Anders dan op de afbeelding
zondag 11 november 2012 om 15:02
Net even naar de cake gekeken die in de oven staat.
Wauw, hij puilt uit de bakvorm, het lijkt wel of die op het punt van ontploffen staat.
Hij moet nog zeker 20 minuten, dat we wachten af.
Maaaaaaaaar waarom lijkt wat ik maak nu nooit op de afbeelding van de verpakking?
Ben ik de enige die dit heeft, of hebben jullie dat ook regelmatig?
Voorbeelden die niet aan eten gerelateerd zijn mogen ook
Wauw, hij puilt uit de bakvorm, het lijkt wel of die op het punt van ontploffen staat.
Hij moet nog zeker 20 minuten, dat we wachten af.
Maaaaaaaaar waarom lijkt wat ik maak nu nooit op de afbeelding van de verpakking?
Ben ik de enige die dit heeft, of hebben jullie dat ook regelmatig?
Voorbeelden die niet aan eten gerelateerd zijn mogen ook
zondag 11 november 2012 om 22:01
Hier ook hoor, niets lijkt op wat op de verpakking staat!
Kort geleden was er trouwens een programma op tv. Die mevrouw vertelde dat als ze bijv. geroosterde kippen willen fotograferen, dat ze dan een rauwe kip nemen en insmeren met tuinbeits. Geen wonder dat mijn kippen er altijd heel anders uit zien
Kort geleden was er trouwens een programma op tv. Die mevrouw vertelde dat als ze bijv. geroosterde kippen willen fotograferen, dat ze dan een rauwe kip nemen en insmeren met tuinbeits. Geen wonder dat mijn kippen er altijd heel anders uit zien
zondag 11 november 2012 om 22:12
quote:wittegeit schreef op 11 november 2012 @ 22:01:
Met als resultaat dat hun kip er beter uitziet, en jouw kip beter smaakt.
Ik denk dat ik dan toch liever bij jou aanschuif. Hoe laat eten jullie morgen??
Met als resultaat dat hun kip er beter uitziet, en jouw kip beter smaakt.
Ik denk dat ik dan toch liever bij jou aanschuif. Hoe laat eten jullie morgen??
zondag 11 november 2012 om 22:18