herstdippies verzamelen...
vrijdag 9 november 2012 om 09:30
Ik heb echt niet zoveel moeite met niet-zomer seizoenen,
maar gek genoeg merk ik wel dat ik
-meer pieker
-meer wisselende humeurtjes heb, me vaker
een beetje dipperig voel
-toch wat sneller moe ben (ik ben door een bepaald 'iets'
chronisch moe. ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd een beetje over mn grenzen ben gegaan en dat ik dat weer wat beter moet bewaken zeg maar...)
nu weet ik echt niet of dit officieel een 'herstdip' is, maar goed.
ik denk wel dat als ik iedere dag even naar buiten ga ik me
wat beter voel. deze week had ik daar geen tijd voor, vorige week wel, was wel een verschil...
nou ja tips en andere het-is-geen-zomer-meer-zielepoten zijn welkom...
het is overigens geen groot drama, maar misschien kunnen we mekaar soms ff opbeuren of een schop onder de kont geven...
maar gek genoeg merk ik wel dat ik
-meer pieker
-meer wisselende humeurtjes heb, me vaker
een beetje dipperig voel
-toch wat sneller moe ben (ik ben door een bepaald 'iets'
chronisch moe. ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd een beetje over mn grenzen ben gegaan en dat ik dat weer wat beter moet bewaken zeg maar...)
nu weet ik echt niet of dit officieel een 'herstdip' is, maar goed.
ik denk wel dat als ik iedere dag even naar buiten ga ik me
wat beter voel. deze week had ik daar geen tijd voor, vorige week wel, was wel een verschil...
nou ja tips en andere het-is-geen-zomer-meer-zielepoten zijn welkom...
het is overigens geen groot drama, maar misschien kunnen we mekaar soms ff opbeuren of een schop onder de kont geven...
vrijdag 9 november 2012 om 09:40
quote:Eleonora schreef op 09 november 2012 @ 09:33:
Sterkte!
Geen last van de 'herst' zelf, ik vind alle seizoenen leuk en merk er niks van. Ik kan alleen niet tegen de hitte en vindt die dan weer enorm overschat maar die paar dagen per jaar dat het erg heet is in Nederland sla ik me daar simpelweg doorheen.+35!
Sterkte!
Geen last van de 'herst' zelf, ik vind alle seizoenen leuk en merk er niks van. Ik kan alleen niet tegen de hitte en vindt die dan weer enorm overschat maar die paar dagen per jaar dat het erg heet is in Nederland sla ik me daar simpelweg doorheen.+35!
vrijdag 9 november 2012 om 09:41
Ik snap het phoebe, ik had er voorheen meer last van. Nu ben ik denk ik gewoon extreem gelukkig, dus dan valt het mee. Ik probeer te genieten van een avondje op de bank samen onder een dekentje met een wijntje of een lekker kopje koffie. Bovendien houd ik erg van eten en geniet dus juist van typische winterkost. Zo denk ik dat ik van het weekend hachee maak en stoofperen. Daarnaast helpt een zonnebankje ook altijd, maar die neem ik maar heel af en toe. Ook lekker badderen en scrubben is fijn. Een goede warme jas en warme schoenen dragen bij mij ook bij, je moet vooral niet buiten kou gaan lopen lijden.
Buiten alles vind ik de herfst so far erg meevallen! Wat heeft het nu geregend? In mijn beleving is het dit jaar best wel oké, maarja, vroeger fietste ik ook veel meer.
Buiten alles vind ik de herfst so far erg meevallen! Wat heeft het nu geregend? In mijn beleving is het dit jaar best wel oké, maarja, vroeger fietste ik ook veel meer.
vrijdag 9 november 2012 om 10:25
Ik heb echt zonlicht nodig om goed in mijn vel te zitten. Toen we dus op zoek gingen naar een nieuw huis, heb ik dat als voorwaarde gesteld: veel en grote ramen waar zonlicht naar binnen komt. Ik ga ook onder de zonnebank, niet om de bruinen, maar als een soort zelfopgelegde "licht therapie". Ik zal weer blij zijn als de dagen lengen!
vrijdag 9 november 2012 om 11:37
quote:Confiture schreef op 09 november 2012 @ 09:41:
Ik gedij juist het best bij die dagen dat het hier stikt van de hitte. Heerlijk.Ik ook. Ben op mijn best/energiekst/gelukkigst/vrolijkst bij warme temperaturen, elke dag een knalblauwe lucht en lekker veel zon. Vroeger dipte ik flink in de herfst en winter, tegenwoordig gaat het goed. Ik kan nu zelfs genieten van herfstbladeren, regenbuien, stormwinden, dekens op de bank, koppen thee, enorme sloffen driedubbelgevoerd en stoofpotjes. Maar zon en warm... dat het liefst.
Ik gedij juist het best bij die dagen dat het hier stikt van de hitte. Heerlijk.Ik ook. Ben op mijn best/energiekst/gelukkigst/vrolijkst bij warme temperaturen, elke dag een knalblauwe lucht en lekker veel zon. Vroeger dipte ik flink in de herfst en winter, tegenwoordig gaat het goed. Ik kan nu zelfs genieten van herfstbladeren, regenbuien, stormwinden, dekens op de bank, koppen thee, enorme sloffen driedubbelgevoerd en stoofpotjes. Maar zon en warm... dat het liefst.
vrijdag 9 november 2012 om 12:13