Windowstelefoon
woensdag 7 november 2012 om 19:23
Ik zou graag om advies willen vragen. Ik denk erover om een Windowstelefoon aan te schaffen (Nokia Lumia 710 of 610) maar ik hoor wisselende verhalen over Windows als besturingssysteem ten opzichte van Android of IOS. Zo schijnt Whatsapp een stuk minder goed te werken en worden er vele apps van de andere systemen niet ondersteund door Windows (bijvoorbeeld Appie van Albert Heijn en verschillende spelletjes). Maar als ik op internet ga zoeken kom ik ook in reviews van bovengenoemde telefoons tegen dat men erg tevreden is. Ik ben heel benieuwd hoe bezitters van een Windowstelefoon erover denken. Heb je last van slecht functionerend Whatsapp of niet beschikbare apps of ben je juist blij met je keuze? Ik hoor het allemaal heel graag!
Alvast heel erg bedankt!
Alvast heel erg bedankt!
donderdag 8 november 2012 om 01:17
Heb de lumia 800 gehad en ik wist niet hoe snel ik terug moest gaan naar een iPhone.
Ook al zijn ze ermee bezig, er zijn echt veeeel minder Apps te downloaden dan bij Apple en android.
Als je er vooral mee belt, smst of de normale internetbrowser gebruikt, geweldige toestellen die Windows phones.
Als je keer wilt doen, raad ik je aan om op dit moment toch naar een Apple of android toestel te kijken
Ook al zijn ze ermee bezig, er zijn echt veeeel minder Apps te downloaden dan bij Apple en android.
Als je er vooral mee belt, smst of de normale internetbrowser gebruikt, geweldige toestellen die Windows phones.
Als je keer wilt doen, raad ik je aan om op dit moment toch naar een Apple of android toestel te kijken