Kasteel
maandag 10 september 2012 om 18:52
Zo lieve dames, komt u binnen in dit mooie nieuwe kasteel.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... asteel.JPG[/img]
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... asteel.JPG[/img]
vrijdag 9 november 2012 om 14:37
Oh ik ben zo verstandig .
Maar goede nieuws is wel dat ik open sta voor rebounds, voor mij een teken dat ik verder aan het gaan ben.
Bij de vorige break-up met de zoenerd stond ik na een week echt nog nergens open voor.
Thailand gaat hem niet worden heb ik besloten. Ik wil weg, maar omdat er bij huidige opdracht toch wat werk ligt in januari/februari en dat niet doorgaat voor mij als ik 15 of 21 dagen wegga, beperk ik mezelf tot een week. Dan heeft Thailand niet zo veel zin Daarbij wil ik toch eigenlijk met mijn verjaardag wel terug zijn.
Dus het gaat een Egypte rondreis worden, waarbij ik nog twijfel tussen 2 reizen. 1 met afsluiting bij de rode zee, heel veel highlights, maar geen piramides, relatief rustige tour, met een cruiseschip. Optie 2 is een vrij intensieve reis van Luxor naar Cairo, ook deels per cruisseschip, maar ook met bus en nachttrein geen rode zee, wel piramides. Prijs is min of meer gelijk . Voor beide is wat te zeggen.
Dit weekend gaat de knoop doorgehakt worden.
Niet leuk Marge dat lief zo veel weg is.
Gelukkig heb je hem dit weekend dan wel weer om je heen.
Hoe is het met de rest?
Maar goede nieuws is wel dat ik open sta voor rebounds, voor mij een teken dat ik verder aan het gaan ben.
Bij de vorige break-up met de zoenerd stond ik na een week echt nog nergens open voor.
Thailand gaat hem niet worden heb ik besloten. Ik wil weg, maar omdat er bij huidige opdracht toch wat werk ligt in januari/februari en dat niet doorgaat voor mij als ik 15 of 21 dagen wegga, beperk ik mezelf tot een week. Dan heeft Thailand niet zo veel zin Daarbij wil ik toch eigenlijk met mijn verjaardag wel terug zijn.
Dus het gaat een Egypte rondreis worden, waarbij ik nog twijfel tussen 2 reizen. 1 met afsluiting bij de rode zee, heel veel highlights, maar geen piramides, relatief rustige tour, met een cruiseschip. Optie 2 is een vrij intensieve reis van Luxor naar Cairo, ook deels per cruisseschip, maar ook met bus en nachttrein geen rode zee, wel piramides. Prijs is min of meer gelijk . Voor beide is wat te zeggen.
Dit weekend gaat de knoop doorgehakt worden.
Niet leuk Marge dat lief zo veel weg is.
Gelukkig heb je hem dit weekend dan wel weer om je heen.
Hoe is het met de rest?
maandag 12 november 2012 om 09:13
Een cruiseship? Wat gaaf!
~~~~ Theeeeee looooooveboat, soon will be making another run~~~~
Heb een heerlijk weekend achter de rug. Zit nu helaas op het randje van bronchitis (of wéeer een longontsteking) dus dat is minder en ik kreeg net via facebook een berichtje van mijn schoonzus dat mijn broer me niet meer wil zien. Want hij is helemaal klaar met me. Nou zijn we niet de beste vrienden, maar het is me geheel duister wat ik nòu weer fout heb gedaan.
Dus dat is wel stom.
Maar goed, wat doe je eraan. Niks. Koffie dan maar!
~~~~ Theeeeee looooooveboat, soon will be making another run~~~~
Heb een heerlijk weekend achter de rug. Zit nu helaas op het randje van bronchitis (of wéeer een longontsteking) dus dat is minder en ik kreeg net via facebook een berichtje van mijn schoonzus dat mijn broer me niet meer wil zien. Want hij is helemaal klaar met me. Nou zijn we niet de beste vrienden, maar het is me geheel duister wat ik nòu weer fout heb gedaan.
Dus dat is wel stom.
Maar goed, wat doe je eraan. Niks. Koffie dan maar!
maandag 12 november 2012 om 10:45
Nou ja zeg wat een rare actie zeg.
1. raar via facebook
2. raar dat schoonzus dat doet
3. raar dat er geen reden bij staat.
En wat nu, heb je gereageerd?
Verder beterschap, hopelijk wordt het geen longontsteking.
Ik ben nog niet helemaal uit de reis. Oftewel knoop nog niet doorgehakt, wil toch eerst even bekijken wat de verlenging is op huidig werk.
Ik wil of deze reis gaan doen in de week voor mijn verjaardag: http://www.isropa.nl/rondreizen/egypte/ ... matie.aspx
Of in de eerste week van maart deze reis:
http://www.isropa.nl/rond ... unten-van-egypte-comfort-(rr.eg23)/reisinformatie.aspx
Net even koffie dronken bij de koningin. Nu wat aanrommeldingen in en om hethuis.
1. raar via facebook
2. raar dat schoonzus dat doet
3. raar dat er geen reden bij staat.
En wat nu, heb je gereageerd?
Verder beterschap, hopelijk wordt het geen longontsteking.
Ik ben nog niet helemaal uit de reis. Oftewel knoop nog niet doorgehakt, wil toch eerst even bekijken wat de verlenging is op huidig werk.
Ik wil of deze reis gaan doen in de week voor mijn verjaardag: http://www.isropa.nl/rondreizen/egypte/ ... matie.aspx
Of in de eerste week van maart deze reis:
http://www.isropa.nl/rond ... unten-van-egypte-comfort-(rr.eg23)/reisinformatie.aspx
Net even koffie dronken bij de koningin. Nu wat aanrommeldingen in en om hethuis.
maandag 12 november 2012 om 11:04
Ik heb gemeld dat als broor me iets te zeggen heeft, dat hìj dat moet doen. Daarop gaf ze me zn mobiele nummer. Toen zei ik dat hìj dan moet bellen, niet ik. En dat ik het belachelijk vond dat ze zich hiervoor leende. Toen zei zij dat ik de boodschapper niet moest schieten, en toen zei ik dat zij de boodschapper niet moest zijn.
En toen heb ik de chat uitgezet. En later weer aangezet, en ik heb alles geprint. Voor het geval we later nog een keertje ruzie krijgen ofzo.
Weet je, mijn broer en schoonzus zal ik niet missen, maar ik vind het wel erg lullig voor alle betrokken kinderen.
Ik word straks teruggebeld door huisarts, als het goed is. Hoop dat ik even langs mag komen.
Ik ga even je reizen bekijken!
En toen heb ik de chat uitgezet. En later weer aangezet, en ik heb alles geprint. Voor het geval we later nog een keertje ruzie krijgen ofzo.
Weet je, mijn broer en schoonzus zal ik niet missen, maar ik vind het wel erg lullig voor alle betrokken kinderen.
Ik word straks teruggebeld door huisarts, als het goed is. Hoop dat ik even langs mag komen.
Ik ga even je reizen bekijken!
dinsdag 13 november 2012 om 10:08
Hee liefies. Ben niet bijgelezen. ben zondag van de trap gekukeld en heb hoofdpijn van de hersens licht geschud. Op last van huisarts alle werk voor de hele week afgezegd (slik). Kan eigenlijk niet lezen of tiepen, doe het nu wel 5! hele! minuten en koppijn neemt al toe. Dus nu weer uit en slapen maar weer. Slaapprobleem is wel meteen opgelost, ik doe echt niks anders meer. Is alleen beetje paardenmiddel.
dinsdag 13 november 2012 om 11:54
Nee, nog niet. Ik wacht even af wat er allemaal gebeurt.
Ik heb een nieuwe puf gekregen van de huisarts. Als het niet beter wordt moet ik terugkomen. En als het wel beter wordt moet ik ook terugkomen en dan gaan ze eens kijken of ik wellicht niet een tik van de vorige longontsteking heb overgehouden. Want helemaal tof is het niet meer geweest sinds april...
Ik heb een nieuwe puf gekregen van de huisarts. Als het niet beter wordt moet ik terugkomen. En als het wel beter wordt moet ik ook terugkomen en dan gaan ze eens kijken of ik wellicht niet een tik van de vorige longontsteking heb overgehouden. Want helemaal tof is het niet meer geweest sinds april...
woensdag 14 november 2012 om 08:06
Koffie!
Hoe is het in de ziekenboeg?
Lekker ouderwets geellige avod in stamkroeg gehad
En dan kom ik thuis en dan voel ik me ineens weer zo kut.
*zucht*
Nou ja zal er wel bij horen, maar an mij mag het over zijn
Maar druk op werk en ik ga met het grote slotfeest aan de slag
En morgen een grote bijeenkomst dus genoeg leuke dingen.
Hoe is het in de ziekenboeg?
Lekker ouderwets geellige avod in stamkroeg gehad
En dan kom ik thuis en dan voel ik me ineens weer zo kut.
*zucht*
Nou ja zal er wel bij horen, maar an mij mag het over zijn
Maar druk op werk en ik ga met het grote slotfeest aan de slag
woensdag 14 november 2012 om 19:44
Hier is het rustig . Als ik er niet zo veel hoofdpijn bij had, zou ik haast denken dat dit goed voor me is; heel veel slaap, alles rustig aan, geen alcohol, amper koffie (vandaag pas weer)., nauwelijks laptop. Morgenochtend terug naar de huisarts. Het gaat wel beter dan maandag, maar het is wel langzaaaaaaaam allemaal.
Balen van blaflongen, Marge - en dat het zo lang aanhoudt allemaal
. Je stukje van vorige week is hier trouwens heel erg in de smaak gevallen, bij alle gezinsleden, wilde ik je al eerder melden maar vergat ik steeds...
Balen van blaflongen, Marge - en dat het zo lang aanhoudt allemaal
donderdag 15 november 2012 om 08:28
Lil, niets overhaasten dan maar. Kus op je hoofd en sterkte bij de dokter vandaag.
Ik heb een dagje buitenspelen in het oosten, een conferentie die niet geheel toevallig op die plek plaatsvindt, leek me wel leuk om het daar te doen omdat mijn oma daar om de hoek woont en laat zij nou vandaag een zeer respectabele leeftijd bereiken. Toch leuk als je invloed op locaties kunt uitoefenen.
Marge minder blaflong? Nog broerupdate?
Koffie thee voor iedereen.
Moet richting trein, later!
Ik heb een dagje buitenspelen in het oosten, een conferentie die niet geheel toevallig op die plek plaatsvindt, leek me wel leuk om het daar te doen omdat mijn oma daar om de hoek woont en laat zij nou vandaag een zeer respectabele leeftijd bereiken. Toch leuk als je invloed op locaties kunt uitoefenen.
Marge minder blaflong? Nog broerupdate?
Koffie thee voor iedereen.
Moet richting trein, later!
donderdag 15 november 2012 om 09:59
Huisarts vindt dat ik tot woensdag (dat is volgende week!) niet moet werken, omdat ze inschat dat ik "veel te snel veel te veel ga doen". Nou ja. En dan woe halve dag, do vrij en vrij halve dag. Volgende week dus he. Allemachtig. Maar goed, als ik probeer met Dot te praten terwijl Dochter iets vraagt én ik pak de kaas uit de koelkast, ben ik al de weg kwijt (letterlijk, geen idee meer wat ik dan aan het doen ben of waar het heen moet), dus ik zie haar punt ook wel. En na 2 minuten FB zodat de Kroeg weer bij is en een rondje melden hier, kan ik ook zomaar weer een uur slapen.
Wat ook stom is (al gaat het nergens over): ik ben net bezig in Game of Thrones. Van mijn broer geleend, eerste 4 delen, 1 net uit, bezig in 2, heb nét al die families en verwikkelingen een beetje door. Kan ik straks weer opnieuw beginnen. Grmbl.
Goed, ik ga weer even op de bank met m'n dekentje.
(Marge, ik weet niet waar het over gaat, maar dat van je broer leest überstom. En jij bent leuk dus aan jou kan het niet liggen.)
Wat ook stom is (al gaat het nergens over): ik ben net bezig in Game of Thrones. Van mijn broer geleend, eerste 4 delen, 1 net uit, bezig in 2, heb nét al die families en verwikkelingen een beetje door. Kan ik straks weer opnieuw beginnen. Grmbl.
Goed, ik ga weer even op de bank met m'n dekentje.
(Marge, ik weet niet waar het over gaat, maar dat van je broer leest überstom. En jij bent leuk dus aan jou kan het niet liggen.)
lilian02 wijzigde dit bericht op 15-11-2012 10:00
Reden: zucht, overal echte namen...
Reden: zucht, overal echte namen...
% gewijzigd
vrijdag 16 november 2012 om 10:50
Verstandige huisarts lieve Lil. Maar snap wel dat het even slikken is.
Dat is echt een flinke smak hoor die je hebt gemaakt. Hoe gebeurde het eigenlijk bleef je hangen, gleed je uit?
Fijn dagje gisteren, leuke bijeenkomst, daarna jarige oma en toen vloog in Utrecht ineens weer zo'n gevoel me aan. Wilde niets liever dan in de trein naar voormalige zoenstad stappen. Toch maar naar suupstad gegaan en de stamkroeg ingedoken, wat erg leuk was. Goede gesprekken oa met you know how Lil. Waar het gelukkig goed mee gaat.
Uiteraard teveel wijn en nu dus brak thuis aan het werk.
Oh en nog een leuk nieuwtje, morgen bezorgt broerlief mijn nieuwe logeerbed. Eindelijk heb ik dan een echt werk/logeerkamer
Dat is echt een flinke smak hoor die je hebt gemaakt. Hoe gebeurde het eigenlijk bleef je hangen, gleed je uit?
Fijn dagje gisteren, leuke bijeenkomst, daarna jarige oma en toen vloog in Utrecht ineens weer zo'n gevoel me aan. Wilde niets liever dan in de trein naar voormalige zoenstad stappen. Toch maar naar suupstad gegaan en de stamkroeg ingedoken, wat erg leuk was. Goede gesprekken oa met you know how Lil. Waar het gelukkig goed mee gaat.
Uiteraard teveel wijn en nu dus brak thuis aan het werk.
Oh en nog een leuk nieuwtje, morgen bezorgt broerlief mijn nieuwe logeerbed. Eindelijk heb ik dan een echt werk/logeerkamer
maandag 19 november 2012 om 10:40
Koffie - daar heb ik weer zin in
Voel me een stuk frisser dan een week geleden. Nu niet te hard van stapel lopen inderdaad, maar ik zie het wel weer zonniger in!
We hebben potdorie de 1e x schoen-zetten alweer achter de rug - wat gaat het jaar bespottelijk snel voorbij! Dot dacht even dat ze nu élke avond haar schoen mocht zetten, die hoop heb ik bruut de bodem ingeslagen . Vanochtend vertelde ze dat ze desondanks gisteren in bed nog alle Sintliedjes had gezongen die ze kende, voor het geval er een Piet in de buurt zou zijn die het zou horen en dan tóch een cadeautje zou brengen. Je weet het maar nooit.... Maar ze vond het niet erg ze kunnen ook niet alle avonden overal zijn. En zo is dat.
Voel me een stuk frisser dan een week geleden. Nu niet te hard van stapel lopen inderdaad, maar ik zie het wel weer zonniger in!
We hebben potdorie de 1e x schoen-zetten alweer achter de rug - wat gaat het jaar bespottelijk snel voorbij! Dot dacht even dat ze nu élke avond haar schoen mocht zetten, die hoop heb ik bruut de bodem ingeslagen . Vanochtend vertelde ze dat ze desondanks gisteren in bed nog alle Sintliedjes had gezongen die ze kende, voor het geval er een Piet in de buurt zou zijn die het zou horen en dan tóch een cadeautje zou brengen. Je weet het maar nooit.... Maar ze vond het niet erg ze kunnen ook niet alle avonden overal zijn. En zo is dat.
dinsdag 20 november 2012 om 09:55
woensdag 21 november 2012 om 08:55
Arme dot.
Hopelijk krijgt ze nu een zalfje dat wel helpt.
Enig idee hoe het komt dat ze daar zo vaak last van heeft?
Hoe gaat het nu met jou?
En inderdaad de puffende marge?
Weer een leuke stamkroegavond achter de rug. Ouderwets laat dus ouderwets beetje brak nu.
Maar er moet gewerkt worden dus: koffie en aan de slag!
Hopelijk krijgt ze nu een zalfje dat wel helpt.
Enig idee hoe het komt dat ze daar zo vaak last van heeft?
Hoe gaat het nu met jou?
En inderdaad de puffende marge?
Weer een leuke stamkroegavond achter de rug. Ouderwets laat dus ouderwets beetje brak nu.
Maar er moet gewerkt worden dus: koffie en aan de slag!
maandag 26 november 2012 om 10:35
Lekker, koffie
Lil, hoe is het nu met Dot? Heeft de huisarts iets nuttigs kunnen betekenen?
Ik hoest nog steeds heel erg. Mag straks weer tegen de huisarts aanhoesten. Ik baal er stevig van dat het niet over gaat, want ik word doodmoe van die hoestbuien en ze spontaan heftiger zijn dan ik verwacht pies ik bij tijd en wijle ook nog eens in mijn broek (grumpf) en mensen kijken me aan alsof ik open tbc heb. Ik zeg het niet snel, maar ik wil nu ècht heel graag een AB-kuur.
En verder snottert het kroost, heeft Dochter morgen haar spreekbeurt waar ze heel nerveus voor is en is het retedruk met de ouderraad.
En ik heb nog niks van mijn broer gehoord. Dus hij zakt er maar in, vind ik.
Zoenen voor jullie! En desinfecterende handgel voor het geval ik toch besmettelijk ben!
**verdwijnt weer achter haar mondkapje**
Lil, hoe is het nu met Dot? Heeft de huisarts iets nuttigs kunnen betekenen?
Ik hoest nog steeds heel erg. Mag straks weer tegen de huisarts aanhoesten. Ik baal er stevig van dat het niet over gaat, want ik word doodmoe van die hoestbuien en ze spontaan heftiger zijn dan ik verwacht pies ik bij tijd en wijle ook nog eens in mijn broek (grumpf) en mensen kijken me aan alsof ik open tbc heb. Ik zeg het niet snel, maar ik wil nu ècht heel graag een AB-kuur.
En verder snottert het kroost, heeft Dochter morgen haar spreekbeurt waar ze heel nerveus voor is en is het retedruk met de ouderraad.
En ik heb nog niks van mijn broer gehoord. Dus hij zakt er maar in, vind ik.
Zoenen voor jullie! En desinfecterende handgel voor het geval ik toch besmettelijk ben!
**verdwijnt weer achter haar mondkapje**