Hoofdpijn, misselijk, vreten
maandag 12 november 2012 om 10:15
Altijd als ik me minder lekker voel probeer ik het gevoel weg te eten. Zoals vandaag. Heb al sinds gisteren koppijne en ben misselijk. In de ochtend nog steeds. Toen ben ik meer gaan eten dan normaal. Als het ware niet willen voelen, het gevoel wegeten. Ik heb het volgende gegeten: 2 boterhammen pinda choco, 2 pakken liga milkbreak en 100 gram zoete popcorn. Is dit extreem veel? Wie herkent dit?
maandag 12 november 2012 om 10:26
maandag 12 november 2012 om 10:30
Ik herken hem. Ik denk altijd dat als ik misselijk ben dat ik dan waarschijnlijk moet eten omdat je het relateert aan honger.
Ik kan namelijk van de honger hoofdpijn krijgen of misselijk worden dus automatisch begin ik mijn maag te vullen. Maar ja als je gewoon grieperig bent of migraine hebt helpt het niet maar toch doe ik het dan ook. Als ik maagkrampen heb drink ik ook altijd coca cola, ook zoiets.
Ik kan namelijk van de honger hoofdpijn krijgen of misselijk worden dus automatisch begin ik mijn maag te vullen. Maar ja als je gewoon grieperig bent of migraine hebt helpt het niet maar toch doe ik het dan ook. Als ik maagkrampen heb drink ik ook altijd coca cola, ook zoiets.
maandag 12 november 2012 om 10:50
maandag 12 november 2012 om 11:23
maandag 12 november 2012 om 11:29
Als ik migraine heb helpt alleen Maxalt maar aangezien ik in de beginfase niet weet of ik gewoon niet lekker ben of een migraine aanval krijg zet ik het maar op het eten. Als ik moe ben eet ik ook meer. Gelukkig heb ik geen overgewicht want als ik sjacherijnig ben kan ik bergen zoetigheid achterover drukken.
maandag 12 november 2012 om 12:23
Supersoulfighter: normaal gesproken had ik als ontbijt 2 boterhammen genomen en een pakje liga (2 stuks). Niet bepaald weinig. Maar een hele zak popcorn is toch echt veel lijkt me. Ben trouwens uit 1986.
Susanna1980: Ben dus niet de enige. Naar he hoofdpijn en vooral gecombineerd met misselijkheid. Heet dit altijd migraine? Dacht dat migraine zo erg is dat je je bed niet uit kan.
Waterplant: Moeheid stimuleert ook de eetlust inderdaad. Gelukkig heb je geen overgewicht dat scheelt lijkt me en lijkt de drempel tot meer eten lager. Het medicijn dat je noemt ken ik niet en weet ook niet of ik wel migraine heb.
Aaquamarine: Gelukkig geen eetbui dus. Verdeeld over de dag is minder erg. Kan je maag het nog verteren tussentijds.
Susanna1980: Ben dus niet de enige. Naar he hoofdpijn en vooral gecombineerd met misselijkheid. Heet dit altijd migraine? Dacht dat migraine zo erg is dat je je bed niet uit kan.
Waterplant: Moeheid stimuleert ook de eetlust inderdaad. Gelukkig heb je geen overgewicht dat scheelt lijkt me en lijkt de drempel tot meer eten lager. Het medicijn dat je noemt ken ik niet en weet ook niet of ik wel migraine heb.
Aaquamarine: Gelukkig geen eetbui dus. Verdeeld over de dag is minder erg. Kan je maag het nog verteren tussentijds.