iets tegen vislucht?
zondag 11 november 2012 om 10:28
Goedemorgen allemaal!! Mijn vriend heeft gister vis gemaakt. Zelf lus ik dat absoluut niet dus hij maakt dat als ik een dagje weg ben. Echt zo'n hele makreel met kop en alles er aan!! Nu hangt er echter sinds gister een enorme vislucht in de keuken. Heeft iemand een tip hoe je dit op een natuurlijke manier weg krijgt?
zondag 11 november 2012 om 11:44
zondag 11 november 2012 om 11:55
zondag 11 november 2012 om 12:29
Lijkt me dat je eerst de bron van de vislucht moet zien te vinden. Als de geur uit de oven komt, moet je die schoonmaken. Maar misschien zit er nog een spoortje van vis op het aanrecht (waar de vis gelegen heeft) of in de wasbak, dan moet je die schoonmaken. Of misschien zit de geur aan het fornuis.
zondag 11 november 2012 om 14:16
En vergeet vooral de afvalbak niet.
Ook als je waterkoker ontkalkt met azijn dan kan je daarmee ook het toilet meteen doen. Ook het water van het nakoken daarmee kan je goed schoonmaken.
Ik vind die azijnlucht dan toch frisser dan vislucht.
Niet spuiten met lekkere geurtjes, want dat is erger dan zonder. Ik vind het net als bij mensen. Komt er zo'n stinkdoos langs die verschrikkelijk meurt en ook nog een misselijk makende walm parfumlucht verspreid. Dat ruikt echt niet fijn.
Ook als je waterkoker ontkalkt met azijn dan kan je daarmee ook het toilet meteen doen. Ook het water van het nakoken daarmee kan je goed schoonmaken.
Ik vind die azijnlucht dan toch frisser dan vislucht.
Niet spuiten met lekkere geurtjes, want dat is erger dan zonder. Ik vind het net als bij mensen. Komt er zo'n stinkdoos langs die verschrikkelijk meurt en ook nog een misselijk makende walm parfumlucht verspreid. Dat ruikt echt niet fijn.