Goedkope tablet

11-11-2012 15:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Is er iemand die een "goedkopere" tablet heeft, van een minder goed/minder bekend merk dan Apple of Samsung? Ik zoek een tablet onder de 200 euro. Heeft iemand ervaringen met een bepaald merk?
Ik heb vorige week een cresta gekregen.

(http://www.tabletworld.nl ... -slecht-voor-honderd-euro)

Ik ben er hartstikke blij mee! Maar het zal ook wel afhangen van wat je ermee doet.
.
Bedankt voor de tips

Iemand ook ervaring met Yarvik?
Waar je goed op moet letten: even kijken of google play ondersteund wordt. Google heeft een lijst met merken gepubliceerd die ze ondersteunen. Heb je er eentje die niet ondersteund wordt (zoals ik... ...) dan kun je heel veel apps niet downloaden!
Bij de Aldi met melkchocolade en hele hazelnoten!
Wat een stomme reactie hierboven, maar goed...

Ik heb een Yarvik tablet (hier staat trouwens ook een uitgebreide beoordeling).

Op zich een goede tablet, maar wel erg basic. Hij kan maar 1 ding tegelijk. Wanneer je 'm alleen wilt gebruiken voor een paar (kleine) apps of simpel internetten is het prima.

Wanneer je 'm als 'vervanging voor je laptop' gebruikt, zou ik geen goedkope tablet aanraden.
anoniem_130711 wijzigde dit bericht op 13-11-2012 15:59
Reden: foutje
% gewijzigd
Ik heb ook een goedkope tablet (aanbieding via de Veronica gids).Ben er erg blij mee en hij is superhandig!
Zelf ben ik meer fan van Archos tablets.

Beste tip die ik je mee kan geven is: zorg ervoor dat, welke je ook koopt je hem even kunt uitproberen. Even kijken hoe die reageert enzo.

Bedenk verder ook wat je met de tablet wilt. Als je alleen wilt internetten maakt het niet veel uit welke android versie erop staat, maar als je echt gaat voor de apps, dan is het wel verstandig om een nieuwere android versie te gaan. Niet alle apps voor 4.0 zijn ook voor 2.3 beschikbaar bijvoorbeeld.
Bedankt voor jullie reacties! Daar kan ik wel wat mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven