgeschroren, bijgetrimmde poes mooier dan een volledig kale poes
Ik heb 6 poezen... Alhoewel, 4 poezen en 2 katers, en ik vind ze het mooiste als ze au naturel zijn. Volledig behaard. Lekker zacht!
Maar een getrimde schaamstreek is ook mooi. Zoals jij het bij de vrouw én de man beschrijft. Dat geniet ook mijn voorkeur.
Dus sportman, je moet je best blijven doen!
Zelf vind ik een bijgeschroren, bijgetrimmde poes mooier dan een volledig kale poes
Ik heb 6 poezen... Alhoewel, 4 poezen en 2 katers, en ik vind ze het mooiste als ze au naturel zijn. Volledig behaard. Lekker zacht!
Maar een getrimde schaamstreek is ook mooi. Zoals jij het bij de vrouw én de man beschrijft. Dat geniet ook mijn voorkeur.
Dus sportman, je moet je best blijven doen!
woensdag 7 november 2012 om 11:59
woensdag 7 november 2012 om 12:39
woensdag 7 november 2012 om 12:43
Ik vind schaamhaar best leuk. Trop is teveel, ok, maar waarom zou je alles kaal scheren? Het is toch iets natuurlijks. Een vrouw moet zich voor mij niet plamuren, schilderen, polijsten...
Als de hygiene in orde is, heb ik liefst dat een vrouw er als een vrouw bij loopt. Dat houdt in dat bepaalde smaakjes en geurtjes en haartjes er bij horen. Maar uiteraard is dat gewoon maar mijn persoonlijke voorkeur.
Als de hygiene in orde is, heb ik liefst dat een vrouw er als een vrouw bij loopt. Dat houdt in dat bepaalde smaakjes en geurtjes en haartjes er bij horen. Maar uiteraard is dat gewoon maar mijn persoonlijke voorkeur.
woensdag 7 november 2012 om 12:46
woensdag 7 november 2012 om 14:04
Kale schaamlippen vind ik echt irritant!! bij mij groeit het vrij snel weer aan, en die stoppels jeuken!! sja jammer dan hoor...
Maar waarom wil je het eigenlijk weten van een representatieve groep vrouwen? Ben je van plan jouw net getrimde zaakje aan een heel vrouwelijk Nederland te laten zien??? Anders is toch gewoon jouw eigen smaak, en misschien ook nog een beetje die van je partner van belang??
Maar waarom wil je het eigenlijk weten van een representatieve groep vrouwen? Ben je van plan jouw net getrimde zaakje aan een heel vrouwelijk Nederland te laten zien??? Anders is toch gewoon jouw eigen smaak, en misschien ook nog een beetje die van je partner van belang??
woensdag 7 november 2012 om 15:40
Ik ben ook een liefhebber van getrimd maar niet helemaal kaal. Ballen wel graag glad maar bovenop graag nog wat haar. Zal wel raar klinken maar daar blijft altijd een lekker luchtje in hangen! Zelf laat ik ook bijna altijd een streepje of driehoekje staan terwijl mijn lippen wel helemaal kaal zijn. Heel af en toe in een gekke bui gaat alles er af maar dat jeukt zo;(