Hoofdpijn, misselijk, vreten

12-11-2012 10:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd als ik me minder lekker voel probeer ik het gevoel weg te eten. Zoals vandaag. Heb al sinds gisteren koppijne en ben misselijk. In de ochtend nog steeds. Toen ben ik meer gaan eten dan normaal. Als het ware niet willen voelen, het gevoel wegeten. Ik heb het volgende gegeten: 2 boterhammen pinda choco, 2 pakken liga milkbreak en 100 gram zoete popcorn. Is dit extreem veel? Wie herkent dit?
2 pakken liga milkbreak? Dat zijn dus 2 pakken met 2x6 koekjes?? 24 Van die koekjes?? Ja, dat vind ik extreem ja.
Als je nog maar in je Jeans past! ;)
Weet je zeker dat jouw lichamelijke klachten niet voortkomen uit geestelijke? Dat je daarom meer eet?
Ehm ik bedoel 2 kleine pakjes... Toch vind ik best veel wat ik gegeten heb. Ben trouwens totaal niet dik met mijn 51 kilo. Of ik mijn jeans nog pas weet ik niet, mijn buik staat op ontploffen (snik, snik).
Ontbijtkoekje: je kan heel goed gelijk hebben. Maar ik wil me niet ziek voelen en probeer dat met eten weg te eten zeg maar. Herkent iemand zich hierin? Het lijkt wel of ik niet wil voelen. Heb dit vrijwel alleen als ik me niet ok voel.
Ik herken het in zoverre dat ik na een migraine sans migraine aanval alles eet wat los en vast zit, gewoon echt een vreetbui en me daarna wel wat beter voel. Gelukkig heb ik niet vaak migraine
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Felice71, migraine is idd erg vervelend! Gelukkig heb je het niet vaak! Doe je dat om bij te tanken of niet te voelen zeg maar? Hoop dat zo'n aanval je bespaard blijft, want tis echt naar.
Ik herken hem. Ik denk altijd dat als ik misselijk ben dat ik dan waarschijnlijk moet eten omdat je het relateert aan honger.

Ik kan namelijk van de honger hoofdpijn krijgen of misselijk worden dus automatisch begin ik mijn maag te vullen. Maar ja als je gewoon grieperig bent of migraine hebt helpt het niet maar toch doe ik het dan ook. Als ik maagkrampen heb drink ik ook altijd coca cola, ook zoiets.
grappig
Waterplant: Het lijkt soms net of ik me wat beter voel als ik wat meer eet. Coca cola is een goed idee trouwens! Dan zakt het geheel een beetje.
quote:skinnyjeans86 schreef op 12 november 2012 @ 10:48:

Waterplant: Het lijkt soms net of ik me wat beter voel als ik wat meer eet.

Misschien eet je normaal geproken wel te weinig. Ik vind twee boterhammen, wat koekjes en een beetje popcorn niet heel veel eten.

Je komt uit 1988 begrijp ik?
Als ik migraine heb, helpt eten juist wel. Vooral hartig eten. Kan een placeboeffect zijn, dat weet ik niet.

Maar mijn pijn en misselijkheid verdwijnen dan door eten, drinken, medicatie, warme douche en rust. Die combinatie, laat ik iets weg, dan duurt het veel langer.
Als ik migraine heb helpt alleen Maxalt maar aangezien ik in de beginfase niet weet of ik gewoon niet lekker ben of een migraine aanval krijg zet ik het maar op het eten. Als ik moe ben eet ik ook meer. Gelukkig heb ik geen overgewicht want als ik sjacherijnig ben kan ik bergen zoetigheid achterover drukken.
Ik probeer het ook altijd weg te eten, maar niet alles achter elkaar.
Supersoulfighter: normaal gesproken had ik als ontbijt 2 boterhammen genomen en een pakje liga (2 stuks). Niet bepaald weinig. Maar een hele zak popcorn is toch echt veel lijkt me. Ben trouwens uit 1986.

Susanna1980: Ben dus niet de enige. Naar he hoofdpijn en vooral gecombineerd met misselijkheid. Heet dit altijd migraine? Dacht dat migraine zo erg is dat je je bed niet uit kan.

Waterplant: Moeheid stimuleert ook de eetlust inderdaad. Gelukkig heb je geen overgewicht dat scheelt lijkt me en lijkt de drempel tot meer eten lager. Het medicijn dat je noemt ken ik niet en weet ook niet of ik wel migraine heb.

Aaquamarine: Gelukkig geen eetbui dus. Verdeeld over de dag is minder erg. Kan je maag het nog verteren tussentijds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven