haren

07-11-2012 10:30 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf vind ik een bijgeschroren, bijgetrimmde poes mooier dan een volledig kale poes. lippen wel mooi kaal naar daarboven mag best wat haar staan. Helemaal kaal vind ik echt niet mooi.

Als man heb ik net er boven ook mooi bijgetrimmed en onder alles kaal. Wat vinden de dames op het forum het mooist om te zien, als ik uit mag gaan dat jullie een representatieve groep nederlandse vrouwen vertegenwoordigen. Als allemaal niks uitmaakt of niet interessant is hoor ik het ook graag dan hoef ik daar mijn best niet zo voor te doen ;)
quote:mosdef schreef op 07 november 2012 @ 16:18:

Ik vind t ontzettend ranzig als mannen het woord poes gebruiken. Dit ff terzijde.Mogen vrouwen het woord wel in de mond nemen?
Ik heb heel lang gevoetbald en ik heb nog nooit een man in mijn leven gezien die zijn schaamstreek op wat voor manier bijhield.

Maar kennelijk hangt het af van de scene waarin je je begeeft.
quote:stefanbikkel schreef op 07 november 2012 @ 19:11:

Ik heb heel lang gevoetbald en ik heb nog nooit een man in mijn leven gezien die zijn schaamstreek op wat voor manier bijhield.

Maar kennelijk hangt het af van de scene waarin je je begeeft.Serieus? Ik heb een paar exen die veel voetballen en die waren toch echt allemaal netjes bijgewerkt. Dat is ze geraden ook, als ik ergens op af knap..!
quote:mosdef schreef op 07 november 2012 @ 16:18:

Ik vind t ontzettend ranzig als mannen het woord poes gebruiken. Dit ff terzijde.

Als vrouwen het gebruiken ook overigens.
quote:tussendoortje schreef op 07 november 2012 @ 14:04:

Kale schaamlippen vind ik echt irritant!! bij mij groeit het vrij snel weer aan, en die stoppels jeuken!! sja jammer dan hoor...

Maar waarom wil je het eigenlijk weten van een representatieve groep vrouwen? Ben je van plan jouw net getrimde zaakje aan een heel vrouwelijk Nederland te laten zien??? Anders is toch gewoon jouw eigen smaak, en misschien ook nog een beetje die van je partner van belang??

Ik heb eigenlijk geen reden. gewoon gezonde nieuwschierigheid, om eens te horen wat ik zelf het mooiste vind ook algemeen door vrouwen mooi gevonden wordt.

Ik heb al heel lang netjes getrimmed op 2 a 3 mm driehoek erboven en ballen kaal en glad. Jeuken doet het overgens nooit als je het maar bijhoudt.

Nu heb ik overgens vrij strakke ballen en een iets getinte huidskleur maar ik kan me voorstellen dat kale ballen in sommige gevallen (zeer witte huidskleur en grote slobberzak) het zaakje doen denken aan een geplukte kip. En dan kan er misschien beter een bos haren op staan, of vergis ik me daarin
quote:stefanbikkel schreef op woensdag 07 november 2012 19:07 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mosdef in "haren"" class="messagelink">mosdef schreef op 07 november 2012 @ 16:18</a>:</b>

Ik vind t ontzettend ranzig als mannen het woord poes gebruiken. Dit ff terzijde.</div></blockquote>Mogen vrouwen het woord wel in de mond nemen? Ja hoor, als het over het huisdier gaat.
quote:sportman1964 schreef op 07 november 2012 @ 20:44:

[...]

Ik heb al heel lang netjes getrimmed op 2 a 3 mm driehoek erboven en ballen kaal en glad. Jeuken doet het overgens nooit als je het maar bijhoudt.Waarom zou je hier als man tijd aan willen besteden?
quote:qupida schreef op 07 november 2012 @ 19:24:

[...]

als ik ergens op af knap..!

Meen je dat nou????

(Ik denk dan dat die voetballende ex-en dat voor jou deden, gegeven je duidelijke opvattingen. Ik denk niet dat zij sowieso al hun schaamhaar bijhielden).
Nou ik denk wel dat ze dat al deden SB, het is nou niet zo dat ik de conditie van hun schaamhaar bespreek voor we voor het eerst in bed belanden.

En ja, ik meen het. Waarom moet een vrouw haar schaamstreek wel verzorgen en zou een man dat niet hoeven?
quote:qupida schreef op 07 november 2012 @ 21:28:

Waarom moet een vrouw haar schaamstreek wel verzorgen en zou een man dat niet hoeven?Tsja, waarom dragen vrouwen wel make-up en mannen (doorgaans) niet? Niet echt een reden, maar historisch zo gegroeid.
Nou inmiddels is het historisch dat mannen hun schaamstreek niet meer bijwerken. Van alle bedpartners die ik heb gehad (en dat zijn er best wel wat) ben ik maar 1x iemand tegen gekomen die het niet bijhield.
Van mij mag een man alles laten staan hoor. Een beetje bijgewerkt is nog prima, maar getrimd in de vorm van een driehoek zou voor mij een enorme afknapper zijn. Ieuww. Verwijfd, homo-achtig of juist type player, dat roept het bij mij op.
Dit vind ik persoonlijk wel heel opwindend...

Alles is beter dan stoppels.
quote:Amand schreef op 08 november 2012 @ 23:31:

Alles is beter dan stoppels.Dus toch Heintje Davids...
Ik vind het wel prettig als het een beetje bijgehouden wordt, maar helemaal kaal vind ik ook niet mooi. En stoppels zijn inderdaad echt een ramp, schuurt zo tijdens de seks. Dan nog liever een bos haar...
Helemaal kaal voor zowel man als vrouw! Lekker fris! Gewoon elke morgen onder de douche het mesje er op! Zo gebeurd als je het bijhoudt!
Sportman = Rob
quote:Altijdwat schreef op 09 november 2012 @ 22:37:

Sportman = Rob????
Verder eens met Amand.
Ik was vanmiddag nog aan het dagdromen over een keurig bijgehouden perkje schaamhaar waar m'n vingers doorheen woelden...
.
anoniem_109511 wijzigde dit bericht op 09-11-2012 23:48
Reden: iets met perkjes maar in dit topic lijkt alles dubbelzinnig
% gewijzigd
Ik vind getrimd dan wel netjes bijgehouden het mooist, maar belachelijk veel werk.

Voor mij is dagelijks onder de douche even bijwerken met scheermes het fijnst en het gemakkelijkst.

Van wondjes, ingegroeid haar, pukkels heb ik geen last.

De eerste periode van scheren wel, nu nooit meer. Pas als ik het laat groeien omdat ik af en toe bedenk dat netjes getrimd toch leuker is dan krijg ik jeuk en ingegroeide haartjes die gaan ontsteken.

Dus hup dan pak ik het mesje maar weer.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Ik kan er niet aan wennen, ik heb een scharrel gehad die zich van top tot teen schoor, nog een geluk dat ik geen satijnen lakens had, anders was hij steeds mijn bed uitgegleden
zijn er dan helemaal geen echte mannen meer ??!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven